Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2019-20

Viestejä
4,721
Täytyy muistella, ihan itse. Antti oli todellinen lentopallomies. Iso sellainen. Niin ja "pikkuisen" huumorintynkääkin oli.

Huumoriin liittyen kysymys. Kun Ploki nousi liigaan, niin mitäs logoja ynnä kirjoitusta oli naisten pelihousuissa?
 
Viestejä
61
Täytyy muistella, ihan itse. Antti oli todellinen lentopallomies. Iso sellainen. Niin ja "pikkuisen" huumorintynkääkin oli.

Huumoriin liittyen kysymys. Kun Ploki nousi liigaan, niin mitäs logoja ynnä kirjoitusta oli naisten pelihousuissa?
Jumaliste onnea Ploki!! Ja kysymykseen on tietysti annettava vastaus. Etupuolella housuja Hyötykolmio ja takapuolella Pihtiputaan Jätehuolto.
 
Viestejä
24
Onnea ploki!

Tätä jäin miettimään.

"Tomi Lemminkäinen, LP Viestin päävalmentaja:
- Olen ylpeä joukkueesta, huikea taistelu. Totta kai se, että likainen ja liukas kenttä vei meiltä passarin on anteeksiantamatonta. Veda (Mansikkaviita) pelasi lopulta erinomaisesti, mutta 1,5 erää passipeli oli täysin meidän hallintaa. Meillä oli mahdollisuus voittaa moneen kertaan, mutta LiigaPloki ansaitsi voittonsa".

Mikä hemmetin liukas ja likainen? Ei siellä kukaan luistellut.
 
Viestejä
239
Onnea ploki!

Tätä jäin miettimään.

"Tomi Lemminkäinen, LP Viestin päävalmentaja:
- Olen ylpeä joukkueesta, huikea taistelu. Totta kai se, että likainen ja liukas kenttä vei meiltä passarin on anteeksiantamatonta. Veda (Mansikkaviita) pelasi lopulta erinomaisesti, mutta 1,5 erää passipeli oli täysin meidän hallintaa. Meillä oli mahdollisuus voittaa moneen kertaan, mutta LiigaPloki ansaitsi voittonsa".

Mikä hemmetin liukas ja likainen? Ei siellä kukaan luistellut.

Kentällä oli hiekkaa ennen peliä ja oli liukasta. Onneksi Plokin pelaajat eivät loukanneet itseään ennen peliä kun liukastelivat tehdessään viivajuoksuja.
 
Viestejä
647
Kentällä oli hiekkaa ennen peliä ja oli liukasta. Onneksi Plokin pelaajat eivät loukanneet itseään ennen peliä kun liukastelivat tehdessään viivajuoksuja.

Kenttä oli vaarallisen liukas. Libero Koljonen otti vaarallisen näköiset ”lipat” lämmittelyssä. Moppimiehet yrittivät putsata lattiaa ennen peliä. Mainostarrat, vaikka jollekin taholle euroja tuovat, pitäisi kieltää.
 
Viestejä
1,503
Kenttä oli vaarallisen liukas. Libero Koljonen otti vaarallisen näköiset ”lipat” lämmittelyssä. Moppimiehet yrittivät putsata lattiaa ennen peliä. Mainostarrat, vaikka jollekin taholle euroja tuovat, pitäisi kieltää.
Mainostarrat eivä ole ollenkaan liukkaita, jos osaa tilata ja valita oikeanlaista laatua. Halvin ja kiiltävin ei yleensä ole parasta. 🙄
 
Viestejä
860
Eikö tuo liene se yksi ja sama matto jota tv-peleihin on purettu ja koottu viime vuosina, ja mainoksetkin ovat olleet kestokäyttöisiä ainakin silloin kun itse olen sen purkua todistanut. Tällä kertaa vaan oli jo käytössä junnuille ennen peliä, hiekkaa varmasti kulkeutunut pitkin päivää sen myötä - kentällä oleviin lisäkatsomoihin varmaan porukka surutta kulkee ulkokengissään.
 
Viestejä
203
Ei ole viime vuosina ollut pakka näin mielenkiintoisesti sekaisin tässä vaiheessa kautta. Mestari suosikkeja on useampi joukkue ja jo puolivälierissä maaliskuussa on odotettavissa mielenkiintoisia ottelupareja.

Vaikkapa

LPViesti-LPVampula
Pölkky-LPK
Ploki-Nurmo
LPKangasala-OrPo
 

Ryynäsen Topi

Mainostarrat eivä ole ollenkaan liukkaita, jos osaa tilata ja valita oikeanlaista laatua. Halvin ja kiiltävin ei yleensä ole parasta. 🙄

Tosi on, Konkari!

Olin vuosien ajan laittamassa Taraflex-pelialustaa Kokkolan jäähallille takavuosina, kun pelasimme finaaleja. Puhdas taraflex-matto ei ole liukas jos se on puhdas.

Sensijaan, kuten Konkari kirjoitti, osa mainostarroista oli liukkaita, koska ne oli tehty halvasta ja huonosta ns. kertamateriaalista. Kun niiden päälle tuli vettä tai hikeä, ne muuttuivat todella vaarallisiksi. Kuin luistinrata.

Oikeat ja hyvästä materiaalista olevat mainostarrat puolestaan ovat todella tahkeita, eivätkä tossut luista niiden päällä. Päinvastoin. osa on sellaista materiaalia, että iho palaa herkästi, kun tekee tiikerin niiden päälle.

Jos Kaupissa oli hiekkaa kentällä pelin aikana, on se anteeksiantamaton virhe. Ja vaarallista. Se olisi pitänyt puhdistaa kunnolla ennen finaalin alkua. Toivottavasti tänään on alusta kunnossa, kun VaLePa-Savo Volley -peli alkaa.
 
Viestejä
169
Ikävää, että loukkaantuminen johtui huonosti puhdistetusta pelialustasta, tästä voi syyttää järjestäjää ja olen käsittänyt että Valepa vastaa järjestelyistä eli syyttävä sormi osoittaa sinne. Tänään toivottavasti kenttä on kunnossa kun kerran Valepa itse pelaa. En kyllä muista, että naisten liigassa olisi ollut näin paljon eritasoisia loukkaantumisia kauden aikana, toivottavasti nyt loppuvat kun pitäisi olla niin, että nähdään kaikkien aikojen pudotuspelit, yhtään jatkopaikkaa ei tulla saamaan helpolla ja taitaa tulla yllätyksiäkin jopa suuriakin, runkosarjasijoituksilla ei taida olla muuta etua kuin kotiottelun lipputulot.
 
Viestejä
169
Lehtimiehet kirjoittelee, en ole nähnyt LPViestiltä mitään vastaavaa kommenttia vaikka peli olikin siinä vaiheessa heidän täydessä hallinnassa. Ploki loppu oli sen aavistuksen kovempi.
 
Viestejä
203
Tuchasvilin loukkaantuminen Cupin finaalissa oli ikävä tapaus. Sitähän ei tiedetä oliko syynä ainoastaan lattian liukkaus vai oliko taustalla jo jotain vanhaa oiretta. Toinen asia on kuitenkin se, kuinka laaja vaihtopenkki joukkueilla on. Viestin kokoonpano on varsin kapea ja vahvan passarin varaan rakennettu joukkueen suorituskyky heikkeni merkittävästi, kun penkiltä oli otettava uusi vastuunkantaja. Mansikkaviita onnistui omaan tasoonsa nähden hyvin, mutta se taso on liian paljon alhaisempi kuin Tuchasvilillä.
 
Viestejä
4,916
Hiukan ylikorostetaan tuota lattian liukkautta. En sano kun en tiedä mitä vaikutti ko.loukkaantumiseen mutta kuten edellä kirjoitettiin mitään liukastumista ei kuvassa ainakaan näkynyt. Ja molemmat joukkueet pelasivat samalla puolella niin ihme kun ei siinä samassa kohdassa joku muukin pelaaja olisi liukastellut
 
Viestejä
341
Hiukan ylikorostetaan tuota lattian liukkautta. En sano kun en tiedä mitä vaikutti ko.loukkaantumiseen mutta kuten edellä kirjoitettiin mitään liukastumista ei kuvassa ainakaan näkynyt. Ja molemmat joukkueet pelasivat samalla puolella niin ihme kun ei siinä samassa kohdassa joku muukin pelaaja olisi liukastellut
Tallenteella ei näy mitään ulkopuolista syytä loukkaantumisen. Loukkaantuminen ei toivottavasti ole vakava, kun Tuchasvili pystyi kävelemään. Hienosti muu joukkue lohdutti ja tuki koko loppupelin ajan loukkaantumista itkevää passaria.
 
Viestejä
703
Lehtimiehet kirjoittelee, en ole nähnyt LPViestiltä mitään vastaavaa kommenttia vaikka peli olikin siinä vaiheessa heidän täydessä hallinnassa. Ploki loppu oli sen aavistuksen kovempi.

Jos luet tarkemmin kommentteja lauantain pelistä SSS:sta, niin siellä nimenomaan lukee Lemminkäiseltä suora lainaus:
jos Tuchashvili ei olisi loukkaantunut, olisimme voittaneet 3-0
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös