Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliigan pudotuspelit 2023

Viestejä
521
Melko hengetön oli Tiikereiden esitys. Hypetys ollu suht kovaa mutta ei ole kyllä perustunut mihinkään. En ymmärrä miten muutama nimimerkki täällä esim J. J on niin vähän lentopalloa ymmärtävä. On monia pelillisiä asioita joita on selkeästi nähtävissä, kuten Ducksin osalta olen kirjoittanut. Lentopallosta ei ymmärretä mitään mutta vittuilla osataan. Kai taito sekin. Tiikereiden taival tällä kaudella lähinnä säälittävä. Mutta osaan jo ennustaa miten jatkossa täällä kirjoitellaan. Ollaan katkeria ja kateellisia joten turhautumista ja vitutusta tullaan purkamaan muihin nimimerkkeihin ja Valepa tulee saamaan oman ison osansa varsinkin Kokkolan suunnalta. Sääli. Ei osata arvostaa muiden menestystä ja työtä sen eteen.
Oletko varma, että nämä seurat joita hypetät ja rahallisesti tuet, jakavat arvosi joidenkin pelaajien, seurojen, valmentajien, tai taustahenkilöiden arvostelemisessa? Lajin ja vastustajan kunniotusta kannattaisi nimimerkin opetella.
 
Viestejä
330
Oletko varma, että nämä seurat joita hypetät ja rahallisesti tuet, jakavat arvosi joidenkin pelaajien, seurojen, valmentajien, tai taustahenkilöiden arvostelemisessa? Lajin ja vastustajan kunniotusta kannattaisi nimimerkin opetella.
Sponssi on taas hieman perjantaimaistissa kun samat postaukset menee useampiin ryhmiin kirjoitusvirheillä höystettynä. 😁
 
Viestejä
535
Kuka täällä nyt tietää oikeasti sen kuka kirjoittaa ja kuka tukee, millä summilla ja miten. Huonohappeisia heittoja. Kannustan ja fanitan tiettyjä seuroja täällä kuin muutkin.
 
Viestejä
535
SITTEN
UUSI
LISÄÄ KIRJANMERKKI
#376
On henkilöitä jotka tietävät panostukseni suomalaisen lentopallon eteen ja se riittää minulle. Nämä täällä kirjoittelevat nimimerkit antavat nettikirjoitusosaamusensa jolle en itse anna mitään arvoa. Kirjoitelkaa mitä huvittaa ja pienessä mielessänne kuvittelette miten olette osa jotain mitä oikeasti ette ole.
 
Viestejä
8
Suuret on puheet eräällä herralla ollut täällä jo useamman vuoden ajan. Edelleen odotan, että kyseinen nimimerkki siirtyisi lompakonraotusroolista päävalmentajaksi johonkin näistä keskustelupalstoilla paahtamistaan joukkueista. Siihen rooliinhan hän kuvittelee oikeasti kuuluvansa
 
Viestejä
535
Suuret on puheet eräällä herralla ollut täällä jo useamman vuoden ajan. Edelleen odotan, että kyseinen nimimerkki siirtyisi lompakonraotusroolista päävalmentajaksi johonkin näistä keskustelupalstoilla paahtamistaan joukkueista. Siihen rooliinhan hän kuvittelee oikeasti kuuluvansa
Heikkoa on todennäköisesti suurimman osan palstalaisten panos lentopallon eteen muuta kuin täällä kirjoittelu. Minulla itsellä on aina ollut parhaan ystäväni Pertti Cicero Laaksosen neuvo jonka hän monesti toisti. Tehdään rakkaudesta lajiin. Nämä sanat kuulin monta kertaa. Pelaa nyt taivaallisessa lentopallojoukkueessa kuten myös hyvä ystäväni Heikki Montonen. Olen kasvanut ja saanut kunnioitulseni lajiin heiltä vaikka olenkin lentopallonsyntysijoilta Huittisista. En ole koskaan väittänyt olevani valioluokan valmentaja. Sen hatun minun päähän on täällä olevat ns asiantuntijat sovitelleet. Jos tuon kirjoituksissani julki että toivon pelillisten esityksien perusteella finaaliparin olevan Valepa Akaa niin siihen on perusteet. Ja kyllä, olen molempien seurojen rahoittaja, mutta mitä sitten? Ihan oikeasti
 
Viestejä
419
Heikkoa on todennäköisesti suurimman osan palstalaisten panos lentopallon eteen muuta kuin täällä kirjoittelu. Minulla itsellä on aina ollut parhaan ystäväni Pertti Cicero Laaksosen neuvo jonka hän monesti toisti. Tehdään rakkaudesta lajiin. Nämä sanat kuulin monta kertaa. Pelaa nyt taivaallisessa lentopallojoukkueessa kuten myös hyvä ystäväni Heikki Montonen. Olen kasvanut ja saanut kunnioitulseni lajiin heiltä vaikka olenkin lentopallonsyntysijoilta Huittisista. En ole koskaan väittänyt olevani valioluokan valmentaja. Sen hatun minun päähän on täällä olevat ns asiantuntijat sovitelleet. Jos tuon kirjoituksissani julki että toivon pelillisten esityksien perusteella finaaliparin olevan Valepa Akaa niin siihen on perusteet. Ja kyllä, olen molempien seurojen rahoittaja, mutta mitä sitten? Ihan oikeasti
No sähän voit sitten aivan hyvin kertoa kuka olet tuon nimimerkin takana?
 
Viestejä
535
pari asiaa haluan täsmentää vaikka lienee turhaa. En kirjoittele humalapäissäni. Ensiksikin terveydellinen tilanteeni ei anna minulle mahdollisuutta juopotteluun ja jos kirjoituksissani sanassa tai kahdessa on kirjoitusvirhe niin ei liene kovin tavatonta täällä muidenkaan kirjoittelussa. Kun kännykällä operoi ja ei ole likulaseja päässä niin saattaa kirjoitusvirhe jos toinenkin lipsahtaa mutta se ei asiaa muuta millään tavalla. Ymmärretyksi olen ilmeisesti tullut pikku kirjainvirheistä huolimatta. Toisekseen on luontevaa että kannustan kirjoituksissani seuroja joiden taloudellisessa tukemisessa olen mukana. Eikös liene normaalia. Jos meet raveihin ja lyöt vetoa jostain hevosesta niin todennäköisesti haluat sen voittavan. En mielestäni ole repostellut rahasta enkä täällä mistään summista ole kirjoitellut. Perustelin toiveeni tiettyjen joukkueiden menestymiseen sillä että olen niihin taloudellisesti panostanut. Minulla on hyvä yhteistyö näiden seurojen kanssa eikä kukaan ole ilmoitanut että arvomaailmani etc olisi yhteistyön este. Ps. Kirjoitin tahallani pari sanaa väärin jotta oikolukijat saavat taas haukkoa henkeään
 
Viestejä
13
Mikä mies tämä sponsori oikeen kuvittelee olevansa. Jos Tiikereiden fanit kannattavat omiaan ja kirjoittavat joukkueensa puolesta,mitä sitten. Herra sponsori,tunnut tietävän lentopallosta ja sponsoroinnista kaiken. Luulisi tuollaisen tietoniekan ja rahamiehen ajattelevan koko lentopalloperheen parasta,muuta ei. Katsohan peiliin ja tutkaile sitä henkilöä,kuka siellä näkyy. Ja mieti,onko sinunkaan kirjoitukset aina niin soveliaita.
 
Viestejä
1,473
Tänään kun katselin Savo-Hurmos matsia, tuli ajatus: Voisiko Valepa voittaa pudotuspelit häviämättä erääkään? Kova väite mutta se on mahdollista.
 
Viestejä
535
Tarkoitin lähinnä sitä että en olisi uskonut näin selkeää lopputulemaa. Arvelin tasaisemmaksi tätä puolivälieräparia ja ehkä hitusen Hurmoksen yliotetta. Väheksymättä mitenkään, mutta mielestäni Savo on ylittänyt ennakko-odotukset. Jos päätyy mitaleille niin sitten kyllä kauden voi sanoa menneen yli odotusten. Oliko muuten nyt kirjoitusvirheitä joista tunnistaa kirjoittajan olevan alkoholisti 😅
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös