Verkkovirhe

Mestaruusliigan tulevaisuus

Pienellä googletuksella tämäkin selvisi, liigapaikkaa on haettu.

ACOVB odottelee toukokuun puoltaväliä jolloin pitäisi tulla tieto siitä että millä sarjatasolla menee ensi kausi.

ajatelkaas nyt ite tarkemmin mitä on nykylentiksen syöksykierre tilanne liiga ja ykkössarja tasoilla jos katotaan seurojen konkurssien , lopettamisien tai sarjapaikkojen luopumismäärää historian valossa ?
ollaan lentopallossa ylivoimainen tilastoykkönen näissä asioissa verrokkina muihin lajeihin , käsittämätön tilanne ! ! ! onko lentis kuoleva laji tätä menoa jos jatkuu vuodesta toiseen ylimmillä tasoilla ?
jotain pitää tehdä ja heti ennenkuin on liian myöhäistä että saatte tämän syöksykierteen oikaistua ! ! !
Itse vähentäisin ottelumäärä radikaalisti. Viikko per peli, koti-vieras-koti jaolla.

Saadaan viikolla paremmin ottelutapahtumaa markkinoitua ja suunniteltua ottelua otteluisännän kanssa.

Somemainonta, pelaajatarinat ja ilmiöt.

Joukkueet ovat valmiimpia peleihin levänneinä ja hyvin treenanneina, joka nostaa pelin tasoa.

Siinäpä alkajaisiksi

Itse vähentäisin ottelumäärä radikaalisti. Viikko per peli, koti-vieras-koti jaolla.

Saadaan viikolla paremmin ottelutapahtumaa markkinoitua ja suunniteltua ottelua otteluisännän kanssa.

Somemainonta, pelaajatarinat ja ilmiöt.

Joukkueet ovat valmiimpia peleihin levänneinä ja hyvin treenanneina, joka nostaa pelin tasoa.

Siinäpä alkajaisiksi
Tuo ei taida liigaseuroille (miehet) ainakaan lounaan suunnalla koska pelipäivä on tilipäivä, sanovat. Itse en kyllä saa vieraspelejä mitenkään tilipäiviksi

Mikäs tämä tilasto on? Mistä sen löytää? Annas mä arvaan, että sun hatusta. Aika hupiukko sä kyllä olet näiden juttujesi kanssa. Hyvää vappua ja varovasti sen siman kanssa, että ei tilastot ja epäkohdat rupea näyttämään ihan kamalilta.
Kyllähän sä tiedät itekkin ilman mitään tilastolistoja erittäin monet lentiksen ongelmaseurat jotka lopettaneet tai luopuneet sarjoista syystä tai toisesta vaikka viimeisen + 20 vuoden aikana ylimmillä tasoilla , lista on nimittäin pitkä joten kannattaa tunnustaa tosiasiat ja faktat eikä harata vastaan ! ! !

Viimeksi muokattu:
Kyllähän sä tiedät itekkin ilman mitään tilastolistoja erittäin monet lentiksen ongelmaseurat jotka lopettaneet tai luopuneet sarjoista syystä tai toisesta vaikka viimeisen + 20 vuoden aikana ylimmillä tasoilla , lista on nimittäin pitkä joten kannattaa tunnustaa tosiasiat ja faktat eikä harata vastaan ! ! !
Eli nyt ne elinikäiset kiellot näille seurojen yrittäjille?

Tästähän saadaan hauska vappukysely aikaiseksi. Kuinka moni nykyinen seura-aktiivi olisi elinkautisella, jos sellainen olisi?

Itse kärsisin elinkautista, eli käsi pystyyn👋 90-luvun lopulla jouduttiin luopumaan pronssimitalin jälkeen silloisesta Supersarjasta (1-sarja). Olin silloin Kajastuksen pelaajavalmentaja.

Tästähän saadaan hauska vappukysely aikaiseksi. Kuinka moni nykyinen seura-aktiivi olisi elinkautisella, jos sellainen olisi?

Itse kärsisin elinkautista, eli käsi pystyyn👋 90-luvun lopulla jouduttiin luopumaan pronssimitalin jälkeen silloisesta Supersarjasta (1-sarja). Olin silloin Kajastuksen pelaajavalmentaja.
Je suis Luovuttaja☝️

Metson pelit loppui Mestaruussarjassa keväällä 1998 kun en seuran vt. Toiminnanjohtajana halunnut jatkaa ja kun uusia tekijöitä ei löytynyt niin siihen jäi sen seuran tarina.

Kyllä olisi pitänyt saada siitä elinkautinen eikä jatkaa tämmöisiä turhia hommia 😊

Mulla olisi kaksi elinkautista kontolla. Ensimmäinen tuli jo 1972, kun menin pikkupoikana salille ja tykästyin lajiin. Toinen tuli 2006, kun lopetin yhden seuran lentistoiminnan. Tosin heti perään aloitin uuden, mutta kuitenkin. Kyllä näistä hommista pitää kunnon tuomiot tulla. Silleen ameriikanmalliin.

no ei voi oikein kiitelläkkään valtettavasti kun missään urheilussa ei tuota luovuttamista katsota hyvällä ja ei sitä arvosta kukaan.

Viimeksi muokattu:
Eiköhän tämä ole sama kuin missä tahansa työelämässäkin, yksi ovi sulkeutuu toinen avautuu. Kaippa minäkin kärsisin elinkautisen. Turhaan Kalle uhoat täällä, tilanteet voi olla monenasteisia.

Tämä keskustelu Kalle 12 osalta noudattaa sitä samaa kaavaa mitä yhteiskunnassa käydään muuallakin kaikilla tasoilla. Päätöksiä ja tekeviä ja toimivia tahoja arvostellaan päätöksistä ja tekemisistä.Länkytystä vailla pohjaa. Koetaan että on oikeus arvostella tehtyjä ratkasuja,0- tiedoilla, 0-kokemuksella,0-vastuilla. tarjoamatta itse minkäänlaisia vaihtoehtoja .
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu mitä sanoo.
Näyttää olevan vieras käsite.

Kyllä kait se on niin, että jos tuote on kunnossa, niin on käyttäjiäkin. Siis tässä tapauksessa katsojia, jota kautta myös sponsorimyynti helpottuu.
Mutta kun urheilussa ja elämässäkin hyvää sykliä seuraa aina huono. Ja silloin pitää pohjan ja fanikulttuurin olla kunnossa, jotta vaikean ajan yli päästään. Ihminen kun on siitä kummallinen olio, että aina vaaditaan parempaa ja kehitystä. Tai seuraa kyllästyminen.

Kyllä kait se on niin, että jos tuote on kunnossa, niin on käyttäjiäkin. Siis tässä tapauksessa katsojia, jota kautta myös sponsorimyynti helpottuu.
Mutta kun urheilussa ja elämässäkin hyvää sykliä seuraa aina huono. Ja silloin pitää pohjan ja fanikulttuurin olla kunnossa, jotta vaikean ajan yli päästään. Ihminen kun on siitä kummallinen olio, että aina vaaditaan parempaa ja kehitystä. Tai seuraa kyllästyminen.
Juuri näin. Sitten kun vielä ymmärrettäisiin, mikä on se tuote, niin ollaan jo pitkällä.

Oulussa ainakin on tekemisen meininkiä.

kova juttu on, toivotaan että ouluun saadaan kova nippu jo tulevaksi kaudeksi mestaruusliigaan. mestaruusliigan tulevaisuutta ajatellen meillä olis n. 1500 hengen saleja jo suurin osa jolloin ei ainakaan tilat rajoittaisi toimintaa.

Tämä keskustelu Kalle 12 osalta noudattaa sitä samaa kaavaa mitä yhteiskunnassa käydään muuallakin kaikilla tasoilla. Päätöksiä ja tekeviä ja toimivia tahoja arvostellaan päätöksistä ja tekemisistä.Länkytystä vailla pohjaa. Koetaan että on oikeus arvostella tehtyjä ratkasuja,0- tiedoilla, 0-kokemuksella,0-vastuilla. tarjoamatta itse minkäänlaisia vaihtoehtoja .
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu mitä sanoo.
Näyttää olevan vieras käsite.
Kuitenkin osui naulan kantaan. Meinataanko täällä pitää pää tynnyrissä ja katsoa kun kohta jäljellä joukkueista on Hurrikaani ja Valepa? Tuo sinun kommenttisi on turhempi kun mikään Kallen viesti 🤣 oikeassa on, lentopallo kuolee suomessa jos ei jotain tehdä päättäjätasolla

Kuitenkin osui naulan kantaan. Meinataanko täällä pitää pää tynnyrissä ja katsoa kun kohta jäljellä joukkueista on Hurrikaani ja Valepa? Tuo sinun kommenttisi on turhempi kun mikään Kallen viesti 🤣 oikeassa on, lentopallo kuolee suomessa jos ei jotain tehdä päättäjätasolla
Luulenpa että tietolähteesi on sama kuin kalle 12: länkytystä vailla faktoja. Jostain kumman syystä nämä nimimerkit ilmestyy samoihin aikoihin...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.