Verkkovirhe

Miesten mestaruusliiga 2023-2024

Viestejä
72
Miksiköhän muutaman seuran valkut ei ymmärrä ite erota kun ei joukkueen peli kulje. Seurajohdon en usko niitä erottavan
Miettinyt samaa. Tuskin siinä mitää häviää. Hurmos hyvä esimerkki, että otetaan rohkeasti nuori koutsi kehiin vähän ns. pienen piirin ulkopuolelta. Ja kappas tänään tämä nuori koutsi näytti miten hommat hoituu.
 
Viestejä
273
Miksiköhän muutaman seuran valkut ei ymmärrä ite erota kun ei joukkueen peli kulje. Seurajohdon en usko niitä erottavan
Täällä puhutaan aika kevyesti ihmisten työpaikoista. Joillekin vielä intohimoisesta unelmatyöstä. Tästäkö pitäisi luopua omaehtoisesti noin vain huonojen otteluiden jälkeen? Samalla kun itse irtisanoutuu niin ei saa palkkaa irtisanotulta ajalta? Kyllä se vaan on useimmiten seuran homma ne potkut antaa jos muutosta haluaa.
 
Viestejä
142
Renars-Pauls Jansons tänään 35/+22 Kykyn voittaessa sarjakärki Akaan! Kauden piste-ennätys syntyi. Jansonsilla on muuten nyt kauden kolme parasta pistemäärää koko sarjassa. Tässä kauden kovimmat pistekertymät yksittäisissä peleissä.

1. Kykyn Jansons (Akaata vastaan) 11.11. 35/+22
2. Kykyn Jansons (Ducksia vastaan) 14.10. 29/+24
3. Kykyn Jansons (Valepaa vastaan) 21.10. 29/+21
3. Ducksin Milutic (Hurmosta vastaan) 1.10. 29/+21
5. Loimaan Häyrinen (Ducksia vastaan) 28.10. 29/+19
6. Valepan Sivula (Kykyä vastaan) 21.10. 29/+19
 
Viestejä
432
On toi kauheeta kuultavaa toi Tiikereiden kuuluttaja
Just olin kirjottamassa samasta asiasta.
Tekis mieli kattoa peliä mutta kun ei vaan pysty tuota sairasta örinää.
Muuten kyllä puhuu ihan normaalisti ja voisi kuunnella mutta voi PyhäJyssäys tuota örinää :(

LISÄYS:
Tiikerit on sellanen joukkue jota olis mukava seurata ja etenkin kotipelejä. Paikan päällä muutaman kerran olleena tuo örinä on vielä kauheempaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
72
Paikalla olevat voisivat hänelle kertoa, että vähän vois ottaa iisimmin ton örinän kanssa, riittää kun pelaaja esittelyt tekee silleensä. Tai ratkaisevan pisteen kohdalla.

PS. Kyy-york on kyllä hyvä. Toivottavasti Savo muistaa katsoa peliä, että ketä vastaan pelaavat ratkaisevasta paikasta Suomen Cupin lopputurnauksessa.
 
Viestejä
51
On toi kauheeta kuultavaa toi Tiikereiden kuuluttaja
Kerran olen paikanpäällä ollut Tiikereiden peliä katsomassa muutama vuosi sitten ja jäi kyllä ainoaksi kerraksi tuon kuuluttajan takia. Muuten olisin varmaan jonkin pelin käynyt reissuilla katsomassa.
Joka h**vetin kerta tiikeripelaajan nimi pitää venyttää. Pelejä ei viitsi edes Ruutu+ katsoa ilman, että äänet on pois.
 
Viestejä
432
Kerran olen paikanpäällä ollut Tiikereiden peliä katsomassa muutama vuosi sitten ja jäi kyllä ainoaksi kerraksi tuon kuuluttajan takia. Muuten olisin varmaan jonkin pelin käynyt reissuilla katsomassa.
Joka h**vetin kerta tiikeripelaajan nimi pitää venyttää. Pelejä ei viitsi edes Ruutu+ katsoa ilman, että äänet on pois.
Harmittaa kattoa nyt ilman ääntä. Tosin vois kaivaa MUTEn aina Tiikereiden pinnan jälkeen ja ennen syöttöä.
Paikan päällä Jabrat korviin!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös