Verkkovirhe

Naisten LML pelaajauutisia 2020-2021

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
2,112
Mistä johtuu tämän Bongaajan mielipaha ja antipatia Hämeenlinnaa kohtaan. Jonkun on täytynyt todella pahasti loukata, vai mistä on kysymys?. Kysymyshän on kuitenkin vain naislentopallosta, eikä elämästä.
Mistä nyt olet mielesi pahoittanut? Ehkä viime kauden muukalaislegioonalaivalmentaja-Tolvanen -kommentit olivat aikamoinen ylilyönti, mutta en toki enää pahemmin niitä muistele. Tietenkin jos jollakin kiinnostaa niin ainahan niihin on mahdollisuus palata :D
 
Viestejä
2,112
Pölkky Kuusamo julkistaa uusimmat pelaajasopimukset 4.5. klo 18.00. Seuran fb:ssa on hieman peitetty kuva yhdestä pelaajasta ja hänen henkilöllisyyttä voi käydä arvuuttelemassa. Pelaajien tervehdysvideoita nähdään myös huomen ehtoolla. Kuusamon Pallo-Karhut Lentopallo
 
Viestejä
7
Bongaajalle tiedoksi, että eiköhän se ollut tietääkseni Hämeen Sanomat ja heidän toimittaja, joka uutisoi muugalaislegioonasta..näin muistan lukeneeni, sillä ei kait ole tekemistä Hämeenlinnan Lentopallon kanssa...Mutta mollata seuroja ja kirjoittaa asioita jotka eivät pidä paikkaansa näköjään voi....Omiensa kehumista voi kyllä tehdä ja hyvä niin, mutta toiset eivät kestä sitäkään, että joku toinenkin kehuu omiansa ja omaa toimintaansa...
 
Viestejä
2,112
Bongaajalle tiedoksi, että eiköhän se ollut tietääkseni Hämeen Sanomat ja heidän toimittaja, joka uutisoi muugalaislegioonasta..näin muistan lukeneeni, sillä ei kait ole tekemistä Hämeenlinnan Lentopallon kanssa...Mutta mollata seuroja ja kirjoittaa asioita jotka eivät pidä paikkaansa näköjään voi....Omiensa kehumista voi kyllä tehdä ja hyvä niin, mutta toiset eivät kestä sitäkään, että joku toinenkin kehuu omiansa ja omaa toimintaansa...
No kerro nyt mitä tietoja olen kirjoittanut, jotka eivät pidä paikaansa? Ja millä tavalla olen mollannut Lentopallokerhoa? Olisihan se mukava tietää kun en ole itse havainnut. Ai niin ja koutsi kertoi jostakin huuteluista pelaajille myös. Sanoisin, että ei pelkästään Hämeen Sanomilla lähtenyt mopo käsistä mitä törkeyksiin tulee.
 
Viestejä
7
No kerro nyt mitä tietoja olen kirjoittanut, jotka eivät pidä paikaansa? Ja millä tavalla olen mollannut Lentopallokerhoa? Olisihan se mukava tietää kun en ole itse havainnut. Ai niin ja koutsi kertoi jostakin huuteluista pelaajille myös. Sanoisin, että ei pelkästään Hämeen Sanomilla lähtenyt mopo käsistä mitä törkeyksiin tulee.

No niin, jos itse et osaa lukea kirjoittamiasi tekstejä niin anna olla, kaikilta ei ilmeisesti luonnista tuo luetun ymmärtäminen.. Tumppikin nähtävästi taas kelpaa, vaikka oli mollauksesi kohde, kun Teiltä lähti.. Painaako mieltä viime kevään välierät vai mikä se mieltä painaa...Miksette muuten lähteneet Mestareidenliigaan.... vai eikö saldo riitä... Hyvää kevättä vaan sinne koillismaalle, vielä se tulee pää vai sanoisko pölkky vetävän käteen.. hei hei...
 
Viestejä
2,112
No niin, jos itse et osaa lukea kirjoittamiasi tekstejä niin anna olla, kaikilta ei ilmeisesti luonnista tuo luetun ymmärtäminen.. Tumppikin nähtävästi taas kelpaa, vaikka oli mollauksesi kohde, kun Teiltä lähti.. Painaako mieltä viime kevään välierät vai mikä se mieltä painaa...Miksette muuten lähteneet Mestareidenliigaan.... vai eikö saldo riitä... Hyvää kevättä vaan sinne koillismaalle, vielä se tulee pää vai sanoisko pölkky vetävän käteen.. hei hei...
MInä jo kerroin pari seikkaa jotka olivat minua ehkä kyrsineet, ystävällisesti kuten pyydettiin. Mattieimaksalla on samanlaiset ajatukset kuin palstalta häipyneellä Boralla, ethän ole kuitenkaan sama henkilö eri nimimerkillä? Siellä se katkeruus taitaakin painaa mieltä :). Valmentajakysymyksessä pidin tottakait seuran puolta ja julkisuudessa oli vain toisen osapuolen näkemys tilanteesta. On pelkästään hyvä asia, kun seuran sisällä on yhtenäisyys. Viime kevään välierät oli hyvä sarja. Tällä kaudella oli paljon vahvempi joukkue, mutta sarja keskeytettiin joten siitä ei sen enempää. Mestareiden liigaan meno tyssäsi salikysymykseen. Lehtitietojen mukaan yksi kotipeli olisi pelattu Rovaniemellä ja loput Etelä-Suomessa. Siihen varmaan sisältyi taloudellinen riski, mutta Pölkyn talous saattaa olla hyvinkin liigaseuroista ei parhaalla, mutta hyvällä pohjalla, kuten olemme huomanneet jo vuosien saatossa tähänkin asti. Ei nämä asiat ole sellaisia, että näistä kannattaisi vuosikausiksi sieraimeen nielaista. Mukavaa kevättä myös sinne "sikakatsomoon".
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,112
Nimimerkki "mattieimaksa" on rekisteröitynyt eilen klo 19:40 ja hänen kuusi viestiään ovat kaikki koskeneet minua tai fanittamaani joukkuetta. Ilmeisesti olen kyseistä nimimerkin takana olevaa henkilöä loukannut. Pyydän vilpittömästi anteeksi jos niin on päässyt tapahtumaan. Pikku kuiteista ei tarvi ottaa itseensä. Ei muuta kuin keskusteluun mukaan, vanhat jutut on jo taputeltuja ja toivottavasti päästään aloittamaan uusi kausi myös pelikentillä.

 
Viimeksi muokattu:

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
776
No niin, jos itse et osaa lukea kirjoittamiasi tekstejä niin anna olla, kaikilta ei ilmeisesti luonnista tuo luetun ymmärtäminen.. Tumppikin nähtävästi taas kelpaa, vaikka oli mollauksesi kohde, kun Teiltä lähti.. Painaako mieltä viime kevään välierät vai mikä se mieltä painaa...Miksette muuten lähteneet Mestareidenliigaan.... vai eikö saldo riitä... Hyvää kevättä vaan sinne koillismaalle, vielä se tulee pää vai sanoisko pölkky vetävän käteen.. hei hei...
Sen verran vauhdikas sisääntulo palstalle, että @mattieimaksa on varmasti pieni varoitus paikallaan. Foorumilla on tarkoitus pyrkiä asialliseen keskusteluun, kiitos.
Mattieimaksalla on samanlaiset ajatukset kuin palstalta häipyneellä Boralla, ethän ole kuitenkaan sama henkilö eri nimimerkillä?
Foorumin säännöissä todetaan seuraavasti, joten tästä myös huomautus @Bongaaja

"Kaikilla käyttäjillä on oikeus esiintyä foorumilla anonyymina. Älä arvuuttele muiden henkilöllisyyttä."

- Matti (sellainen maksava)
 
Viestejä
2,112
Pölkky Kuusamon senttereiksi molemmat Ruotsin maajoukkuekeskarit Jonna Wasserfaller ja Linda Andersson.


Pallo-Karhujen facebookissa molempien videoterveiset
 
Viestejä
3,448
HMTT kertoo, että Orpon ryhmäkin alkaa olla koossa eli julkaisua vailla. Sama myös Viestin suhteen ainakin pari "isompaa kalaa" alkaa olla julkaisua vailla.

Mutta mutta mites Vampula (varmaan sitä myötä miesten puolella Valepa?) ja Puijo ( ei niin selvä yhteys Savo) ??!! Viisautta vai onko jokin muu valitettava syy?
 
Viestejä
64
Mitä tässä välissä tapahtui? Todennäköisesti Riikilän sopimus Kangasalle ei ollut vahvistettu.
Tämä kiinnosti itseäkin ja ei sitä missään ole vahvistettu. Täällä Bongaaja taisi asian tietää jo "varmaksi" muutama viikko sitten. Liekkö mennyt Karhu ja Riikilä sekaisin arvuuttelussa.
 
Viestejä
1,074
Ei libero ole suinkaan Lentopallokerhon suurin huoli alkavalla kaudella. Osaakos Katsomossa istuja valaista meitä, miksi kotimaiset pelaajat menevät sopulilaumana Kangasalle? Syynä ei pitäisi olla ainakaan valmennuksen taso.

Onko Kangasalan valmennuksen taso syynä tuohon pelaajavaellukseen Hämeenlinnasta Kangasalle: Kylmäaho, Riikilä, Friber? Mielestäni se ei ole suinkaan syynä, vaan jokin muu. Ei ainkaan mitaleiden määrällä arvioituna. Kummassakaan valmentajassa ei mitään vikaa liene. Keränen taisi polttaa kumminkin päreensä jonkun hävityn pelin jälkeen :)
Joo, tuo oli itselläni mielessä. Ei sen kummempaa.

Eikä tuossa arvuuttelussa mitään pahaa ole. Mielestäni tällaiset viestit kuuluvat näille foorumeille, jotta saadaan keskustelua.

Mutta pieni kuitti kuuluu myös asiaan, jos menee hutiin. Kuten kentälläkin vastustajalle😊 Pelin jälkeen sitten yhdessä oluelle.
 
Viestejä
2,112
Tämä kiinnosti itseäkin ja ei sitä missään ole vahvistettu. Täällä Bongaaja taisi asian tietää jo "varmaksi" muutama viikko sitten. Liekkö mennyt Karhu ja Riikilä sekaisin arvuuttelussa.
Luulin ihan oikeasti, että sopimus olisi tehty. Erehdyin näköjään :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös