Verkkovirhe

LML - sopimukset pelaajat/valmentajat 2019-20 kausi

Viestejä
441
Sammelvuo kuulema ei teekään Venäjän maajoukkueen kanssa sopimusta vaan tulee Savo Volleyn valmentajaksi.

Tämä ei pidä paikkaansa. Sammelvuo kunnian-/ rahan-/ kunnian-/ rahanhimoissaan valmentaa ensi kaudella sekä Suomen että Venäjän maajoukkueita.

- Minä osaan molempia kieliä ja Vlado järjestää minulle Venäjän kansalaisuuden. Tämä on minun juttuni, Sammelvuo kertoo.

Entä jos Suomi ja Venäjä pelaavat vastakkain ?

- Minä kävelen aina pelin mukaan kenttäpuolelta toiselle. Minä osaan kävellä. Minä olen myös miettinyt, että minä voin valmentaa kolmattakin joukkuetta. Se onnistuu jos minulle maksetaan paljon.
 
Viestejä
3,005
Tämä ei pidä paikkaansa. Sammelvuo kunnian-/ rahan-/ kunnian-/ rahanhimoissaan valmentaa ensi kaudella sekä Suomen että Venäjän maajoukkueita.

- Minä osaan molempia kieliä ja Vlado järjestää minulle Venäjän kansalaisuuden. Tämä on minun juttuni, Sammelvuo kertoo.

Entä jos Suomi ja Venäjä pelaavat vastakkain ?

- Minä kävelen aina pelin mukaan kenttäpuolelta toiselle. Minä osaan kävellä. Minä olen myös miettinyt, että minä voin valmentaa kolmattakin joukkuetta. Se onnistuu jos minulle maksetaan paljon.

Et ehkä huomannut että Savo on se kolmas joukkue.
 

...

Lopettakaa nyt herran jumala tuo puhuminen siitä, että Urnaut olisi suomeen tulossa (viime kauden alussa sama paskapuhe rinki).... ei varmasti tule. Pelaa tällä hetkellä Modenassa ja vielä kuusikossa. Miettikää nyt itsekin järjellä, että olisiko sen tasoinen pelaaja tulossa VaLePaan. Hävettää sen ihmisen puolesta joka kommentissaan siihen viittasi...
 
Viestejä
1,498
Lopettakaa nyt herran jumala tuo puhuminen siitä, että Urnaut olisi suomeen tulossa (viime kauden alussa sama paskapuhe rinki).... ei varmasti tule. Pelaa tällä hetkellä Modenassa ja vielä kuusikossa. Miettikää nyt itsekin järjellä, että olisiko sen tasoinen pelaaja tulossa VaLePaan. Hävettää sen ihmisen puolesta joka kommentissaan siihen viittasi...
Perugiastakin on siirrytty Valepaan :)

Ps. Älä suotta häpeä, sehän oli/on vain huhu.
 
Viestejä
5,688
No ihan halvalla tuon tasoinen kaveri ei ole tulossa pelaamaan. Tuskin muutenkaan, kun pääsee noin kovassa seurassa nyt tällä hetkellä pelaamaan. Siiriläkään ei ois Valepaan tullu, jos ei ois loukkaantunu kesällä.
 
Viestejä
466
Aamulehti tänään
IMG_20190405_082007.jpg
 

Jr-

Viestejä
439
Jos joku on varmaa niin se että ensikaudella on "uusien pelaajien" aika vastuunotolle monessakin joukkueessa. Toivottavasti saadaan uusia kotimaisia nimiä tilalle.

Monta kokenutta pelaajaa jättää kentät pysyvästi:
Matti Oivanen
Jukka Lehtonen
Ossi Rumpunen
Tomi Rumpunen
Anssi Hakala
Joni Mikkonen?
Ville Juntura?

ja saattaa sieltä kevään tullen vielä muutama uusikin nimi ilmaantua lopettaneiden joukkoon.
 
Viestejä
290
Jos joku on varmaa niin se että ensikaudella on "uusien pelaajien" aika vastuunotolle monessakin joukkueessa. Toivottavasti saadaan uusia kotimaisia nimiä tilalle.

Monta kokenutta pelaajaa jättää kentät pysyvästi:
Matti Oivanen
Jukka Lehtonen
Ossi Rumpunen
Tomi Rumpunen
Anssi Hakala
Joni Mikkonen?
Ville Juntura?

ja saattaa sieltä kevään tullen vielä muutama uusikin nimi ilmaantua lopettaneiden joukkoon.

Onko Rumpusen Tomikin lopettamassa?
 

Jr-

Viestejä
439
Onko Rumpusen Tomikin lopettamassa?


Hurrikaanille pronssit Kuopiossa

Oivasen tapaan joukkuetta kehui myös Tomi Rumpunen, jolle mitali oli neljäs.

– Fiilikset on nyt hyvät. Arvostan tätä joukkuetta ja niitä tahoja, jotka tällaisen joukkueen kokosi. Ei ole helppoa kasata eri persoonista näin hyvää joukkuetta, tiesi Rumpunen. Rumpunen kuuluu Oivasen kanssa siihen joukkoon, jonka ammattilaisura lentopallon parissa päättyy.

– Eväät on syöty ja työ on tehty, tunnelmoi Rumpunen.
Tulevaisuudestaan ei Rumpunen osannut sanoa mitään, mutta täysin ei mies lentopalloa unohda.

– Tähän lajiin on kasvettu pienestä pitäen, joten tuskin pystyn lajia jättämään. Mitä tulevaisuus tuo, sitä en vielä tiedä.
 
Viestejä
1,318
Toivottavasti täsmähankinnoista ilmoitetaan finaalien jälkeen😏
Ei hirveä ennustaja tarvi olla, jos arvaa että tulevaa suomenmestaria yritellään houkutella puuttuvaksi keskariksi. Yleispelaajan osalta odotellaan varmaankin minkälaista sopimusta maajoukkuemiehelle tarjotaan maailmalta. Toiseksi hakkuriksi varmaankin myös vanha tuttu. Toinen passari on vähän arvoitus. Luulisi Määtän nimen olevan jo tuolla listalla, jos jatkaa.
 
Viestejä
359
Onkohan puhe nyt siis Karjarinnasta? Siirilä ja Kaurto on kyllä omissa papereissa hyyyyyvin epätodennäköisiä Tiikereihin.

Vaikkakin minun paperithan eivät ole arvoltaan mtn. 😅
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös