Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga kausi 2016 - 2017

Viestejä
10,895
Karhu kirjoitti: Kausi on saatu hyvin käyntiin, joten laitan muutamia huomioita kaudesta:

Hurrikaanin hyvä / virheetön peli on ollut sarjan selkeästi parasta ja ovat ansainneet piikkipaikan liigassa. Katselin Veikkaus tv:stä Tiikereitä vastaan pelattua peliä ja peli oli pitkästä aikaan mukavaa katseltavaa. Lisäksi selostaja oli hyvä, vinkki YLE:lle.

Hienoa on myös Kove:n piristynyt esitys. Kove porskuttaa sarjan kärkipäässä, hieno suoritus.

Lisäksi miellyttää usean nuoren esiin marssiminen, vaikka välillä sarja näyttää olevan vielä liian kova. Toivotaan, että nuorten lisääntynyt vastuu näkyy tulevaisuudessa Suomen lentopallon tasonnousuna.

Hienoja tapahtumia on ollut Porisssa, Kuopiossa ja Oulussa. Näissä tapahtumissa on ollut mukavasti yleisöä, lisää näitä.

Vaikka ne pelit, mitkä olen nähnyt, eivät ole olleet mitään huipputekemistä, on voittaja aina kuitenkin selvinnyt. Toivottavasti saadaan kevään puolella virheet kuriin, niin voidaan nauttia hyvästä lentiksestä kohti finaaleja.

Tsemppiä kaikille joukkueille tuleviin peleihin.

Täytyy piiskata Vantaa Ducksin tiedotustiimiä entistä voimallisempaan tiedottamiseen, että saadaan joukkueen nimi myös Karhulle tiedoksi.
 
Viestejä
3,447
Flinkin sanonta tänään "Smith 2010 kovin ulkolainen vahvistus mestaruusliigassa". Saa olla eri mieltä :eek:hmy:
 
Viestejä
453
Smith ehkäpä kovin heistä ketä pelaa enemmän kuin yhden kauden tai sitäkin vähemmän.

Koga ehkäpä kovin, Peacock antaa vielä näyttöjä, samoin Raadik.

Mielenkiintoinen aihe kylläkin.
 
Viestejä
18
Viänänen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
Flinkin sanonta tänään "Smith 2010 kovin ulkolainen vahvistus mestaruusliigassa". Saa olla eri mieltä :eek:hmy:
On se Huntti kovempi, kun on mahtunu Kokkolaanki pelaamaan.
Toivottavasti olit sarkastinen. Vaikuttaa vähän siltä, että Robert Seppästä aletaan ajamaan koko ajan enemmän kuusikkoon, kun ollaan tajuttu, että ei se Hunt olekkaan niin hyvä mitä luultiin :lol:
 
Viestejä
2,543
KileX kirjoitti:
Viänänen sanoi:
varajäsen sanoi:
Flinkin sanonta tänään "Smith 2010 kovin ulkolainen vahvistus mestaruusliigassa". Saa olla eri mieltä :eek:hmy:
On se Huntti kovempi, kun on mahtunu Kokkolaanki pelaamaan.
Toivottavasti olit sarkastinen. Vaikuttaa vähän siltä, että Robert Seppästä aletaan ajamaan koko ajan enemmän kuusikkoon, kun ollaan tajuttu, että ei se Hunt olekkaan niin hyvä mitä luultiin :lol:
Tosiaan Robert Seppänen pelasi tänään aivan erinomaisesti, vastaanotto ja syöttä ovat olleet hänen vahvuuksiaan, mutta tänään sujui hyökkäysopelikin voimakkasti :) Silti onhan se Herrera Tiikereissä herra ja ylhäisyys lähes joka kerta, niintänäänkin.

http://www.liigatiikerit.fi/ottelut/1041/otteluraportti
 
Viestejä
777
Nemo kirjoitti: Smith ehkäpä kovin heistä ketä pelaa enemmän kuin yhden kauden tai sitäkin vähemmän.

Koga ehkäpä kovin, Peacock antaa vielä näyttöjä, samoin Raadik.

Mielenkiintoinen aihe kylläkin.
Todella vaikea arvioida kuka on kaikkienaikojen kovin ulkolaisvahvistus liigassa.

Minun mielestäni Koga on kyllä yksi parhaista, mutta Smith on myös todella kova. Taisi lyödä kolmestametristä vielä Eatonin torjunnan yli Hurrikaani-Tiikerit pelissä :oops:
 
Viestejä
4
Muistan tapauksen :lol: Ei se Eaton kyllä kauhean korkealle hyppää, mutta onneksi ulottuvuus ei ole passarin tärkein tehtävä:)
 
Viestejä
3,447
Nemo kirjoitti: Smith ehkäpä kovin heistä ketä pelaa enemmän kuin yhden kauden tai sitäkin vähemmän.

Koga ehkäpä kovin, Peacock antaa vielä näyttöjä, samoin Raadik.

