Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliigan pudotuspelit 2023-24

Viestejä
147
Pakon edessä tehdään monesti.Kykyllä myös kuusikko ymmärrettävästi pienempi!
Petrun penkittäminen pelikuntoisena on myös arvovalta kysymys Kyyjärvellä. All in tapauksessa se onnistuu , on voinut jopa itse ehdottaa sitä , on niin kauan pelannut ja näkemystä tullut miehelle.
 
Viestejä
142
Petrun penkittäminen pelikuntoisena on myös arvovalta kysymys Kyyjärvellä. All in tapauksessa se onnistuu , on voinut jopa itse ehdottaa sitä , on niin kauan pelannut ja näkemystä tullut miehelle.
Ei ole ollut ihan täydessä pelikunnossa Petrusevic. Johonkin Petrun terveysongelmaan viittasi mm. Berg haastattelussa viime pelin jälkeen. Ja näkeehän sen miehen otteista, että syyskauden ja niiden poissaolojen jälkeen ei peli ole syyskauden tasolla.
 
Viestejä
3,828
Toisaalta voi myös kysyä, miksi noin nerokas veto jätettiin kolmanteen peliin. Ehkä kuitenkin yllätti valmentajankin. Jo toistamiseen🤷
Joo näitä "yllätysvetoja" nähty takavuosinakin. Varmaan omissa tiedetään resurssit ja pienellä riskillä yllätetään vastustaja. Riittää kun toimii muutamassa pelissä...
Samalla idealla toimii Valepan Kauniston keskipeli, lähdettiin kyllä hyvissä ajoin talvella reeneissä liikkeelle ja tähän mennessä onnistunut...
 
Viestejä
4,707
Upi odottelee malttamattomana seuraavaa uhria. Vai käykö kylmät? Raisio ei kyllä ollut mittari eikä mikään. Tai sitten Valepa vaan teki Raisiosta huonon. Jännittävä lentisilta tuloillaan. 😍
 
Viestejä
1,282
Saas nähdä kesyä on Akaan peli nyt.Saas nähdä ei noi Savon vaihtomiehet kyllä mitään isoja pelejä ole voittanut ikinä🤔Luulin minä että ne Kykyn pesin mennen tullen alkukauden perusteella...
 
Viestejä
1,057
KyKy vie ja Akaa vikisee. Akaa on ihmeissään, kun Jansons pelaa verkolla nelosessa ja pimentää Smidlin.
Nyt pitäisi Akaan pyöräyttää rotaatiota johonkin suuntaan, jos loppuerä menee samaan tahtiin.
 
Viestejä
1,282
Räsänen pääsi lyömään eräpalloo ei uskaltanut lyödä,seuraavassa pallossa verkossa !!Silti voittivat vie erän😉 Olihan erä👍
 
Viestejä
1,439
Kykyllä oli etsikkoaikansa kun kolmannen erän 23-22 tilanteessa vastapalloksi noussut tipahti jälleen torjujien viereen.
 
Viestejä
88
Noniin.... Se on sitten sekä Savo että Akaa välierissä. Ja huomenna Hurrikaani. Ei mitään uutta.☹️
 
Viestejä
5,699
Kykyllä oli etsikkoaikansa kun kolmannen erän 23-22 tilanteessa vastapalloksi noussut tipahti jälleen torjujien viereen.
Kyllä. Tosi pienistä asioista taas kiinni. Kyllä tuo olisi pitänyt saada ylös. Nyt Jansonskin pelasi sen hyvän pelin, mutta ihan lopussa ei valitettavasti saanu palloa kuolemaan.
 
Viestejä
350
Saas nähdä kesyä on Akaan peli nyt.Saas nähdä ei noi Savon vaihtomiehet kyllä mitään isoja pelejä ole voittanut ikinä🤔Luulin minä että ne Kykyn pesin mennen tullen alkukauden perusteella...
Harvemmin vaihtomiehet voittaakaan isoja pelejä, eipä siellä Savossa nuo suuret tähdetkään niitä voittaneet...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös