Sponsori
itselleen on hyvä osata nauraa, kertoo huumorintajusta, mutta nyt itse aiheeseen. Pasman pitkään vuodatukseen en sen enempää kuin että lentopalloa on aikojen saatossa pelattu pääkaupunkiseudulla erittäinkin kovalla tasolla. Taisi parhaaseen aikaan olla 4 - 5 joukkuettä pääsarjassa. Nykyisin vastuun pääkaupunkiseudun ylemmän sarjatason lentopallosta on yksistään Korson Vedon vastuulla ja siihen on monetkin syynsä joita tässä turhaan alan kirjoittamaan, koska yleisesti tiedossa. Ja totta on että ollaan amatöörejä verrattuna esim Valepaan, mutta pitkälti talkoohenkisellä porukalla ja amatööripelaajillakin saadaan edelleen nauttia Mestaruusliigapeleistä ja joskus kurmuuttaa isoja seurojakin. Pärjätä voi siis ilman isoa kassaakin. Ja amatööristatuksesta huolimatta, moni asia kyllä hoidetaan hyvinkin ammattimaisesti, ei ainoastaan tiedottaminen. Eikä täällä kukaan savolaisille ole kade, säälittää ehkä joskus, mutta syntyperälleen ei kukaan mitään voi. Olen itse Satakuntalainen ja tiedän jotain myös kotiseutuni lentopallosta ja sieltä alkunsa saaneista huippupelaajista. Paljon täällä viännetään väärillä tiedoilla mutta jos jokaisen väärän kirjoituksen lähtisi oikaisemaan, niin väsy tulisi. Toivotan tsemppiä kaikille puolivälieriin ja loppukaudesta tulee todella mielenkiintoinen tälläkin kertaa. Varsinkin kun lämpö on noussut jo tälle tasolle täällä palstallakin.Unelmapari olisi tietty Ducks-Savo, koska kiihkeimmät kannattajat ilmeisesti näillä seuroilla.