Mielenkiintoinen aihe kylläkin.
Nemo mietintä Kogaan lähempänä minunkin ajatusta kuin Flink ajatus Smithiin. :p
 
Viestejä
1,318
Sunnuntainahan Smith ja Raadik pääsevät mittelemään paremmuudestaan. Taitaa olla ensimmäinen kohtaaminen tällä kaudella. Mielenkiintoinen ottelu varmaankin luvassa.
 
Viestejä
1,503
tora kirjoitti: Sunnuntainahan Smith ja Raadik pääsevät mittelemään paremmuudestaan. Taitaa olla ensimmäinen kohtaaminen tällä kaudella. Mielenkiintoinen ottelu varmaankin luvassa.
Vertailua haittaa hieman se, että Raadikilla on joukkueessaan huomattavasti enemmän vastuuta ja vähemmän apuvoimia kuin Smithilla. Molemmat ovat erittäin kovia pelimiehiä, kaksi parasta vierastyöläistä yypeen paikalla. Yleensä pistepörssin kärkimiehet eivät pelaa huippujoukkueissa, ellei Raadik nosta nyt Sampoa sinne kärkipäähän. :)
 
Viestejä
534
noppa kirjoitti:
Nemo sanoi:
Smith ehkäpä kovin heistä ketä pelaa enemmän kuin yhden kauden tai sitäkin vähemmän.

Koga ehkäpä kovin, Peacock antaa vielä näyttöjä, samoin Raadik.

Mielenkiintoinen aihe kylläkin.
Todella vaikea arvioida kuka on kaikkienaikojen kovin ulkolaisvahvistus liigassa.

Minun mielestäni Koga on kyllä yksi parhaista, mutta Smith on myös todella kova. Taisi lyödä kolmestametristä vielä Eatonin torjunnan yli Hurrikaani-Tiikerit pelissä :oops:

Tämä on vaan minun mielipide,mutta sanoisin,että kovin ulkolaisvahvistus ottaen huomioon kokonaisuuden eli kaikki osa-alueet...kiistatta Normunds Veinbergs.
Jos puhuttas vain hakkurista,niin Hermanns Eglenskalns.
 
Viestejä
3,447
etupateri kirjoitti:
noppa sanoi:
Nemo sanoi:
Smith ehkäpä kovin heistä ketä pelaa enemmän kuin yhden kauden tai sitäkin vähemmän.

Koga ehkäpä kovin, Peacock antaa vielä näyttöjä, samoin Raadik.

Mielenkiintoinen aihe kylläkin.
Todella vaikea arvioida kuka on kaikkienaikojen kovin ulkolaisvahvistus liigassa.

Minun mielestäni Koga on kyllä yksi parhaista, mutta Smith on myös todella kova. Taisi lyödä kolmestametristä vielä Eatonin torjunnan yli Hurrikaani-Tiikerit pelissä :oops:

Tämä on vaan minun mielipide,mutta sanoisin,että kovin ulkolaisvahvistus ottaen huomioon kokonaisuuden eli kaikki osa-alueet...kiistatta Normunds Veinbergs.
Jos puhuttas vain hakkurista,niin Hermanns Eglenskalns.
tämä alkoi 2010 luvun vahvistuksista, mutta jos mennään historiaan niin kai se oli Vodek? :)
 
Viestejä
1,527
Vodek oli kolme vuotta aiemmin voittanut Olympiakultaa Montrealissa, kun hän tuli Tiikereihin 1979.
Meriitit olisi kyllä kohillaan, mutta ei taine kelvata kaikille.
Toisaalta vaikeetahan se on eri aikakausien pelaajia verrata.

Minun suosikki on Normunds V.
 
Viestejä
1,503
mikko laurell kirjoitti: Vodek oli kolme vuotta aiemmin voittanut Olympiakultaa Montrealissa, kun hän tuli Tiikereihin 1979.
Meriitit olisi kyllä kohillaan, mutta ei taine kelvata kaikille.
Toisaalta vaikeetahan se on eri aikakausien pelaajia verrata.

Minun suosikki on Normunds V.
Suomessa pelanneista olympiavoittajista Włodzimierz Stefański pelasi myös Montrealissa kultaa, etunimikaima ja Suomessa enemmän julkisuutta saanut Włodzimierz Sadalski oli Stefańskia enemmän Puolan vaihtopenkillä. Kovin kaveri tuossa Puolan olympiajoukkueessa oli Tomasz Wójtowicz, joka -77 Suomessa pelattujen EM-kisojen Puolan hopeajoukkueessa kävi näyttämässä taitojaan.
Valkoinen pallo sai vauhtia. :)
 

Ana

Olympiavoittaja Viljar Loor pelas Suomessa myös lepaa ainaki Alavieskan Virisä. En tiä pelailiko pääsarjatasolla misään vaiheesa.. Sen verran pentu oon ollu vielä niihin aikohin mutta muistan hepun jostain pirun kaukaa jostain alasarjamatseista. Mutta ulkolaisvahvistuksista meikän listalla Nortsa ykkönen. Engelskans, Koga, Smith, Sauss jne. Kovia on ollu mutta Nortsa on päällikkö. Ady Pralean otteet jäi myös nuorelle kossille aikanaan mieleen kun Kupsin paidassa takoi palloja kenttään ja Ain Pork Iskun ja Vammalan ajoilta.
 
Viestejä
2,543
Konkari kirjoitti:
mikko laurell sanoi:
Vodek oli kolme vuotta aiemmin voittanut Olympiakultaa Montrealissa, kun hän tuli Tiikereihin 1979.
Meriitit olisi kyllä kohillaan, mutta ei taine kelvata kaikille.
Toisaalta vaikeetahan se on eri aikakausien pelaajia verrata.

Minun suosikki on Normunds V.
Suomessa pelanneista olympiavoittajista Włodzimierz Stefański pelasi myös Montrealissa kultaa, etunimikaima ja Suomessa enemmän julkisuutta saanut Włodzimierz Sadalski oli Stefańskia enemmän Puolan vaihtopenkillä. Kovin kaveri tuossa Puolan olympiajoukkueessa oli Tomasz Wójtowicz, joka -77 Suomessa pelattujen EM-kisojen Puolan hopeajoukkueessa kävi näyttämässä taitojaan.
Valkoinen pallo sai vauhtia. :)
Kyllä Sadalski minusta myös Suomessa oli Stefanskia monipuolisempi pelimies, hänhän oli taidokas passari, mutta kahden passarin pelissä myös erittäin tehokas hyökkääjä. Sadalski myös oppi tulemaan toimeen suomenkielellä muutamassa kuukaudessa. Vodekin mielilause oli torjunta minulle aina hyvä apulainen :)
 
Viestejä
6
Olen mielenkiinnolla seurannut kirjoittelua täällä hotsportissa ja laitan oman lusikkanikin soppaan.
Totuus on se ,että tänä päivänä ei saada aivan mailman luokan tähtiä suomeen, vaan he menevät Italian,Venäjän ,Puolan jne liigoihin.

Takavuosina Suomessa pelasivat jo täällä mainittujen Sadalskin,Stefanskin ja Loorin (pelasi muuten Alavieskan
Virin riveissä kolmos-sarjaa) lisäksi muunmuuassa:Neuvostoliiton riveissä om-kultaa,mailmanmestaruuden sekä euroopanmestaruuksia voittanut Vladimir Dorohov,70-luvulla pääkaupunkiseudulla pelannut puolalainen mailmanmestari Skiba ja loimussa pelannut jenkki Wels mm-kukltaa 86.Kovimpien pekaajien joukkoon kuulu mielestäni ehdottomasti pieksämäellä palloa takonut puolalainen Kanicki.
 
Viestejä
1,503
Jussi Juonio kirjoitti:
Konkari sanoi:
mikko laurell sanoi:
Vodek oli kolme vuotta aiemmin voittanut Olympiakultaa Montrealissa, kun hän tuli Tiikereihin 1979.
Meriitit olisi kyllä kohillaan, mutta ei taine kelvata kaikille.
Toisaalta vaikeetahan se on eri aikakausien pelaajia verrata.

Minun suosikki on Normunds V.
Suomessa pelanneista olympiavoittajista Włodzimierz Stefański pelasi myös Montrealissa kultaa, etunimikaima ja Suomessa enemmän julkisuutta saanut Włodzimierz Sadalski oli Stefańskia enemmän Puolan vaihtopenkillä. Kovin kaveri tuossa Puolan olympiajoukkueessa oli Tomasz Wójtowicz, joka -77 Suomessa pelattujen EM-kisojen Puolan hopeajoukkueessa kävi näyttämässä taitojaan.
Valkoinen pallo sai vauhtia. :)
Kyllä Sadalski minusta myös Suomessa oli Stefanskia monipuolisempi pelimies, hänhän oli taidokas passari, mutta kahden passarin pelissä myös erittäin tehokas hyökkääjä. Sadalski myös oppi tulemaan toimeen suomenkielellä muutamassa kuukaudessa. Vodekin mielilause oli torjunta minulle aina hyvä apulainen :)
Kokkolan näkökulmasta voi tuolta näyttääkin, mutta Puolan kovassa maajoukkueessa Sadalskin ura jäi Stefańskin 11-vuotista maajoukkueuraa huomattavasti lyhyemmäksi ja hieman vaatimattomammaksi. :)
 
Viestejä
10,895
Isku vahvisti joukkuettaan ja haluaa varmasti pudotuspeleihin. Juha "Sheriffi" Aho tekee jälleen paluun ja pääsee sunnuntaina Oulussa Ettaa vastaan. Facebookissa Rajalan Juho kommentoi, että Juhalla jo Tero Viitasta muistuttavia piirteitä. Tero tuskin enää palaa Mestaruusliigaan. Hänhän on jopa voittanut istumalentopallossa mestaruuden.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös