Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2023-2024

Viestejä
2,105
Nyt vaan odotetaan bongaajan listausta kaikista muistakin puolueellisista selostajista 😎
Ei kun mielenkiinnolla odotetaan mikä ratkaisee seuraavan Pölkyn kotipelin, olikos se Jymy Volleyta vastaan? Olin jo vähällä kommentoida varsinaista peliä, mutta annetaan olla - joku siitäkin mielensä pahoittaa :D
 
Viestejä
2,105
Mikäs sen mukavampaa kuin syödä omat sanansa, siis aion kirjoittaa Pölkyn ja Plokin hyvästä kamppailustakin. Ja jos joku ajattelee, että ottaisin jonkun kirjoituksen itseeni, niin höpsistä, tämä kuten muukin somekirjoittelu on itselleni vain viihdettä.

Kuusamossa ruudun tuotantoa tehdään ihan oman kylän voimin. Kuvaustekniikka on kehittynyt jokaisessa lähetyksessä, toivottavasti selostuskin. Selostaja asettaa oman persoonansa kehiin ja monet asiat tulevat selkäytimestä spontaanisti. Toki palautekin on tärkeää kehittymisen kannalta. Toivottavasti nyt ei ollut tuomaritoiminassa moitittavaa kotiin vetoa (ylävitosia) tai vaikkapa hallin kirkkaista ledivaloista? NIin ja miksei alustastakin tai muista ottelujärjestelyiden puitteista? Muille vinkiksi, että vanhat äijjät sivuun rajoilta ja tilalle nuorta voimaa.

Pikkuhiljaa itse ottelun pariin. Plokin valmentajan vaihto näyttäisi ainakin tämän pelin perusteella olleen onnistunut. Uusi päävalmentaja, jonka nimeä selostaja ei osannut lausua ;), näyttäisi hallitsevan hyvin pelin taktisen puolen. Ploki pääsi yllättämään Pölkyn syötöllä ja yllättävillä hyökkäysratkaisuila, Peippiä alas tulevan torjunnan käsiin nähtiin runsaasti. Pölkyn torjunta ei kerennyt juurikaan kiinni Plokin keskihyökkäyksiin ja siinä oli toki syynsä Plokin hyvällä passarilla.

Aika lämminverinenhän tämä Plokin koutsi on kumminkin. Tuomareiden linja oli siihen suuntaan salliva ja vaikka koutsi huusi ja elehti lähes joka tuomiosta, kävi useaan kertaan kentän puolellakin, yhtään korttia ei näytetty.

Pölkky hallitsi kumminkin malttinsa vahvasta paineesta huolimatta ja kun pääsi neljännessä erässä pelaamaan omaa peliänsä, niin tokihan sitten vastustaja oli helisemässä. Ehdottomasti hyvä kamppailu molemmilla joukkueilla.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
86
Joiltakin selostajilta unohtuu se tosiasia, että peliä katsoo muutkin kuin kotijoukkueen kannattajat. Ruudun katselijoilla on maksettuaan palvelusta oikeus nauttia puolueettomasta selostuksesta.
Puolueettomus on veteen piirretty viiva, tärkeämpi on asiantuntemus lajiin. Mitä itse olen seurannut tallenteita, yksi on erottunut edukseen jokseenkin selvästi. Hän on Orpo:n selostaja (Orpo - Pölkky peli), selostus sulavaa, kotiläksyt hyvin tehtynä, vierasjoukkueen pelaajat myös taustoja myöten. Ilo seurata tälläistä asiantuntevaa selostusta.
 
Viestejä
2,105
Jokaisessa selostajassa on ärsyttäviä piirteitä, eikä äänen korottaminen kotijoukkueen onnistuessa ole pelkästään Kuusamon synti. Sitä on ollut joillakin selostajilla, vaikka ovat tehneet duunia jo vuosikausia. Kuten jo totesin, selostaja ei ehdi miettiä jokaista elettään, koska ne tulevat spontaanisti selkärangasta. Nyt Kangasalan ja LP Visestin seuraan Ruudulla. Saa nähdä tuleeko kommentoitavaa :D
 
Viestejä
4,916
Olen ollut jo aika lähellä lopettaa palstan seuraamisen, koska mielestäni täällä nostetaan esille kaikkea muuta kuin peleihin liittyvää.
Mielestäni melko suuri osa viesteistä käsittelee tällä foorumilla lentopalloa joltain kantilta. Niitä lentopalloon liityviä asioita voi olla ja onkin paljon muutakin kuin peleissä tapahtuvat asiat. Tuohon lauseesi aloittaneeseen juttuun en kohdallasi kovin äkkiä usko. Sen verran "kärkkäästi" sieltä juttuihin tartutaan kun Pölkystä kirjoitellaan. Ja moneen muuhunkin asiaan.:p:love:
 
Viestejä
549
Jovain se Arcticvolleyn peli siitä näkyy vähitellen aukeavan. Toki Plokilla eilinen Kuusamon reissu takana, mutta vähempi nyt näkyi sellaista "sähläämistä" kuin tässä muutama viikko sitten. Itselläni on mennyt ohi, että missä Eveliina Smolander on.
 
Viestejä
119
Puijon ei kyllä tarvinnut paljoa tehdä tänään Nurmossa. Jymystä jäi sellainen maku että Amerikan tyttöjen hyökkäyspotentiaalia ei saada käyttöön. Mitään systemaattisuutta ei rakentelussa ollut ja passit vähän sinne päin. Puijolla Palmer tuonut rauhallisuutta nostopeliin, passitemmoissa hänelle hakemista. Hyökkää ihan terävästi. Seppäsellä miettimistä koska Huoman on ollut paha pideltävä verkolla. Toki nostopeli Venlalla aika pahasti hakusessa.
 
Viestejä
2,105
Mielestäni melko suuri osa viesteistä käsittelee tällä foorumilla lentopalloa joltain kantilta. Niitä lentopalloon liityviä asioita voi olla ja onkin paljon muutakin kuin peleissä tapahtuvat asiat. Tuohon lauseesi aloittaneeseen juttuun en kohdallasi kovin äkkiä usko. Sen verran "kärkkäästi" sieltä juttuihin tartutaan kun Pölkystä kirjoitellaan. Ja moneen muuhunkin asiaan.:p:love:
Silloin jos seuraan jotakin foorumia, niin tottahan minä kirjoitan myös ja otan kantaa asioihin. On paljon sellaisia, jotka vain kyttäävät mitä toiset tai jotkut tietyt nimimerkit kirjoitavat. Ja on tällä foorumilla ainakin eräs, joka kommentoi ainoastaan minun kirjoituksia :D. Mutta tyylinsä kullakin. Mitä pelien kommentoimiseen tulee, niin mielestäni kirjoitan peleistä aika neutraalisti. Joku voi kirjoittaa vain silloin kun voi kehua kannattamaansa joukkuetta, mutta ei sanallakaan muuta. Ja sekin heille suotakoon. Seurasin aikoinaan hotsportiakin ja sanotaan vaikka näin, että kyllä näillä foorumeilla on Kuusamon suuntaan lähetetty sontaa aika monta rekkakuormaa.Ehkä hienoinen puolustusasenne on historian peruja.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,105
Jovain se Arcticvolleyn peli siitä näkyy vähitellen aukeavan. Toki Plokilla eilinen Kuusamon reissu takana, mutta vähempi nyt näkyi sellaista "sähläämistä" kuin tässä muutama viikko sitten. Itselläni on mennyt ohi, että missä Eveliina Smolander on.
Olisiko Nykänen sanonut alkuselostuksissa jotakin Eveliinasta? Katsoin jälkilähetyksenä ja aloitin vasta kun peli oli jo käynnissä. Arvo pelasi kyllä raikkaasti, kuten selostajat totesivatkin. Liberoltakin iso parannus aikaisemmista peleistä. Ploki oli nyt arka ja epävarma. Melko lailla eri joukkue kuin edellisenä päivänä Kuusamossa. Pölkkyä vastaan pallokin pomppi puolustuksista rajoille. Ottelun alku lähti kotijoukkueelta hyvällä sykkeellä ja näytti suuntaa pelin kululle.
 
Viestejä
421
Silloin jos seuraan jotakin foorumia, niin tottahan minä kirjoitan myös ja otan kantaa asioihin. On paljon sellaisia, jotka vain kyttäävät mitä toiset tai jotkut tietyt nimimerkit kirjoitavat. Ja on tällä foorumilla ainakin eräs, joka kommentoi ainoastaan minun kirjoituksia :D. Mutta tyylinsä kullakin. Mitä pelien kommentoimiseen tulee, niin mielestäni kirjoitan peleistä aika neutraalisti. Joku voi kirjoittaa vain silloin kun voi kehua kannattamaansa joukkuetta, mutta ei sanallakaan muuta. Ja sekin heille suotakoon. Seurasin aikoinaan hotsportiakin ja sanotaan vaikka näin, että kyllä näillä foorumeilla on Kuusamon suuntaan lähetetty sontaa aika monta rekkakuormaa.Ehkä hienoinen puolustusasenne on historian peruja.
On tullut seurattua Kuusamon tuloa jo liigakartalle ja minusta on ollut hyvä lisä liigaan ollut mielenkiintosia ja kovia pelaajia ja olen vähän joukkuetta fanittanutkin kun tekeminen on ollut hyvää mutta täytyy sanoa että tällainen Bongailu on kyllä vienyt sympatiat vähän joukkueeltakin kun koko ajan ollaan ihan herkkähipiäistä ja porot vedetään nokkaan sanan puolikkaastakin ja koko ajan. Jää lukematta suurin osa näistä kommenteista eihän tuollaista jaksa kukaan pidemmän päälle
 
Viestejä
703
On tullut seurattua Kuusamon tuloa jo liigakartalle ja minusta on ollut hyvä lisä liigaan ollut mielenkiintosia ja kovia pelaajia ja olen vähän joukkuetta fanittanutkin kun tekeminen on ollut hyvää mutta täytyy sanoa että tällainen Bongailu on kyllä vienyt sympatiat vähän joukkueeltakin kun koko ajan ollaan ihan herkkähipiäistä ja porot vedetään nokkaan sanan puolikkaastakin ja koko ajan. Jää lukematta suurin osa näistä kommenteista eihän tuollaista jaksa kukaan pidemmän päälle

Ihan samat on mietteet täälläkin, ennen olen tykännyt katsella myös Pölkyn pelejä, mutta enää ei kiinnosta se joukkue mitenkään. Tämä fani voi ihan katsella peiliin, miksi paskaa tulee niskaan. Verkkovirheen sivut on kuitenkin aika pieni sivusto, missä Pölkkyä arvostellaan.
 
Viestejä
138
Näkee tällä palstalla kuinka vaasa-kajaani akselin alapuolella on ruvennut nyppimään ,kun vielä toi arvo rupee pärjäämään ,voi sitä sanan solinaa sitten.😂🤫😉😉😉
 
Viestejä
225
Ei oo ihme, että lentopallo on pieni laji Suomessa, kun sen ympärillä touhuaa suuri joukko mielensäpahoittajia. Tästäkin joku pahoittaa milensä, kun ei kirjoiteta itse lajista.
Sen verran voi kirjoittaa, että Pölkyllä on taas kova joukkue:)
 
Viestejä
343
Pölkky Kuusamo pelaa hienoa lentopalloa, ja kultaa on kaulassa taas keväällä.
Ja siitä, siis lentopallojoukkueesta , on erittäin helppo tykätä.
En ole varsinaisesti minkään joukkueen fani, mutta useassa seurassa on asioita, joita arvostan.
 
Viestejä
2,105
On ollut tosi mukava lukea muutaman mielensäpahoittajan viestejä. Ja yhtään ei mennyt herne nenään eikä tarttunu vihne kurkkuun :). Tsemppiä vaan sinnekin.
 
Viestejä
2,105
Näkee tällä palstalla kuinka vaasa-kajaani akselin alapuolella on ruvennut nyppimään ,kun vielä toi arvo rupee pärjäämään ,voi sitä sanan solinaa sitten.😂🤫😉😉😉
Jukka Lehtonen oli tosi optimistinen Ploki-pelin alla ja jos valmentaja tietää missä joukkue on menossa se on aina hyvä asia. Onkohan tietoa millä aikataululla hakkuri Mäkikyrö on mahdollisesti pelikuntoinen?
 
Viestejä
343
Isokääntä on kyllä pelannut ihan hyvin ja selvinnyt kunnialla roolissaan. Rutiiniakin alkaa suorituksissa olla.
Kieltämättä tulee kuitenkin mieleen, että olisiko Mäkikyrö pystynyt vääntämään ne tiukat erät voitoiksi ja Arcticin pistepotti olisi suurempi.
No, pekulointiahan tämä....
 
Viestejä
497
Olikohan Lp Viestin bussista lämmityslaite rikki kun eka erä hävittiin Vampulaa vastaan ihan pystyyn eli jalat jäässä niinkuin Suomen hiihtäjillä. Hieno nousu kuitenkin ja avauskierroksen kotitappio kuitattu. Mäki-Kojolalta ja Garcialta hyvin torjuntoja, Kaikkoselta hieno peli ja tietty Butkevichin tehot, libero Syrjälällä iso määrä vastaanottoja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös