Verkkovirhe

Naisten LML pelaajauutisia 2020-2021

Status
Viestiketju on suljettu.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
775
Viestejä
202
Nurmossa on vahva valmennusryhmä. Sopimuksen tehneet pelaajat ovat iso mahdollisuus. Heidän omien kommenttien perusteella sai sellaisen käsityksen, että ottajia olisi ollut muuallakin. Jotenkin jäi julkistustilaisuudesta sellainen käsitys, että kuuta ei tavoitella taivaalta. Jos jossain junnut ovat liigajoukkuetta varten niin Nurmossa on näköjään ajatus toisinpäin.

Raatikaisen meneminen Nurmoon oli yllättävä uutinen.
 
Viestejä
82
Katseita seuraavaan kauteen. Joku aiemmin kyseli ohimennen, kukahan tulee Pölkyn valmentajaksi seuraavalle kaudelle. Itse olen myös pyöritellyt asiaa mielessäni. Olen tullut siihen johtopäätökseen ilman mitään tietoa, että nyt ei tarvitse lähteä etsimään valmentajaa kotikylää kauempaa. Moni asia puhuu sen puolesta, eikä ratkaisu olisi huono. Jäädäämpä odottamaan, mitä organisaatio päättää.
 
Viestejä
1,061
Mielestäni Kylmäahon siirtyminen uuteen seuraan palvelee kaikki kolmea tahoa: Pelaajaa itseään, LP Kangasalaa sekä Hämeenlinnaa.
Silloin voidaan todeta, että hyvä siirto😊
 
Viestejä
2,082
Katseita seuraavaan kauteen. Joku aiemmin kyseli ohimennen, kukahan tulee Pölkyn valmentajaksi seuraavalle kaudelle. Itse olen myös pyöritellyt asiaa mielessäni. Olen tullut siihen johtopäätökseen ilman mitään tietoa, että nyt ei tarvitse lähteä etsimään valmentajaa kotikylää kauempaa. Moni asia puhuu sen puolesta, eikä ratkaisu olisi huono. Jäädäämpä odottamaan, mitä organisaatio päättää.
Huomenna iltapäivällä selviää myös Pölkyn valmentajakysymys.
 
Viestejä
2,082
Pallo-Karhujen facebookissa on tällainen ilmoitus:


Pölkky Kuusamo pitää keskiviikkona 15.4.2020 klo 14 tiedotustilaisuuden, jossa julkistetaan pelaaja-, valmentaja- ja sponsorisopimuksia.

Mielenkiintoisia uutisia on tulossa, pysykäähän kanavalla!
 
Viestejä
4,716
Näkyy olevan jo lähes viikon vanha uutinen mutta pistetään tännekkin kun en ole nähnyt foorumilla uutisoitavan
Tästä ladysta voi tulla ihan oikea pelinainen.
 
Viestejä
3,835
Tämä on se kaikista suurin toive täällä päin ainakin. Mulle on aivan sama millaisilla joukkueilla ketäkin pelaa kunhan vaan saadaan pelit käyntiin normaalisti ja päästään nauttimaan huippu-urheilusta mukavassa seurassa
Vähän huonolta näyttää sarjan alkaminen normaalilla aikataululla, hyvä jos syksyn aikana.Toivottavasti joukkueet ei liikaa panosta haaveiden varaan, voi tulla kalliiksi.
 
Viestejä
1,061
Vähän huonolta näyttää sarjan alkaminen normaalilla aikataululla, hyvä jos syksyn aikana.Toivottavasti joukkueet ei liikaa panosta haaveiden varaan, voi tulla kalliiksi.
Mitähän pitäisi sinun mielestäsi tehdä?
Maata peiton alla piilossa ja odottaa...

Aika moni asia on tällä hetkellä epävarmaa, toiveiden ja haaveiden varaan on rakennettava. Niin urheilussa, kuin muussakin elämässä. Kun sitä faktaa ja kristallipalloa tulevaisuudesta ei ole kenelläkään.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3,835
Mitähän pitäisi sinun mielestäsi tehdä?
Maata peiton alla piilossa ja odottaa...

Aika moni asia on tällä hetkellä epävarmaa, toiveiden ja haaveiden varaan on rakennettava. Niin urheilussa, kuin muussakin elämässä. Kun sitä faktaa ja kristallipalloa tulevaisuudesta ei ole kenelläkään.
No onhan se nyt kaikilla näkyvissä mitä on tulossa , ei vaadita kristallipalloa vaan realismia.Sarjojen tulevaisuus ja alkamiset täysin auki, kaikki nyt ymmärtävät että jos rakentelet pilvilinnoja ilman rahaa käy huonosti.
Talkoilla hommat toimii ja sillä mennään , jos sekään riittää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös