Kai se on jo minunkin herättävä ikiaikaisesta horroksesta ja jotain tänne raapustettava. Joku kyseli otteluohjelman perään, niin ainakin tätä sivua on päivitetty viime aikoina todella hyvin:
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIVB_Volleyball_Men%27s_World_Championship
Jos Suomen lohkossa kärkisijoitetun otteluohjelma menee samalla logiikalla kuin A-lohkossa, niin Suomi kohtaisi Brasilian alkulohkon kolmannessa ottelussaan. Muista peleistä ei ole vielä tietoa. Toivon mukaan avausotteluun saataisiin sellainen vastustaja, että siitä olisi voitto raavittavissa ja täten saataisiin hyvä henki päälle heti alusta.
Varsovan kansallisstadionilla on liikuteltava katto, joten tuskinpa ne sääolot ongelma ovat
hieno tapahtuma varmasti tuo avausottelu, kyllähän siellä olisi Suomeakin voinut katsella. Toisaalta pelillisesti tuo B-lohko sopinee Suomelle paremmin kuin A. Mahdolliset välisarjavastustajatkaan eivät ihan mahdottomilta vaikuta, pois lukien tietysti Venäjä. Olisihan se mahtavaa päästä sinne välisarjaan, niin saataisiin viiden alkulohkopelin jälkeen vielä neljä matsia lisää, ja kaiken lisäksi brassien ohella päästäisiin haastamaan vielä muserskit ja muutkin karhut ja isännät.
Jepjep minua on kovasti houkutellut Puolaan (varmaan vielä väkisin ottaa matkaseuraksi :lol: ), ja täytyy sanoa että kovasti polttelee. Voisihan siellä Katowicessa olla ihan hauskaa kera lentopallon ja hotsporttilaisten (eikä unohdeta Jr:n mainitsemaa terassia). Olen innokas Keski-Euroopan matkailija, ja nytkin toukokuussa on tarkoitus lähteä Saksaan ja Itävaltaan.
Puolassa en ole koskaan käynyt, mutta kertahan se olisi ensimmäinenkin. Muutamalta kaverilta olen kuullut aika paljon positiivista juttua.
Työ/elämäntilanne alkaa tässä helmikuun jälkeen muuttua sen verran, että jospa sitä pääsisi taas useammin käymään esim. Sammon matseissakin ja muutenkin osallistumaan taas näihin lentopallohörhötyksiin. Onhan tätä touhua kova ikävä ollut. Viime aikoina hyvä että edes itse ehtinyt pelaamaan!
Ei kai tässä muuta