Verkkovirhe

Naisten liigan pelaaja- ja valmentajasopimukset 2024-25

Viestejä
117
Savon Sanomat : " Kallinen tulee kilpailemaan peliajasta seuran oman kasvatin Liina Rädyn kanssa. " Liinalla on vielä lukio kesken. Koulukin sujuu passihommien tapaan kiitettävästi. Maajoukuehommista Liinan kohdalla luulen että laadukas harjoittelu kesällä on hänen iässään tärkeämpää kuin " haistella " kansainvälisiä pelejä vaihdossa. Jos terveyttä riittää hänen aikansa tulee vielä.
 
Viestejä
3,563
Maajoukuehommista Liinan kohdalla luulen että laadukas harjoittelu kesällä on hänen iässään tärkeämpää kuin " haistella " kansainvälisiä pelejä vaihdossa. Jos terveyttä riittää hänen aikansa tulee vielä.
Ja kunnnon lepo laadukkaan harjoittelun lisäksi, tekee hyvää nuorelle vaikka varmaan itse tuntee että jaksaisi puskea vuoden ympäri.
 
Viestejä
1,436
Kyllähän Lehtokin nosti tasoaan kauden edetessä todella paljon, vaikka hyvä passari oli toki jo syksyllä. Ei siis välttämättä edes etsitä "valmista" tilalle. Kaksi toki tarvitsevat, Rautio voisi hyvinkin tosiaan olla toinen. Mitäs Kukkonen?
 
Viestejä
338
Savon Sanomat : " Kallinen tulee kilpailemaan peliajasta seuran oman kasvatin Liina Rädyn kanssa. " Liinalla on vielä lukio kesken. Koulukin sujuu passihommien tapaan kiitettävästi. Maajoukuehommista Liinan kohdalla luulen että laadukas harjoittelu kesällä on hänen iässään tärkeämpää kuin " haistella " kansainvälisiä pelejä vaihdossa. Jos terveyttä riittää hänen aikansa tulee vielä.
Kallisen rooli tulee todennäkösesti olemaan sama kuin Pölkyssä eli vaihtopelaaja.
 
Viestejä
1,436
Joensalo tosiaan ilmoittanut jo aiemmin että ura jatkuu muualla. Kotimaat vai ulkomaat? Liberoille paikkoja on ulkomailla ja kärkijoukkueissa vielä vähemmän kuin muille pelipaikoille. Vieläkö Laaksosella Salossa pahvi voimassa? Mites Help? Penttilä? Jäppinen? Jatkaako Riikilä? Vampulan kaksikko? ArVoon kotimainen vai muualta? 🧐
 
Viestejä
611
Kallisen rooli tulee todennäkösesti olemaan sama kuin Pölkyssä eli vaihtopelaaja.
Tuskin sitä vielä pystyy tietämään.Olihan Kallinen ensin enemmän kentällä kuin Lehto.Eikö mene Puijoon kehittymään.
Itse kyllä arvpstan myös vaihtopelaajia jotka ovat joukkueelle kullanarvoisia.
Kallinen on todella taitava ja kilpailuasema kumpi ykkönen onkaan kehittää.
 
Viestejä
210
Joensalo tosiaan ilmoittanut jo aiemmin että ura jatkuu muualla. Kotimaat vai ulkomaat? Liberoille paikkoja on ulkomailla ja kärkijoukkueissa vielä vähemmän kuin muille pelipaikoille. Vieläkö Laaksosella Salossa pahvi voimassa? Mites Help? Penttilä? Jäppinen? Jatkaako Riikilä? Vampulan kaksikko? ArVoon kotimainen vai muualta? 🧐
Ja tuosta Plokin Pasasen ja Piipon jatkosopimus-uutisesta kohta;
"Kiuruvedeltä kotoisin oleva Sara Piippo ,21, jatkaa LiigaPlokissa myös viidennelle kaudelle. Pelipaikka vaihtuu yleispelaajasta liberoksi."
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös