Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga 2024-2025

Viestejä
1,298
Valitettavasti näyttäis että 8 joukkuetta toivottavasti olen väärässä.
Mihin arviosi perustuu?
Tuto lieni pahiten 'liipasimella', se onneksi jatkaa
Mitkä ovat sitten muut, jotka eivät jatkaisi? Hurmos? Ducks?
Kyllä tällä hetkellä 10 sakun sarja näyttää jatkuvan.
 
Viestejä
3,025
Mihin arviosi perustuu?
Tuto lieni pahiten 'liipasimella', se onneksi jatkaa
Mitkä ovat sitten muut, jotka eivät jatkaisi? Hurmos? Ducks?
Kyllä tällä hetkellä 10 sakun sarja näyttää jatkuvan.
No juuri Hurmos ja Ducks mutta toivottavasti olen väärässä ja mielelläni olen väärässä, pääkaupunki seudulta pitäisi ehdottomasti olla seura ja Joensuu näytti kuluneella kaudella edelleen kuuluvansa liigaan.
 
Viestejä
11
No juuri Hurmos ja Ducks mutta toivottavasti olen väärässä ja mielelläni olen väärässä, pääkaupunki seudulta pitäisi ehdottomasti olla seura ja Joensuu näytti kuluneella kaudella edelleen kuuluvansa liigaan.
Kyllä olisi hyvä, että kaikki nykyiset lentopalloseurat jatkaisivat toimintaa liigassa. Sarja tuntuisi todella pieneltä, jos supistuu vieläkin. Monilla seuroilla on haasteita, mutta toivotaan parasta. Voi olla, että liiga yhdistyy naapurimaiden kanssa jossain vaiheessa. (Viro, Ruotsi)
Itse arvioisin noin 5-10 vuoden kuluessa. eli ei vielä panic.. ihan oma spekulaatiota. (se on sitten oma lentopalloliiga) mitkä lentopallojoukkueet osallistuvat esim. suomesta ja kuinka monta on hyvä kysymys? :)
Ehkä ei vielä kannata avata omaa keskustelupalstaa.
 
Viestejä
144
Pelonsekasil tunteil ootellaan tuleeko minkä verran luopumisii sarjoista kevään kesän aikana liigas ykköses , viime vuojet ollu erityisen synkkii tällä saralla ! ! !
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös