Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliigan pudotuspelit 2023-24

Viestejä
5,749
Sitten vie vaikkei lentopalloon liity mitenkään.Jääkiekko tarvii Saipan Jukurit,HPK ,Sportin,Ässät esim.Niissä saa junnut enemmän pelata ja muuten sarjat loppus.Kyyjärvi jos ostat jokavuosi 4-5 Latviasta vie Suomen lentopalloo yhtään mihinkään,se ninkun mun idea tässä.
Nyt on vähän huono vertaus. Kannattaa selvittää kuinka paljon enemmän jääkiekossa on junioreita Suomessa verrattuna lentopalloon.

Kykyllä on kuitenkin Asikanius, Huhtamäki ja Hynnä sellaisia nuoria kavereita, joilla on tulevina vuosina potentiaalia avaukseen.

Kykyllä on muutenki kolme latvialaista, joista yks on asunu Suomessa jo vaikka kuinka kauan. Viime kaudella oli tasan yksi kappale. Eli en ymärrä, mitä nämä 4-5 Latvialaista on, jotka Kykyssä joka vuosi pelaa.

Se on totta, että tällä kaudella Kykyllä on useampi ulkomaalainen, mutta viime vuonna taisi olla tasan kolme kappaletta.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,294
Uskoo pitää omiinsa,siitä pisteet👍Puitteet kuntoon siitähän tää lähti.Venski olikin Valko-Venäjältä niitä kaikkia muista, yhtään kotimaista ei tullut mieleen..Toivon että pysyis vie kartalla jos senkin päivän näkis kun joku ponkasis vaikka MJ ..Eiks valkkukin ole Latviasta..
 
Viestejä
3,067
Niin Valepa on tosiaan pelannut vaikka kuinka kauan liigaa. Kyky lähinnä ykkössarjaa. Ei voi suoraan verrata mun mielestä. Hänninen nousi kyllä esiin myös oikeastaan Tiikereissä, eikä varsinaisesti Valepassa.

Jollain Akaallakin on esim Räsänen, joka on pelannut jo useamman vuoden muualla ja samaten Heiskanen. Ei ne mitään Akaa Volleyn esiin nostamia pelaajia kyllä ole. Ei se Akaa millään junioreilla pelaisi, jos nämä muutamat pelaajat ei olisi sattunut tällä kaudella sinne tulemaan.
No Räsänen, Heiskanen, Ivanof ja Severi Savonsalmi, Panukin pelasi junnuina Sammossa A,B ja C pojissa ainoastaan Ilja Ivanof ja Severi on Sammon kasvattia ja Iljan veli Vede pelasi Sammossa samaan aikaan Sammolla sattui olemaan vaan tuolloin hyvä ikäluokka ei tuollaisia pienestä seurasta usein tule lähes samaan aikaan.
Kyllä siellä nytkin on tulossa Sammostakin mutta vie vielä aikaa.
 
Viestejä
566
Uskoo pitää omiinsa,siitä pisteet👍Puitteet kuntoon siitähän tää lähti.Venski olikin Valko-Venäjältä niitä kaikkia muista, yhtään kotimaista ei tullut mieleen..Toivon että pysyis vie kartalla jos senkin päivän näkis kun joku ponkasis vaikka MJ ..Eiks valkkukin ole Latviasta..
Siirilä ja Keskinen, muistin virkistämiseksi😃
 
Viestejä
3,593
Kyllä pienen seuran suuri lentispersoona on nyt nakitettu kovaan paikkaan. Pallosalaman mielestä Hannu tuhoaa Suomen lentistä. Minun mielestä ylläpitää sitä. 😇
Hatun nosto Hannulle ja jokainen voi yrittää tehdä parempaa suomalaiselle lentopallolle, ei taida löytyä palstalaisista. Toki pari tunnistettua nimimerkkiä yltää lähelle sarallaan, eivät tosin vaikuta miesten lentopallossa toimissaan.
 
Viestejä
3,067
Kyllä pienen seuran suuri lentispersoona on nyt nakitettu kovaan paikkaan. Pallosalaman mielestä Hannu tuhoaa Suomen lentistä. Minun mielestä ylläpitää sitä. 😇
Täysin samaa mieltä Kyyjärvi pienenä vähän yli tuhannen asukkaan pitäjänä tietenkään pysty pelaamaan omilla miehillä ei kyllä mikään joukkue Liigassa siihen pysty mutta Hannu on jo pitkään tehnyt töitä Kyyjärven lentopallon eteen kun viimein viimekaudella sai nostettua joukkueen Liigaan on joutunut entistä enemmän tekemään töitä joukkueen eteen.
Ykkös sarjan jälkeen tarvitaan ehkä ainakin 10 kertaa suurempi budjekti ja siinä riittää varmasti työsarkaa toivon sydämestäni että Kyyjärvi jatkaa ja parantaa menestystään Liigassa.
 
