Verkkovirhe

Miesten mestaruusliiga 2020/2021

Viestejä
43
Kyllä Ruohola jo näyttii viime kaudella osaamistaan. Nostajana ei silloin aivan Mutkan tasoa. Mutta puolustajana jopa huomattavasti edellä. Omaa tosiaan ominaisuudet, joilla noustaan vielä korkealle, mikäli vain paikat kestävät.
 
Viestejä
4,780
Oikeasti ilo katsella joukkueiden kokoonpanoja tällä hetkellä. Nuoria ja ennen kaikkea SUOMALAISIA pelaajia todella paljon. Tämän hetken kokoonpanoilla jos sarja pelattaisiin voitaisiin hyvällä syyllä puhua että nyt pelataan SUOMEN mestaruudesta kun menneillä kausilla on ollut sellaisia ulkomaalaislegioonia että oikein harmitti nuorten kotimaisten pelureiden puolesta. Nyt täytyy sitten vaan nuorukaisten näyttää mihin heistä on ja olla luottamuksen arvoisia joukkueilleen. Enkä epäile sitä yhtään etteikö näin käy.
 
Viestejä
4,547
Nyt on meikäläisellä aikalailla pallohukassa, kun Nikkistä ei ole kukaan saanut napattua. Akaan reeneissä kuitenkin kävi, mutta sopparista ei minulla ole tietoa. Tosin kesäkansan parveilu Herrasen kanavalla on senverran runsasta, että rahankeruu heiltä, vie huomion muusta.
 
Viestejä
201
Oikeasti ilo katsella joukkueiden kokoonpanoja tällä hetkellä. Nuoria ja ennen kaikkea SUOMALAISIA pelaajia todella paljon. Tämän hetken kokoonpanoilla jos sarja pelattaisiin voitaisiin hyvällä syyllä puhua että nyt pelataan SUOMEN mestaruudesta kun menneillä kausilla on ollut sellaisia ulkomaalaislegioonia että oikein harmitti nuorten kotimaisten pelureiden puolesta. Nyt täytyy sitten vaan nuorukaisten näyttää mihin heistä on ja olla luottamuksen arvoisia joukkueilleen. Enkä epäile sitä yhtään etteikö näin käy.
Eikös kyseessä ole suomalaisten seurojen eikä suomalaisten pelaajien välinen kilpailu. Näin olen ymmärtänyt, mutta mikäli säännöt ovat muuttuneet niin sitten olen väärässä.
 
Viestejä
4,780
Eikös kyseessä ole suomalaisten seurojen eikä suomalaisten pelaajien välinen kilpailu. Näin olen ymmärtänyt, mutta mikäli säännöt ovat muuttuneet niin sitten olen väärässä.
Ei sitä aina olisi uskonut kun katsomossa katsellut eikä yhtään härmäläistä nimeä lue paidan selässä niin väkisinkin alkaa miettiä että minkähän maan sarjaa tässä pelataan. Ja tämä nyt oli vähän kärjistetty kirjoitus mutta uskoisin että sinäkin kuitenkin ymmärsit mikä alkuperäinen pointtini oli;)
 
Viestejä
201
Ei sitä aina olisi uskonut kun katsomossa katsellut eikä yhtään härmäläistä nimeä lue paidan selässä niin väkisinkin alkaa miettiä että minkähän maan sarjaa tässä pelataan. Ja tämä nyt oli vähän kärjistetty kirjoitus mutta uskoisin että sinäkin kuitenkin ymmärsit mikä alkuperäinen pointtini oli;)
Ymmärsin hyvin 👍
Minkä takia suomalaiset ykkössarjatasoiset pelaajat pelaavat keskenään liigassa ja liigasta tulee siten ykkössarjatasoinen. Lisääkö lajin kiinnostusta? Tulokset alkavat näkyä jo miestenkin maajoukkueen pelin tasossa. Naisten osalta tilanne on parempi ja tällä hetkellä naidten liigassa on parempaa peliä kuin maaotteluissa.
 
Viestejä
357
Nyt on meikäläisellä aikalailla pallohukassa, kun Nikkistä ei ole kukaan saanut napattua. Akaan reeneissä kuitenkin kävi, mutta sopparista ei minulla ole tietoa. Tosin kesäkansan parveilu Herrasen kanavalla on senverran runsasta, että rahankeruu heiltä, vie huomion muusta.
Eikös joku jo osannut sanoa, että aikoo olla vielä vuoden Kuortaneella? Varmasti nappaajia olisi muuten ollut.
 
Viestejä
3,794
Ymmärsin hyvin 👍
Minkä takia suomalaiset ykkössarjatasoiset pelaajat pelaavat keskenään liigassa ja liigasta tulee siten ykkössarjatasoinen. Lisääkö lajin kiinnostusta? Tulokset alkavat näkyä jo miestenkin maajoukkueen pelin tasossa. Naisten osalta tilanne on parempi ja tällä hetkellä naidten liigassa on parempaa peliä kuin maaotteluissa.
Tällä logiikalla susijengi pitäis olla maailman huippua,ei ole ,ja korisliigassa on muutenkin aika valju meininki.
Oliskohan se vaan niin että meidän volyymit on niin pieniä näissä palloilulajeissa että ei vaan riitä
kaikille lajeille kotimaisia huippuja eikä se vieraspelaajien määrä näytä korreloivan mitenkään menestystä maajoukkueen tasolla.
Siitä oon kyllä samaa mieltä että sarjan kiinnostavuus kasvaa jos/kun saadaan vetovoimaisia huippupelaajia ulkomailta.
Naisten liiga onkin iha oma juttunsa, syyt ovat meidän rajojen ulkopuolella , ei silti ole mitään takeita että nämä tuontipelaajat nostavat majun tasoa.Jää nähtäväksi.
 
Viestejä
4,547
Tänään minua valistettiin Nikkisen tekemisistä. Voin olla jopa samaa mieltä valistajan kanssa. Paitsi sitten en ole, jos viimekauden meno jatkuu.
 
Viestejä
3,794
Eikös joku jo osannut sanoa, että aikoo olla vielä vuoden Kuortaneella? Varmasti nappaajia olisi muuten ollut.
Lentopalloileva nuori ja taustajoukkonsa joutuvat miettimään tulevaisuuttaan muutenkin kuin urheilun kautta vaikka olisi lahjakaskin. Harva saa leipänsä lajistaa joten opiskellakin pitää joten ihan ymmärrettävää että koulut käydään loppuun .
Harmi sinänsä koska ykkössarja ei ole se paikka mistä ponnistetaan huipulle, maailman huipulle.
 
Viestejä
3,429
Breilinin seura on ollut muutaman viikon ajan jo selvillä. Nikkellä on sopimuksessa ulkomaanpykälä. Kun se umpeutuu 31.7. niin sopimus varmaankin sitten elokuun alkupuolella julkistetaan.

Eilen lopullinen sinetti Breilinin suhteen. Ronkainen ja Krastiss minne? Entäs Kaurto?
 

Ryynäsen Topi

Eilen lopullinen sinetti Breilinin suhteen. Ronkainen ja Krastiss minne? Entäs Kaurto?


Ronkaisesta ja Krastinsista en tiedä tai lähde arvailemaan.

Sellainen tunne on, että Kaurto ja Akaa saattavat hieroa sopimusta. Tämä on kuitenkin vain arvailua 50-50.
 
Viestejä
2,971
Ronkaisesta ja Krastinsista en tiedä tai lähde arvailemaan.

Sellainen tunne on, että Kaurto ja Akaa saattavat hieroa sopimusta. Tämä on kuitenkin vain arvailua 50-50.

Edelleen uskon että Elviss saattaa mennä ankkoihin juuri tuollainen palanen heiltä puutuu.
 
Viestejä
2,971
Jokela on sellainen vahvistus ankkoihin että nousi kertaheitolla kolkuttelemaan muistikortteja, eikä joukkue taida olla vieläkään lopullinen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös