Pennanen on reissusta pois vallan ainakin tänään.
Kyllä olin näkevävi Pennasen täällä mutta siviili vehkeissä.Pennanen on reissusta pois vallan ainakin tänään.
Tulee kyllä ihan Valepan omasta takaa kyllä mesko ja Upi on mukana ja olivat lämmittelyssä ja verryttelyssä, jännää nähdä otetaanko kolmanteen erään.Hohhoijaa, tulee kyllä kovaa vetoapua Savolle kotietua varten
Ei Savokaan peli kummoista ole tosi surkeaa kolmannessa erässä.Nyt sen näkee,ilman MesKoa VaLePa on mitä on.Eikä Upi tuota pelastaisi.
Ok. Pelihommia tarkoitin.Kyllä olin näkevävi Pennasen täällä mutta siviili vehkeissä.
Kevätkauden pohjanoteeraus. Edellinen oli Valepa Ankat.Ei Savokaan peli kummoista ole tosi surkeaa kolmannessa erässä.
Mikäs tässä närästää? Valepa pelasi niin hyvin kun pystyi noilla miehillä. Vai pitäisikö aina olla ykkösnyrkki ruudussa? Ei todellakaan.Ylihuomenna nähdään, miten tärkeät pisteet savoon lahjoitti Valepa.
Kyllä se Tiikeritkin sen oman paikkansa taulukosta löytää.Ylihuomenna nähdään, miten tärkeät pisteet savoon lahjoitti Valepa.
Kyllä näin mutta se asema pitää itse ensin ansaita pelaamalla runkosarja siten että tuohon asemaan pääsee ( eihän se aina ole mahdollista) että voi lepuuttaa ukkoja itselle merkityksettömissä peleissä ennen tosi koitoksia. Mielestäni tässä ei ole mitään ihmeellistä mutta ymmärrän että se niitä jurppii ketä se koskee.Miinusmiehien peluuttaminen runkosarjan päätöskierroksilla on epähygieenistä, joskin sallittua. Sarjataulukkoon saadaan vaikutusta ja reilu kilpailu asetelma vietyä pois.