Viestejä
1,294
Ei sanonut Sakke tuhoaa,vaan ei johda mihinkään!! Kun puitteet on mitä on.Se kaksi eri asiaa👍Minä en usko että Kyyjärvi nostaa Suomen nuorten tasoo noilla tempuilla ja piste...
 
Viestejä
3,593
Hatun nosto Hannulle ja jokainen voi yrittää tehdä parempaa suomalaiselle lentopallolle, ei taida löytyä palstalaisista. Toki pari tunnistettua nimimerkkiä yltää lähelle sarallaan, eivät tosin vaikuta miesten lentopallossa toimissaan.
Lisäyksenä että toinen on miestenkin peleissä mutta puolueettomana
 
Viestejä
3,067
Ei sanonut Sakke tuhoaa,vaan ei johda mihinkään!! Kun puitteet on mitä on.Se kaksi eri asiaa👍Minä en usko että Kyyjärvi nostaa Suomen nuorten tasoo noilla tempuilla ja piste...
No mikä joukkue nostaa Valepa ainakin huono esimerkki.
Tiikerit pelaa kotimaisilla nuorilla ja sieltä on ostettu muihinkin seuroihin, Hurmos myös kasvattanut monta hyvää pelaajaa muille seuroille. Ykkös sarjat perinteisesti kasvattavat nuoria Liigaan.
En nyt ymmärrä miksi Kyyjärvi nostettu joksikin pahikseksi.
 
Viestejä
4,738
Manu Asikanius, Miko Kostamo, Henri Hynnä, Aapo Huhtamäki, Otto Hautanen. Hannu on mahdollistanut näiden nuorten harjoittelun kohtuu kovien pelimiesten kanssa. Kyllä Kyky osansa tekee, suomalaisten nuorten eteenpäin viemisessä.
 
Viestejä
1,294
Näin se on🙏Mulle sopii että Kyyjärvi jyskyttää noin liigassa noilla mitkä resussit.Minä voi sille mitään jos puitteet liiton taholta ei käy ja esitin mielipiteeni .Sitten Spede kysy mikkä nostaa ja mikkä seurat ,no hyvät harjoittelu olosuhteet on varmaan ykkösjuttu ja koulut jos nuoria koitetaan .Kukaan niille mitään alkuun maksakkaan , ne katsoo mikkä olosuhteet ja saako edes ruuan.Hannu mitään tuhoo mahdollistaa ehtoopuolen miesten uran jatkon👍
 
Viestejä
1,294
Sitten kehujakin Savonmiehet sano ennen lopettamista ,kannattas heittää vuosi Kyyjärvelle tai pätkä siellä Hannu maksaa hyvin,Oli siitä myös reilu isäntä👍
 
Viestejä
374
Ei sanonut Sakke tuhoaa,vaan ei johda mihinkään!! Kun puitteet on mitä on.Se kaksi eri asiaa👍Minä en usko että Kyyjärvi nostaa Suomen nuorten tasoo noilla tempuilla ja piste...
Onko se niin mustavalkoista? Kuten tuossa Sakke luetteli monta nuorta pelaajaa on ringissä mukana. Ja olisiko sitten paremmin, jos Kyyjärvellä ei pelattaisiin liigalentopalloa?
Ei varmasti ole olosuhteiltaan eikä paikkakuntana houkuttelevin, mutta paljon on tehty lentopallon eteen ja osaltaan oltu viemässä eteenpäin. Ja toivottavasti jatkossakin. Taitaa ennemminkin isojen paikkakuntien joukkueita poistua liigakartalta, pahimmassa tapauksessa useampikin.
 

Jos

Viestejä
44
Pystyykö kukaan väittämään ettei jokaista kynnelle kykenevää seuraa ja miestä/naista ei tarvittaisi. En minä ainakaan. Nyt liigassa pelaa kymmenen joukkuetta. Pahaa pelkään ,että joukkue määrä tippuu ensi vuonna. Helsingissä,Tampereella jne on väkeä ,opiskelu paikkoja isot salit. Mutta missä taustaheput. Kyyjärvellä on oma systeemi ja iso käsi seuralle. Sali kyyjärvellä on mielestäni loistava ,kun muistetaan paikkakunnan koko ja realiteetit. Liiton pitäisi keskittyä vähän muihin asioihin ,kuin pilkun viilaamiseen. Taitaa omissa piireissäkin olla ongelmia....aika näyttää
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös