Verkkovirhe

Miesten mestaruusliiga 2023-2024

Viestejä
19

Miesten Mestaruusliigan joukkueet 2023-2024
Akaa Volley (7. kausi)
Hurrikaani Loimaa (17. kausi)
Karelian Hurmos (5. kausi)
Kokkolan Tiikerit (17. kausi)
Kyyjärven KyKy-Betset (2. kausi)
Raision Loimu (47. kausi)
Savo Volley (6. kausi)
TUTO Volley (3. kausi)
VaLePa (35. kausi)
Vantaa Ducks (19. kausi)”
 
Viestejä
11
Kyllä, kyllä.. vähän ihmettelen lentopallo joukkueiden lipun myyntiä. (kausikortteja) Onkos panostettu / markkinoitu? Taidetaan tulla valovuoden tai ainakin kynttilän liekin verran takaa muita urheilulajeja. ( Jääkiekko ..ym). Totta kauden alkuun on aikaa, mutta kannattaako laittaa verkot vesille.🤔
 
Viestejä
4,889
Kyllä, kyllä.. vähän ihmettelen lentopallo joukkueiden lipun myyntiä. (kausikortteja) Onkos panostettu / markkinoitu? Taidetaan tulla valovuoden tai ainakin kynttilän liekin verran takaa muita urheilulajeja. ( Jääkiekko ..ym). Totta kauden alkuun on aikaa, mutta kannattaako laittaa verkot vesille.🤔
Toisissa seuroissa paremmin,toisissa huonommin. Niin kuin moni muukin asia.
 
Viestejä
1,298
Kyllä, kyllä.. vähän ihmettelen lentopallo joukkueiden lipun myyntiä. (kausikortteja) Onkos panostettu / markkinoitu? Taidetaan tulla valovuoden tai ainakin kynttilän liekin verran takaa muita urheilulajeja. ( Jääkiekko ..ym). Totta kauden alkuun on aikaa, mutta kannattaako laittaa verkot vesille.🤔
Viihtyvyys, perheet, hyvä ottelutapahtuma -teemat toistuu eri lajien painotuksissa saamaan yleisöä katsomoihin. Ei huonoja lentisporukoillekaan.
 
Viestejä
128
Kyllä, kyllä.. vähän ihmettelen lentopallo joukkueiden lipun myyntiä. (kausikortteja) Onkos panostettu / markkinoitu? Taidetaan tulla valovuoden tai ainakin kynttilän liekin verran takaa muita urheilulajeja. ( Jääkiekko ..ym). Totta kauden alkuun on aikaa, mutta kannattaako laittaa verkot vesille.🤔
Lentopallo ja markkinointi ei sovi Suomessa samaan lauseeseen
 
Viestejä
3,026
Lentopallo ja markkinointi ei sovi Suomessa samaan lauseeseen
Samaa mieltä mitä ihmeen markkinointia lentopalloseura voi tehdä ainut on hommata firmoja ponsorointiin.
Kannattaa tehdä ero jääkiekon ja lentopallon seurojen välille, ei Suomessa koskaan lentopallosta tule vastaavaa lajia.
Hieno lajihan lentopallo on mutta pysyykin pienenä.
Muutama seura on yrittänyt saada sitä leviämään esim. Savo Volley viemällä kotipelinsä laajemmalle alueelle juuri muuta ei ole tehty aikoihin, kun päästäisi ensin ennen koronaa olleisiin katsojamääriin siitä jo riittää markkinointia.
 
Viestejä
1,298
Samaa mieltä mitä ihmeen markkinointia lentopalloseura voi tehdä ainut on hommata firmoja ponsorointiin.
Kannattaa tehdä ero jääkiekon ja lentopallon seurojen välille, ei Suomessa koskaan lentopallosta tule vastaavaa lajia.
Hieno lajihan lentopallo on mutta pysyykin pienenä.
Muutama seura on yrittänyt saada sitä leviämään esim. Savo Volley viemällä kotipelinsä laajemmalle alueelle juuri muuta ei ole tehty aikoihin, kun päästäisi ensin ennen koronaa olleisiin katsojamääriin siitä jo riittää markkinointia.
Tässä lähistöllä seuraillut Valepankin touhua liittyen lentopalloseuran oheistoimintojen markkinointiin ym. tapahtumaliiketoimintaan.Kaikki mikä liittyy suoraan pelijuttuihin varmaan onnistuu melko pienessä mittakaavassa ,muu onkin jo vaikeempaa.
Kantapään kautta haettu oppia monen eri toimitusjohtajan kautta mutta taitaa mahdoton toimintaympäristö, "ammattilaisena" amatöörisarjassa , mission impossible.
 
Viestejä
3,026
Tässä lähistöllä seuraillut Valepankin touhua liittyen lentopalloseuran oheistoimintojen markkinointiin ym. tapahtumaliiketoimintaan.Kaikki mikä liittyy suoraan pelijuttuihin varmaan onnistuu melko pienessä mittakaavassa ,muu onkin jo vaikeempaa.
Kantapään kautta haettu oppia monen eri toimitusjohtajan kautta mutta taitaa mahdoton toimintaympäristö, "ammattilaisena" amatöörisarjassa , mission impossible.
Valepa kuitenkin hyvin monessa asiassa Suomen ykkös seura lentopallossa.
Monella pienellä seuralla on vaikeuksia löytää johtoportaaseen tulisieluisia lentopallomiehiä tai naisia ilman heitä ja talkooväkeä ei homma pyöri.
 
Viestejä
11
Kyllähän median ja markkinoinnin suhteen savo on ylivoimainen suurimmassa osassa seuroista eletään aikaa jolloin somea ei ollut
 
Viestejä
11
Tässä lähistöllä seuraillut Valepankin touhua liittyen lentopalloseuran oheistoimintojen markkinointiin ym. tapahtumaliiketoimintaan.Kaikki mikä liittyy suoraan pelijuttuihin varmaan onnistuu melko pienessä mittakaavassa ,muu onkin jo vaikeempaa.
Kantapään kautta haettu oppia monen eri toimitusjohtajan kautta mutta taitaa mahdoton toimintaympäristö, "ammattilaisena" amatöörisarjassa , mission impossible.

Samaa mieltä mitä ihmeen markkinointia lentopalloseura voi tehdä ainut on hommata firmoja ponsorointiin.
Kannattaa tehdä ero jääkiekon ja lentopallon seurojen välille, ei Suomessa koskaan lentopallosta tule vastaavaa lajia.
Hieno lajihan lentopallo on mutta pysyykin pienenä.
Muutama seura on yrittänyt saada sitä leviämään esim. Savo Volley viemällä kotipelinsä laajemmalle alueelle juuri muuta ei ole tehty aikoihin, kun päästäisi ensin ennen koronaa olleisiin katsojamääriin siitä jo riittää markkinointia.
Hyvä, että herättää keskustelua. Itse olen erimieltä. Omasta mielestäni kannataa panostaa myyntiin / markkinointiin käyttäen erilaisia yhteyksiä. Se on selvää, että iso osa rahasta tulee sponsoreilta. (kumppanit) On ehdottoman tärkeä saada myös yleisöä hallille, ettei yhteistyökumppanit kaikkoa. Nämä asiat kulkevat käsi kädessä. Luultavasti ei millään seuralla ole varaa menettää yleisöä laskusuuntaa. (muuten käy kylm..) Tiedän, että lentopalloa ja jääkiekkoa ei voi verrata toisiinsa. Haluaisin, että sieltä voisi ottaa esimerkkiä myynnin suhteen. Toivottavasti joka seura saa myytyä paljon kausikortteja + muita tuotteita. Tsemppiä(y)
 
Viestejä
3,026
Hyvä, että herättää keskustelua. Itse olen erimieltä. Omasta mielestäni kannataa panostaa myyntiin / markkinointiin käyttäen erilaisia yhteyksiä. Se on selvää, että iso osa rahasta tulee sponsoreilta. (kumppanit) On ehdottoman tärkeä saada myös yleisöä hallille, ettei yhteistyökumppanit kaikkoa. Nämä asiat kulkevat käsi kädessä. Luultavasti ei millään seuralla ole varaa menettää yleisöä laskusuuntaa. (muuten käy kylm..) Tiedän, että lentopalloa ja jääkiekkoa ei voi verrata toisiinsa. Haluaisin, että sieltä voisi ottaa esimerkkiä myynnin suhteen. Toivottavasti joka seura saa myytyä paljon kausikortteja + muita tuotteita. Tsemppiä(y)
Eiköhän joka seura panosta myyntiin ja kotipelien kehittämiseen kaikin käytettävissä olevin voimin.
Markkinointi hieno sana mitä pitäneekään sisällään sen jälkeen kun seura on myynyt kaudikortteja kaikin käytettävissä olevin voimin hommannut tukijoita ja varmistanut että oheismyyntiin ja järjestyksen valvontaan lipunmyyntiin ja salinlaitoon on talkooväkeä.
Sitten se ihmeen markkinointi joku yritys sitä voi käyttää esimerkiksi mainontaan mutta ei lentopalloseurat.
Luulempa että joka ikinen seura tekee jo kaikkensa sen eteen että saa pyöritettyä seuraa tuo markkinointi on hieno sana jos joku kertoisi mitä se on luettelemieni asioiden lisäksi jota pitäisi harjoittaa seurojen.
 
Viestejä
1,298
Hyvä, että herättää keskustelua. Itse olen erimieltä. Omasta mielestäni kannataa panostaa myyntiin / markkinointiin käyttäen erilaisia yhteyksiä. Se on selvää, että iso osa rahasta tulee sponsoreilta. (kumppanit) On ehdottoman tärkeä saada myös yleisöä hallille, ettei yhteistyökumppanit kaikkoa. Nämä asiat kulkevat käsi kädessä. Luultavasti ei millään seuralla ole varaa menettää yleisöä laskusuuntaa. (muuten käy kylm..) Tiedän, että lentopalloa ja jääkiekkoa ei voi verrata toisiinsa. Haluaisin, että sieltä voisi ottaa esimerkkiä myynnin suhteen. Toivottavasti joka seura saa myytyä paljon kausikortteja + muita tuotteita. Tsemppiä(y)
Kaikki konstit tarvitaan. Yhä enemmän urheilutapahtumissa on yleisöä jotka tulevat paikalle muun syyn kuin itse ottelutapahtuman takia. Eli mahdollisimman hyvät oheispalvelut ravintoloineen, lasten viihtyvyyteen pitää satsata , yritysmyynti vippeineen kuntoon .
Nykyiset 450 katsojaa/peli voisi tuplata nyt alkajaisiksi, ei liene mahdoton tavoite. No nykyään ainoastaan palveluiden käyttäjänä helppo vertailla eri pallopelikatsomoiden viihtyvyyttä. Lentisporukoilla aika lailla kirittävää:coffee:>🥂
 
Viestejä
3,026
Kaikki konstit tarvitaan. Yhä enemmän urheilutapahtumissa on yleisöä jotka tulevat paikalle muun syyn kuin itse ottelutapahtuman takia. Eli mahdollisimman hyvät oheispalvelut ravintoloineen, lasten viihtyvyyteen pitää satsata , yritysmyynti vippeineen kuntoon .
Nykyiset 450 katsojaa/peli voisi tuplata nyt alkajaisiksi, ei liene mahdoton tavoite. No nykyään ainoastaan palveluiden käyttäjänä helppo vertailla eri pallopelikatsomoieroja ja viihtyvyyttä. Lentisporukoilla aika lailla kirittävää:coffee:>🥂
Tietenkin on seurojen välisiäeroja seurat eivät omista halleja tai katsomoita yleensä mutta niiden jiihtyvyyden eteen voi tehdä paljonkin.
Väittäisin että Savo on kärkiseuroja tässä esimerkiksi Pieksämäen veturihaliin viedyt pelit on olleet kiitoksen saaneita paikkoja on myös suuritöinen sen laitto mutta yleisöön menevä tilaisuus.
Kyllä se seuran johtoporras joka näistä vastaa on varmaan miettinyt paljon mitä voisi tehdä lisää ja yksi on miten saada enempi nuoria katsomoihin ja perheillekin pitäisi jotain kehittää.
Vielä on matkaa ennen koronaa oleviin katsojamääriin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös