Verkkovirhe

Miesten LML pelaaja- ja valmentajasopimukset 2021-22

Viestejä
3,828
Minua nauratti taas minkälaista touhua koko tiedotustilaisuus oli, puulaakijoukkueen tasoa, oikeestaan ei noin huono laatua edes niiltä yleensä näe.. Ei yksikään salibandy, jalkapallo- tai jääkiekko joukkue tuon tasoista lähetystä suostuisi julkaisemaan ikinä missään. Sitten ihmetellään kun oma laji ei kiinnosta mutta muut porskuttaa mediassa ja harrastajamäärillä, ei varmisti kiinnosta ketään jos julkaisut on moista laatua.. Esim kuvauspaikkaa ei vissiin oltu hirveesti mietitty, pelaajien ääni ei kuulunu kunnolla jos ei volyymia täysille laittanu ja mikähän idea pukea t-paidat siinä lähetyksen kesken ja hidastaa tilaisuutta moisella. Ei voinu kahtoo edes Jäntin haastattelua loppuun kun säälitti minkä tasoista lähetystä tuolta tulee.
No on hienoa kuitenkin että tilaisuus järjestetään ja kyllä se viesti perille meni luullakseni. Ollaankohan me, some-ajan lapset ;) :p,jo liian vaativia minkälaisessa paketissa se viesti meille tarjoillaan.Moni kakku päältä kaunis, sisältä...
 
Viestejä
549
No on hienoa kuitenkin että tilaisuus järjestetään ja kyllä se viesti perille meni luullakseni. Ollaankohan me, some-ajan lapset ;) :p,jo liian vaativia minkälaisessa paketissa se viesti meille tarjoillaan.Moni kakku päältä kaunis, sisältä...
En ihan alusta asti kuunnellut/katsellut, mutta ihan lääketieteellisesti huonokuuloiseksi diagnosoituna, minulla ei kyllä ollut vaikeuksia saada selvää mitä puhuttiin. Eikä ollut "nupit kaakossa". Ehkä jonkun mielestä oli puuhastelua, mutta ajattelen myös että hyvä kun jotain saadaan aikaan. 👍
 
Viestejä
58
Kyseinen lähetys tuli kahdesta kanavasta. Lapin Kansan kautta ja facen. Lapin kansan lähetys tuli ns. kaikille mausteilla varustettuna, kun taas facen ns. kevyemmin. Minä kuulin aivan hyvin facen lähetyksen.

Onko tämän kanavan tarkoitus etsiä virheitä ja haukuttavaa? En ymmärrä lainkaan Sawolaisen ilkeilyä. Minä annan ainakin kaikki peukut sille, että tuollaista järjestetään.
Jos ei ole muuta sanottavaa, niin olisi vaikka hiljaa.
 
Viestejä
251
Hyvä tiedotustilaisuus, ja seuran puheenjohtajalta hyvä puhe alussa. Aivan liian vähän on puhuttu ääneen siitä, kuinka liiga vietiin väkisin loppuun viimekaudella ilman taloudellista pohjaa. Sitä laskua maksetaan seurojen ja talkoolaisten selkänahasta vielä pitkään.
 
Viestejä
3,558
Onko tämän kanavan tarkoitus etsiä virheitä ja haukuttavaa? En ymmärrä lainkaan Sawolaisen ilkeilyä. Minä annan ainakin kaikki peukut sille, että tuollaista järjestetään.
Jos ei ole muuta sanottavaa, niin olisi vaikka hiljaa.
Olen aiheesta kehunutkin välillä joukkueiden tekemisiä, ja annan myös negatiivistä kun aihetta, jos negatiivinen palaute on ilkeilyä ja haukkumista niin kannattaa kasvattaa paksumpi nahka. Sananvapautta on ilmaista mielipiteensä, miellytti se muita tai ei.

Tsemppiä, jaksuhalit jos ei tekstini miellytä, ja hyvää kesää kaikille!
 
Viestejä
58
Jaa-a. Minusta tuntuu, että ne tsempit ja jaksuhalit vaan sinne Savon maalle. Tuntuu niitä siellä tarvitsevan, että näkee asioissa myös niitä hyviä puolia.
Rentouttavaa kesää myös sinulle!🌞
 
Viestejä
10,895
Minua nauratti taas minkälaista touhua koko tiedotustilaisuus oli, puulaakijoukkueen tasoa, oikeestaan ei noin huono laatua edes niiltä yleensä näe.. Ei yksikään salibandy, jalkapallo- tai jääkiekko joukkue tuon tasoista lähetystä suostuisi julkaisemaan ikinä missään. Sitten ihmetellään kun oma laji ei kiinnosta mutta muut porskuttaa mediassa ja harrastajamäärillä, ei varmisti kiinnosta ketään jos julkaisut on moista laatua.. Esim kuvauspaikkaa ei vissiin oltu hirveesti mietitty, pelaajien ääni ei kuulunu kunnolla jos ei volyymia täysille laittanu ja mikähän idea pukea t-paidat siinä lähetyksen kesken ja hidastaa tilaisuutta moisella. Ei voinu kahtoo edes Jäntin haastattelua loppuun kun säälitti minkä tasoista lähetystä tuolta tulee.

Sawolaesen sananvapaus karttaa jaxuhalimaista myötäkarvaan silittämistä. Totuuden torven suosituin kasvupaikka on Pohjois-Savossa. Totuuden torven ja torven välistä hiuksenhienoa eroa on vaikea selvittää. Negatiivisesta jaxuhalittelusta on muodostumassa viiltävä tapa ilmoittaa lajitovereilleen haisevan vastalauseen tyyppinen sananvapauksellinen tykitys. Tykityksestähän myös selvisi, että tulevalla kaudella Mestaruusliigassa pelaa yksi joukkue, joka ei ole edes puulaakitasolla.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
330
Lähtökohtana Hyvä, että näitä tilaisuuksia järjestetään ja streamaillaan sen sijaan, että olisi vain kuva ja teksti facebookissa. Siitä pointsit. 😊 Ja hienoa, että Lakkapää saa ylipäänsä joukkueen kasaan ja vieläpä varmasti ihan kelvollisen.

Itse tilaisuus oli kyllä hyvä mutta tosiaan laitteiston takia lähetys hieman kökkö. Nykyään pikku lisämikeillä saa aivan ihmeitä aikaan, eikä maksa juurikaan mtn.
 
Viestejä
3,828
Lähtökohtana Hyvä, että näitä tilaisuuksia järjestetään ja streamaillaan sen sijaan, että olisi vain kuva ja teksti facebookissa. Siitä pointsit. 😊 Ja hienoa, että Lakkapää saa ylipäänsä joukkueen kasaan ja vieläpä varmasti ihan kelvollisen.

Itse tilaisuus oli kyllä hyvä mutta tosiaan laitteiston takia lähetys hieman kökkö. Nykyään pikku lisämikeillä saa aivan ihmeitä aikaan, eikä maksa juurikaan mtn.
näinhän se on. Usein on vaan näissä seurahommissa kyse siitä että minkälaisia taitoja löytyy sieltä puuhahenkilöiltä. Itse tehdään mahdolisimman paljon, kun yleensäkin kaikki pitää tehdä itse, jos se yleensäkin pitää saada tehtyä 😁 . Oma apu paras apu👍
 
Viestejä
3,558
Tykityksestähän myös selvisi, että tulevalla kaudella Mestaruusliigassa pelaa yksi joukkue, joka ei ole edes puulaakitasolla.
Jos lukemaansa ymmärtää niin puhe oli tiedotustilaisuuden lähetyksen tasosta, ei pelaamisesta. 😂
PerPo pelasi jo viime kaudella mallikasta palloa verrattuna edellisiin kausiin, toivottavasti suunta jatkuu..
 
Viestejä
4
Jos lukemaansa ymmärtää niin puhe oli tiedotustilaisuuden lähetyksen tasosta, ei pelaamisesta. 😂
PerPo pelasi jo viime kaudella mallikasta palloa verrattuna edellisiin kausiin, toivottavasti suunta jatkuu..

Lapin Kansan lähetys tilaisuudesta oli kyllä kuvan ja äänen suhteen laadukas.

Mielenkiintoista nähdä millaisen porukan saavat vielä kasaan, muutaman vahvistuksen joukkue vielä kaipaa. Nyt aika nuoria kavereita. Potentiaalia on, mielenkiinnolla seurataan!
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
775

Ossi Volley, kuten keskustelupalstoilla ehdotettiin, tai siis TUTO Volley on solminut yksivuotisen jatkosopimuksen yleispelaaja Ossi Rumpusen kanssa. 32-vuotias Rumpunen on jo kahden kauden ajan kuulunut turkulaisjoukkueen ehdottomiin avainpelaajiin.

Minun mielestä tuto Volley voisi muuttaa nimensä Ossi volleyksi
 
Viestejä
549
Lakkapään riveihin liberoksi viime kaudella NaPa:ssa pelannut Jami Törrö ja yp:n tontille Belizen mies Bryton Codd (198cm ja 26v). Keskipelaajaa vielä (ainakin yhtä) "huutaa".
Edit: Lapin Kansan jutun mukaan haussa ulkomainen keskari, kotimainen passari ja libero.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
129
Mielenkiinnolla oottelen seurojen sopimus-uutisia. Ettalla on ollut hiljaista. Hauska nähdä syksyllä millaisen keitoksen Kuoksa saa aikaiseksi. On mielestäni hyvä ja mielenkiintoinen valmentaja. Ilmeisesti Valepalla on tänään jotakin sopimus juttuja tulossa.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
775

Loimu on solminut kaksi sopimusta, joilla oranssipaidoille tulee kansainvälistä voimaa syksyllä alkavaan Mestaruusliiga-kauteen. Toinen sopimuksista on uusi fysiikkakumppanuussopimus kansainvälisen Fitness24Seven -kuntosaliketjun kanssa ja toinen on Latvian maajoukkueen yleispelaaja Kristaps Smitsin (188 cm, 23-v.) kanssa solmittu pelaajasopimus.

Smits valittiin Latvian vuoden läpimurtopelaajaksi vuonna 2018, jolloin hän voitti Latvian liigan hopeaa ja oli sarjan paras pistemies. Sen jälkeen ura on jatkanut nousujohteisesti.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös