Verkkovirhe

MM-karsinnat, miehet

Viestejä
916
Saken kanssa samanlainen ohjelma.

Yksi asia minua vielä kiinnostaisi tai siis hottilaisten kommentit.

Kun olen seurannut Suomen pelejä joko netistä tai ihan teeveestä, olen aina Kermisen loisto- tai huippupuolustuksen jälkeen ynähtänyt jotain sellaista että: oho, vautsi, jee, uh, ymh, burb, röh tai jotain vastaavaa.
Tämä tietysti on aiheuttanut sen, että ohjelman lähistöllä olleet ihmisoliot ovat kummeksuen joko tuijottaneet, katselleet merkitsevästi, huokailleet tai ottaneet askelia takavasemmalle.

Olen nyt miettinyt sopivaa sotahuutoa, joka voisi aina toistua, enkä ole keksinyt mitään järkevää. Ainoa jonkinlainen sotahuuto, minkä olen keksinyt, on wuzaaaa ja käsi nyrkissä etuoikeaan ylös!

Parempia ehdotuksia otetaan vastaan!
 
Viestejä
10,895
jäsen kirjoitti: Saken kanssa samanlainen ohjelma.

Yksi asia minua vielä kiinnostaisi tai siis hottilaisten kommentit.

Kun olen seurannut Suomen pelejä joko netistä tai ihan teeveestä, olen aina Kermisen loisto- tai huippupuolustuksen jälkeen ynähtänyt jotain sellaista että: oho, vautsi, jee, uh, ymh, burb, röh tai jotain vastaavaa.
Tämä tietysti on aiheuttanut sen, että ohjelman lähistöllä olleet ihmisoliot ovat kummeksuen joko tuijottaneet, katselleet merkitsevästi, huokailleet tai ottaneet askelia takavasemmalle.

Olen nyt miettinyt sopivaa sotahuutoa, joka voisi aina toistua, enkä ole keksinyt mitään järkevää. Ainoa jonkinlainen sotahuuto, minkä olen keksinyt, on wuzaaaa ja käsi nyrkissä etuoikeaan ylös!

Parempia ehdotuksia otetaan vastaan!
Juha Tapion uusin hittihän on Tykkään Susta Niin Että Halkeen eli TSNEH, joten jäsen voisi myös muodostaa käyttämiensä huudahdusten alkukirjaimista uuden huudahduksen. Ehdotukseni siis on: OVJUYBR ja sitä voisi ryydittää tuolla Wuzaalla. Ehdotukseni myös jotenkin sopii juuri Puolassa pidettäviä MM-kisoja varten. Kunnioittaisi myös osaltaan aikanaan Kermitin pelitoverina ollutta konsonanttihakkuria ;).

Itselläni on huulilla toinen huudahdus Tapion tyyliin. Se on MKPPMMKTKKÄKKMP eli Mennään Kovalla Pelillä Puolaan MM-Kisoihin Totes Köpi Kun Äijät Kaato Kolme Maata Peräkkäin.
 
Viestejä
1,766
Kyllä täytyy sanoa, että jos Suomi saa ja pelaa paikan MM-kisoihin, niin tykkään lentopallosta kyllä niin, että halkeen!.
Kyllähän se Juha Tapiokin hyvin laulaa...

Lokomotiv Harkovan miehiä on Ukraina joukkueessa 10 kappaleen verran. Kaksi miestä on jotensakin eksyneet ja pelaavat ihan toisaalla tai ovat erotettu joukkueesta.
Harvoin kai käy niin, että maajoukkue seurajoukkueelle häviää..?!

Ukrainalla on myös toisena passarina nro 5 eli Kovalchuk.
Onkohan hän sitä kuuluisaa kovaa pelaavien Kovalchukien sukua, sitä jääkentiltä tuttua?

Toimitetaan tässä vielä veikkaus: No, meinasin veikata väärin..mutta laitetaan nyt sitten oikein: eli 3-1 Suomelle.
 
Viestejä
720
kyllä näissä soppari sekoiluissa on yleinsä näillä ns.agenteilla sormensa pelissä ja tässä mikon tapauksessa on tainnu pelätä kynsilakkoja jos tulee sormille näpsyjä vai oliskoos paperit ollut kiinaksi ja on pojilta jääny huomaamatta että pitää lukee takapäin tai .....huh ei käsitä :p mutta tänään täytyy äijien näyttää ne jonkun munat ja pelata 3-2kotia ps.toivottavasti ylearena näyttää pelin ulkomaillekin muuten joku repii ne viimeiset pelihousunsa mitkä ei ole vielä revitty :huh:
 
Viestejä
10,895
Vielä alkulämmittelyä. Vähän syöttö hakusessa Upilla ja Ollilla. Ukrainalla aika jättejä. Keskari 11 syöttää melkein kolmannesta kerroksesta. Taitaa olla Koneella duunissa.
 
Viestejä
10,895
Hakkuri Ukrainalla sekoitus mammuttia ja karhua. Pitää saada karju kuriin, jos halutaan ottaa eka erä. Kaveri on aika jässikkä.
 
Viestejä
916
Puolustusta kiitos. Raatteen miehet kentälle,
 
Viestejä
10,895
23 - 24. Hyvä syöttövaihto oli Ukrainalta, kun tää kasi kävi syöttämässä. Meiltä sekoilua. Nyt tästä äijät nousuun.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös