Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä luulen kanssa. Akaan puolesta lyönyt vetoa , Kunnarilla on nyt riittävästi pelimiehiä hoidella homma. Mukava olis nähdä joistain naapurikunnista? vinaalin vastus.Kyllä tänä vuonna finaalissa pelaa eri joukkue(et) kuin viime kaudella.
Täällä jo jaellaan mestaruuksia. Mutta mikä joukkue on voittanut mestaruuden ennen Kokkolan ja Valepan voittoja?Näinpä luulen kanssa. Akaan puolesta lyönyt vetoa , Kunnarilla on nyt riittävästi pelimiehiä hoidella homma. Mukava olis nähdä joistain naapurikunnista? vinaalin vastus.
Oho, no palataas maan pinnalle...
Muistaakseni Team Lakkapää vuonna 2011. 2020 mitaleita ei jaettu koska covid keskeytti sarjan mutta sarjan voitti tuolloin Hurrikaani.Täällä jo jaellaan mestaruuksia. Mutta mikä joukkue on voittanut mestaruuden ennen Kokkolan ja Valepan voittoja?
Loimaalla ja Akaassa on nyt tekemisen meininkiä.Vielä ei kannata lippiksiä painatella Akaassakaan mutta kyllä Torstilla jo painotalon numero on kännykän pikavalinnassa. Valepan mestaruuksille tulee nyt toppi, siltä se vähän näyttää.Muistaakseni Team Lakkapää vuonna 2011. 2020 mitaleita ei jaettu koska covid keskeytti sarjan mutta sarjan voitti tuolloin Hurrikaani.![]()
Ei riitä yleispelaajatMiten mahtaa Tuton käydä tulevalla kaudella? Tutollakin ihan kohtuullinen passari...
Miten mahtaa Tuton käydä tulevalla kaudella? Tutollakin ihan kohtuullinen passari...
Ulottuvuus on wetterillä samaa luokkaa kuin aponzalla viime vuonna. Kaikki muut osaalueet yhdet treenit katsoneena näyttäs olevan paremmalla tasolla. Mutta pe voi käydä ihan pelissäkin miehen otteita katsomassa.
Lainaan itseeni, kun ei tämän päivän harkkapelissä Akaata vastaankaan ilmaantunut merkkejä siitä, että mestari keväällä vaihtuisi. Mutta sellaisia merkkejä kyllä näkyi, että Akaa todennäköisesti tulee olemaan se pahin kanto Valepan mestaruus polulla.Mitäs nyt semmoisia päätelmiä on alkanut muutamalla palstalaisella nousta päähän, että VaLePa ei muka voitakkaan mestaruutta, itse en ole kyllä sellaisia merkkejä ilmassa havainnut![]()