Verkkovirhe

Naisten mestaruusliiga 2021-22

Viestejä
246
Ainahan se on valmentajan vika, jos peli ei kulje... Plokilla toki kaksi todella aneemista suoritusta nyt takana, mielenkiintoista nähdä kääntyykö kurssi. Itse olen sen suhteen hieman skeptinen, varsinkin kun Elbaek harmillisesti loukkaantui. Toivottavasti ei ole vakavasta vammasta kyse
 
Viestejä
4
Taitaa olla naisten lentopallo ainoa laji missä valmentajat jättää pestinsä vapaaehtoisesti? Normi on että hallitus antaa potkut.
Menee vähän lajista sivuun jääkiekkoon, mutta Porissa Veli-Pekka Ketola valmensi aikoinaan hetken Ässiä, kunnes toimitusjohtaja nimitti tilalle toisen valmentajan. Sattui toimitusjohtajana olemaan ainoa mies, joka Porissa uskalsi Vellulle moisen tempun tehdä. Nimittäin Ketola itse.
 
Viestejä
20

Maksumuuri, mutta otsikko kertonee jo tarpeeksi
 
Viestejä
1,386

Maksumuuri, mutta otsikko kertonee jo tarpeeksi

Katsoin tuon kohdan Ruudusta ja olihan yksinkertaisen asiatonta käytöstä valmentajalta. Uskomatonta että tämä voi olla "joukkueen sisäinen asia".
 
Viestejä
560
Missä tilanteessa tapahtui? Oliko vaihtotapahtuma? Noita on näkynyt myös nuorten tapahtumissa jos väärä pelaaja kentällä? Hyvä että on selvitetty!
 
Viestejä
1,386
Missä tilanteessa tapahtui? Oliko vaihtotapahtuma? Noita on näkynyt myös nuorten tapahtumissa jos väärä pelaaja kentällä? Hyvä että on selvitetty!

Vaihdosta tulossa pelaaja, ei ilmeisesti ehtinyt ja valmentaja nykäisee paidan rinnuksista pois ja tönäisee perään niin että pelaaja horjahtaa.
 
Viestejä
1,002
Missä kohtaa pelissä tuo repiminen tapahtuu?
Kolmas erä 0-7 tilanne. Samaa ylimielisyyttä ja moukkamaisuutta oli kaverissa jo Hämeenlinnan vuosina. Tuossakin tilanteessa itse sählää käsillään ym. Pelaaja on menossa kentälle, näin minäkin sen viittoilusta ymmärtäisin, kentälle menisin. Repii paidasta, tönäisy selkään vielä päälle ja onnellinen pelaaja penkille istumaan. Aivan kuin olisi pelaaja tehnyt virheen...

Käytiin kaverista erään liigajoukkueen staffin jäsenen kanssa keskustelua jo pari viikkoa sitten. Repertuaarissa on myös naureskelu penkiltä omille pelaajille, kun joukkueella ei peli suju.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
560
No eiköhän tallaisia valmentajia löydy suomen maasta ja jopa maajoukkuetasolta. Huutavat ja melskaavat. Nuoria istutetaan seinäruusuina, huudetaan. No luulen että tässä kysymys väärinymmärryksestä ja pelin tiimellyksessä tapahtuneesta nopeasta reagoinnista.Koskemattomuus on tietenkin oltava. Luulen että pelaajat tietävät valmentajan käyttäytymistä enemmän kun päivittäin tekemisessä.Onhan noita valmentajia kaikenlaisia persoonia mutta nykyään onneksi niillä jolla sekoilua joutuvat jopa tuomituksi vankilaan.
 
Viestejä
3,496
Katsoin tuon kohdan Ruudusta ja olihan yksinkertaisen asiatonta käytöstä valmentajalta. Uskomatonta että tämä voi olla "joukkueen sisäinen asia".
Lehdessä luki että pelaajan pyynnöstä sisäisesti käsitelty, luulis että lentopalloliitto tekisi silti omat tutkimukset jokatapauksessa ja sen mukaan myös koskemattomuuden rikkomisesta jollain tapaa rankaisisi koska sääntöä on rikottu.
Muissa lajeissa tällainen sääntörikkomuksen maton alle lakaisu ei tulisi missään nimessä kysymykseen, erittäin huonoa toimintaa lentopalloliitolta!
 
Viestejä
1,386
Lehdessä luki että pelaajan pyynnöstä sisäisesti käsitelty, luulis että lentopalloliitto tekisi silti omat tutkimukset jokatapauksessa ja sen mukaan myös koskemattomuuden rikkomisesta jollain tapaa rankaisisi koska sääntöä on rikottu.
Muissa lajeissa tällainen sääntörikkomuksen maton alle lakaisu ei tulisi missään nimessä kysymykseen, erittäin huonoa toimintaa lentopalloliitolta!

"Pelaajan pyynnöstä" vai "valmentajan painostuksesta pelaajan pyynnöstä"? Ei tällaista tule sallia ja uskon että valtaosa myös liigavalmentajista on samaa mieltä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös