Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2022-2023

Viestejä
4,732
LiigaPloki Ry:n vastuullisuusohjelma:

Ylpeästi Hämeenlinnalaisen lentopallokerhon sivuilta vastaavaa saa hakea...

...mahti akkoja siellä kyllä otsikoidaan ja pelihousujen takapuolen mainospaikan saisi 6000 eurolla. 🙄
Siellä on tosiaan edistytty, ainakin siitä nousukaudesta, 2002-2003. Silloin pelishortsien etupuolella oli kansainvälinen kierrätymerkki ja takana jätehuollon logo. Nojoo. Mitäpä sitä nyt niin vanhoja vitsejä muistelemaan.
 
Viestejä
1,448
Lp-Vampula kiristi taistelua viimeisestä pudotuspelipaikasta. Siinä on vielä Plokikin liipaisimella pullahtaa ulos.

Kyllä. Käytännössä ArVon on voitettava ainakin yksi peli 3-0/3-1 ja päälle raavittava väkisin 1-2 pinnaa. Muuten Vampula vie sittenkin.
 
Viestejä
4,938
Katselin Ploki-Vampula pelin tilastoja. Vampula hävisi ässäsyötöt,vastaanotto%,hyökkäys%,torjunnat ja teki enemmän hyökkäysvirheitä. Silti voitti ottelun. Tilastokummajainen?
 
Viestejä
120
Ploki-vampula ottelun linjatuomarit liputtivat lähes kaikki pallot kotijoukkueelle. Oli puoli metriä sisäällä tai - ulkona tai jossain siinä välissä, niin kaikki liputukset Plokille. En ole ennen nähnyt noin törkeää kotiinpäinvetoa. Päätuomari sentää oli puolueeton ja korjasi virheet.
 
Viestejä
341
Ploki-vampula ottelun linjatuomarit liputtivat lähes kaikki pallot kotijoukkueelle. Oli puoli metriä sisäällä tai - ulkona tai jossain siinä välissä, niin kaikki liputukset Plokille. En ole ennen nähnyt noin törkeää kotiinpäinvetoa. Päätuomari sentää oli puolueeton ja korjasi virheet.
Ainakin Ruudusta seurattuna näytti, että Vampulan valmentaja purnasi selvissä palloissa ja koetti vaikuttaa rajatuomioihin.
 
Viestejä
1,471
Katselin Ploki-Vampula pelin tilastoja. Vampula hävisi ässäsyötöt,vastaanotto%,hyökkäys%,torjunnat ja teki enemmän hyökkäysvirheitä. Silti voitti ottelun. Tilastokummajainen?
Selittynee sillä että Ploki voitti yhden erän pystyyn ja Vampula 3 tiukkaa ja tasaista 2 pisteen erolla.
 
Viestejä
4,938
Selittynee sillä että Ploki voitti yhden erän pystyyn ja Vampula 3 tiukkaa ja tasaista 2 pisteen erolla.
Näinhän se on. Mutta "erikoista" se silti on näissä numeroleikeissä että pelaamalla yhden huippuerän neljästä saat tilastot näyttämään ns."hyviltä" mutta silti itse pelistä ei jää käteen mitään (pisteitä).
 
Viestejä
247
Näinhän se on. Mutta "erikoista" se silti on näissä numeroleikeissä että pelaamalla yhden huippuerän neljästä saat tilastot näyttämään ns."hyviltä" mutta silti itse pelistä ei jää käteen mitään (pisteitä).
Perinteinen "win the right games" -tilanne. Mutta olipahan sulaminen Plokilta neljännessä erässä. Tulee todella mielenkiintoinen vääntö pudotuspelipaikoista, Vampulan ohjelma on kovin tuosta kolmikosta, jonka täydentää Arctic Volley. 7. sija ei välttämättä ole ArVolle mahdottomuus, pelaa kotona vielä Plokia ja OrPoa vastan.
 
Viestejä
2,116
Ploki-vampula ottelun linjatuomarit liputtivat lähes kaikki pallot kotijoukkueelle. Oli puoli metriä sisäällä tai - ulkona tai jossain siinä välissä, niin kaikki liputukset Plokille. En ole ennen nähnyt noin törkeää kotiinpäinvetoa. Päätuomari sentää oli puolueeton ja korjasi virheet.
Päätuomarin osuus on merkittävä tuomaroinnin onnistumisessa.
 
Viestejä
862
Näinhän se on. Mutta "erikoista" se silti on näissä numeroleikeissä että pelaamalla yhden huippuerän neljästä saat tilastot näyttämään ns."hyviltä" mutta silti itse pelistä ei jää käteen mitään (pisteitä).

Niin no, se on lähinnä sääntöjen syy kun pisteet nollataan aina erien lopuksi. Plokihan teki pisteitä koko ottelussa enemmän.
 
Viestejä
2,116
Itse olen jopa yllättynyt Pölkyn tämän hetken pelivireestä. Toivottavasti se kestää päätyyn asti. Eilen Nurmo koki tylyn kohtelun, vaikka Pölkky pelasi läpi ottelun "kakkoskuusikolla". Muilla joukkueilla ei taida tällä hetkellä olla mahdollisuuksia sellaiseen. Kylmäaholta oli eilen aivan jäätävän huippupeli.

Olen myös yllättynyt lentopallon yksipuolisen näkyvyyteen vaikkapa Mestaruusliigan IG:ssä. Pölkky Kuusamo on itse siellä kyllä hyvin näkyvillä, mutta eipä ole näkynyt kyseisessä liigan vastaavassa. Moni muu joukkue sinne saa kyllä joka ikisen postauksensa. Mikähän mahtaa olla syynä, eikö liiga edes seuraa kaikkien joukkueiden ig:tä? Luulen, että moni vielä järkyttyy Pölkyn vahvuudesta kevään kuluessa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
489
Viestejä
341
Hämeenlinnan kannattaisi putsata pöytä ja aloittaa vaikka uudella nimellä.
Jonkin aikaa tässä vielä pelaillaan, että selviää Kuusamolle vastustaja finaaleihin.
Finaalipari nykyisen kuntopuntarin perusteella voisi olla Pölkky Kuusamo - Mahti Akat
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4,938
Mennään sen verran asioiden edelle vaikka se ei tapoihini normaalisti kuulu. Mistäköhän johtuu?;):unsure::p Runkosarjan viimeisellä kierroksella Pölkky-Arvo. Taktikoinnin paikka?:unsure:
 
Viestejä
549
Mennään sen verran asioiden edelle vaikka se ei tapoihini normaalisti kuulu. Mistäköhän johtuu?;):unsure::p Runkosarjan viimeisellä kierroksella Pölkky-Arvo. Taktikoinnin paikka?:unsure:
Tällainen on juolahtanut mieleen myös täällä. Samat "vinkeet" on mahdolliset tuolla miesten puolella. Valepa haluaa ekalle kierrokselle TuTon vastaan, joten runkosarjan kahdessa keskinäisessä kohtaamisessa voi sattua kummallisia erätappioita 🤔
 
Viestejä
82
Hienoa nousua tekee Hämeenlinna kohti neljättä sijaa ja kotietua. Kun Viesti ja Orpo pysyy takana, se on siinä.
Mosser pelasi jäätävän pelin Kuopiossa. Hyvin on Jennyn kunto kestänyt kovassa ottelutahdissa.
 
Viestejä
2,116
Mennään sen verran asioiden edelle vaikka se ei tapoihini normaalisti kuulu. Mistäköhän johtuu?;):unsure::p Runkosarjan viimeisellä kierroksella Pölkky-Arvo. Taktikoinnin paikka?:unsure:
En usko että nähdään taktikointia. Pölkky on voittanut tähän asti kaikki kotipelinsä ja olisi todella outoa jos nostaisi nyt kytkintä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös