Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2023-2024

Viestejä
1,436
No niin, jos sitten siirrytään kahteen viimeiseen runkosarjapäivään. Minun veikkaukset (jotka tosin olleet hyvin systemaattisesti aikalailla koko kauden aivan pielessä, joten älkää vedonlyöjät noteeratko):

Kangasala - ArVo 3-2
Pölkky - Ploki 3-1
OrPo - ArVo 1-3
Kangasala - Viesti 2-3
Kerho - Vampula 0-3
Puijo - Jymy 3-1
 
Viestejä
82
Tässähän mikä tahansa liigaseura olisi voinut ja varmaankin joku onkin tarjonnut samanlaista sopimusta Buserille mutta ja sehän kertoikin että oli itse nimenomaan valinnut Kangasalan kun arvostaa sitä meinikiä millä siellä tehdään asioita. Eli onko tässä nyt niin että ne jotka on jääneet lehdelle soittelemaan täällä arvostelevat sopimusta ihan vaan kun eivät itse saaneet sitä itse houkuteltua?
Kyllä alkaa paisua yli äyräiden. Näyttää olevan OK tapa toimia miten haluaa. Kysehän on siitä, puolittuuko Kangasalan valmentajan palkkio liiton avulla. Mikäli näin on, mitä se kertoo tasapuolisuudesta. Mitä pitemmän ajan totuutta pitää lypsää, sen heikompi on sen uskottavuus. Lp Kangasalan vahvuus on sijainti, resurssit silti eivät näytä olevan läheskään parhaat. Joku kertoi, että on joukkueita, joissa ei ole ainoatakaan kotimaista avauskuusikossa, kertoisi muillekin missä joukkueissa.
Se, mikä ainakin minua kummastuttaa, on Lentopalloliiton antama (epä)suora tuki yhdelle suomalaiselle seurajoukkueelle. Toivottavasti tämän yhteistyökuvion koko lajille ja lajiyhteisölle tuoma kokonaishyöty kerrotaan kaikille julkisesti.
Lujasti samaa mieltä.
 
Viestejä
334
Odotellaas mitäpä sit tapahtuu jos majupesti ei jatkukkaan? Kuka sit maksaa ja mitä...jos nyt lpk ja liitto yhdessä niin maksaako lpk loppukauden vain oman osan, jos näin on soppari ?
 
Viestejä
2,082
Suakos Pölkky taloutellista etua kun Romania vai mikäs se oli, maksaa Sotirikselle palkkaa? Tai Puijo kun Seppänen majun apuvalkku? Viime suvena oli kolmen seuran valkut majun matkasa😳 Mänikö pellaajia nuille?
Mielikuvituksella ei ole mitään rajoja kun yritetään kääntää katse pois Lentopalloliiton (maajoukkueen) ja liigaseuran kytky-kaupasta. Ne voidaan erottaa toisistaan vain paperilla ja teoriassa.
 
Viestejä
218
Ruutu l
hetyksissä näyttäytyi tämä Buser useamman joukkueen peleissä. Buser ei varmaan ole jatkossa toivottu vieras seurakäynneille maju-valmentajana, kun on seurajoukkueen valmentaja samalla. On tää vähän outo kuvio
 
Viestejä
611
Ruutu l
hetyksissä näyttäytyi tämä Buser useamman joukkueen peleissä. Buser ei varmaan ole jatkossa toivottu vieras seurakäynneille maju-valmentajana, kun on seurajoukkueen valmentaja samalla. On tää vähän outo kuvio
Eiköhän ole ollut useasti muidenkin seurojen peleissä Kerho ja Orpo ym...
 
Viestejä
338
Jospa LP:n pelaajat pelaavat loppukauden Artulle. Sen verran pitkään on valmentanut.
Arvon kuntokäyrä on kovasti alaspäin. Tammikuussa se pelasi 6 peliä ja voitti niistä 4. Sen jälkeen seuraavasta viidestä pelistä vain yksi niukka 3-2 voitto vajaalla rosterilla pelanneesta Hämeenlinnasta. Ja tänään tulee viides tappio 5/6…Jotakin on mennyt pieleen. Toki huomenna voitto OrPosta voisi kääntää kurssia. Jotakin on mennyt pieleen tai muut ovat parantaneet peliään..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös