Verkkovirhe

Miesten mestaruusliiga 2014-2015

Viestejä
10,895
Jr- kirjoitti: Mestaruusliigalle alaisessa Suomen cupissa Lakkapää heitti tämän kauden osalta sarjamääräykset romukoppaan kun peluuttivat neljää ulkomaalaispeluria yhtäaikaa kentällä. No tämä on suoraa seurausta siitä viimekevään perseilystä. Mitähän tästä vielä seuraa?

Viimekauden sääntöjen rikkojia ei ainakaan minun tietääkseni rangaistu joten tuskin tänäkään vuonna?

Kukin taaplaa tyylillään. Minulle tämä ei ollut yllätys. Saattaa olla eräänlainen oivallinen neutronipommi. Tuhoaa raidia hitaammin seuran pala palalta.
 
Viestejä
190
Kausi alko viime lauantaina, että melkein viikon piti tämän kauden herrasmiessopimukset.

Nooh, tehdään ens kaudelle sitten paremmat sopparit jotka toivottavasti sopii kaikille. Tai olisko varminta olla tekemättä mitään herrasmiessoppareita enään?
 
Viestejä
10,895
Paul kirjoitti: Kausi alko viime lauantaina, että melkein viikon piti tämän kauden herrasmiessopimukset.

Nooh, tehdään ens kaudelle sitten paremmat sopparit jotka toivottavasti sopii kaikille. Tai olisko varminta olla tekemättä mitään herrasmiessoppareita enään?
Voihan olla, että herrasmiessopimuksista joutuu ainakin kumittamaan tuon herrasmiestä koskevan sanan pois. No kumitetaan samalla tuo sopimuskin ;).

Wikipedian mukaan herrasmies:

"Herrasmies tarkoittaa nykyisin hieno-, tahdikaskäytöksistä (usein myös hyvin pukeutunutta) miestä. Herrasmiehen piirteitä ovat hienostuneet käytös-, seurustelu- ja pöytätavat, kohteliaisuus ja ylimyksellinen eleganssi".
 
Viestejä
4,721
Ainakin yksi Herras"mies", Savonmuan Hilima kirjoiteli keväällä siihen suuntaan, että näin tulee käymään. Ja että on huonompi juttu lentikselle. Taisin ihan itekkn ihmetellä asioita siihen suuntaan.

Kuka pistää paremmaksi? Toivotaan, että oli yksittäistapaus tämä.
 
Viestejä
190
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Paul sanoi:
Kausi alko viime lauantaina, että melkein viikon piti tämän kauden herrasmiessopimukset.

Nooh, tehdään ens kaudelle sitten paremmat sopparit jotka toivottavasti sopii kaikille. Tai olisko varminta olla tekemättä mitään herrasmiessoppareita enään?
Voihan olla, että herrasmiessopimuksista joutuu ainakin kumittamaan tuon herrasmiestä koskevan sanan pois. No kumitetaan samalla tuo sopimuskin ;).

Wikipedian mukaan herrasmies:

"Herrasmies tarkoittaa nykyisin hieno-, tahdikaskäytöksistä (usein myös hyvin pukeutunutta) miestä. Herrasmiehen piirteitä ovat hienostuneet käytös-, seurustelu- ja pöytätavat, kohteliaisuus ja ylimyksellinen eleganssi".
No verkkareissahan suuri osa noista miehistä heiluu, ainakin ottelutapahtumissa, että se siitä sitten. :lol:
 
Viestejä
4,721
Paul kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Paul sanoi:
Kausi alko viime lauantaina, että melkein viikon piti tämän kauden herrasmiessopimukset.

Nooh, tehdään ens kaudelle sitten paremmat sopparit jotka toivottavasti sopii kaikille. Tai olisko varminta olla tekemättä mitään herrasmiessoppareita enään?
Voihan olla, että herrasmiessopimuksista joutuu ainakin kumittamaan tuon herrasmiestä koskevan sanan pois. No kumitetaan samalla tuo sopimuskin ;).

Wikipedian mukaan herrasmies:

"Herrasmies tarkoittaa nykyisin hieno-, tahdikaskäytöksistä (usein myös hyvin pukeutunutta) miestä. Herrasmiehen piirteitä ovat hienostuneet käytös-, seurustelu- ja pöytätavat, kohteliaisuus ja ylimyksellinen eleganssi".
No verkkareissahan suuri osa noista miehistä heiluu, ainakin ottelutapahtumissa, että se siitä sitten. :lol:
Mutta kyllä Oiva on herrasmies. Ei ole verkkareita.
 
Viestejä
105
Taidetaan olla loimaalla katkeria... Valepa näytti suunnnan rikkomalla herrasmies sopimusta, mutta Lakkapää mestaruusliigan sääntöjä...
 
Viestejä
10,895
Kaukokatseinen Väinämö saattaa jo mietiskellä, että kilauttisiko ensin kaverille vai sittenkin Oivalle.
 
Viestejä
348
ihmettelijä kirjoitti: Taidetaan olla loimaalla katkeria... Livescoren mukaan Lakkapää on noudattanut sääntöjä minun mielestäni. libero Perry on tullut kentälle ulkolaisen keskarin tilalle molemmathan keskarit oli ulkolaisia, joten minun matikalla kentällä ei missään vaiheessa ollut kolmea ulkolaista enenmpää. toki saviseudulla voi olla katkeransuloinen matikan maikka, eikö vain?
Aah, siellä on joko passari Dosanjh, yleispelaaja Möllers tai hakkuri Smalzer pelannut keskellä... Itse ymmärsin, että Kaurto ja Hautala...
 
Viestejä
190
ihmettelijä kirjoitti: Taidetaan olla loimaalla katkeria... Livescoren mukaan Lakkapää on noudattanut sääntöjä minun mielestäni. libero Perry on tullut kentälle ulkolaisen keskarin tilalle molemmathan keskarit oli ulkolaisia, joten minun matikalla kentällä ei missään vaiheessa ollut kolmea ulkolaista enenmpää. toki saviseudulla voi olla katkeransuloinen matikan maikka, eikö vain?
käsittääkseni Hautala ja Kaurto ovet keskarit, voin olla väärässäkin.
Smatzer ainakin hankittiin hakkuriksi, möllers on ainakin ennen ollut yp ja tilastojen mukaan tullut aika paljon vastaanottoja keskariksi. Toinen Aussi poika oli passari ja Luke libero.
 

Jr-

Viestejä
440
ihmettelijä kirjoitti: Taidetaan olla loimaalla katkeria... Livescoren mukaan Lakkapää on noudattanut sääntöjä minun mielestäni. libero Perry on tullut kentälle ulkolaisen keskarin tilalle molemmathan keskarit oli ulkolaisia, joten minun matikalla kentällä ei missään vaiheessa ollut kolmea ulkolaista enenmpää. toki saviseudulla voi olla katkeransuloinen matikan maikka, eikö vain?
En ole katkera. Lakkapää itse vahvisti pelin aikana kentällä olleen neljä ulkomaalaista yhtä aikaa. Kysyin asiaa heiltä Twitterissä ja he kertoivat että näin on asian laita.
 
Viestejä
105
Saadaan aikaan kiihkeä ja tunteita herättävä kausi. Onko se sitten suomi lentopalloa edistävää niin siitä voi olla montaa mieltä. No tunteikas kausi on pyörähtänyt käyntiin ja raha vaan näyttää mihin se vielä johtaa...
 
Viestejä
10,895
Kausi tuskin alkanut ja jo täysi rähinä päällä. Lentopallohuumaa on monenlaista. Ainakin vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. Oivallinen kausi kerta kaikkiaan.
 
Viestejä
105
Tottakai syy on Valepan vai voisiko syy olla kuitenkin munattoman liittomme? Eikös sillai sanota, että millainen johtaja sellaiset alaiset.
 
Viestejä
10,895
Lapin Kansa ja Heikki Kiiskinen Lakkapään pelistä Nortsan suulla:

http://www.lapinkansa.fi/Urheilu/1194931137562/artikkeli/team+lakkapaa+taipui+ettalle+suomen+cupissa.html
 
Viestejä
4,721
Ei hätää. Nortsalle tuli vain peluutusvirhe. Kentällä ulkkareina Passari, hakkuri, kakkospaikan yypee ja libero. Sattuuhan sitä kokeneemallekin pelimiehelle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös