Verkkovirhe

LML - sopimukset pelaajat/valmentajat 2019-20 kausi

Ryynäsen Topi

Lauri on vielä nuori ja kehitystä hyvässä valmennuksessa mitä tödennäköisintä. Kimmoisa ja kovakätinen pelaaja. Pystyy pelaamaan yp-osastolla ja hakkurina. Tämä pesti Saksan Bundesliiga kakkoseen on ponnahduslauta vielä kovempiin kansaivälisiin seuroihin. Moni asia on pelaajasta itsestään kiinni. Jos asenne ja intohimo tekemiseen on kohdillaan, voi vieraassa ympäristössä ja kulttuurissa tarttua mukaan monta hyvää asiaa.
 
Viestejä
3,023
Eiköhän Savoltakin ala elokuun alussa lisää soppareita tulemaan, joukkue aika vajaa vielä..

No toivottavasti Savoltakin alkaa tulemaan soppari nimiä lähinnä liberon nimi kiinostaisi ja varmaan vielä on tulossa yksi sentteri ehkä ja yleispelaajiakaan en tiedä varmasti kun kahden nimet, jotain hajua minulla on joukkueesta kyllä mutta ainkin kolmen pelaajan nimet on availujen varassa.
No eiköhän sieltä tule kun kesälomatkin alkaa olla ohi.
 
Viestejä
418
Eikös tuo elokuun 20. päivä ole se takaraja.
Kolmisen viikkoa vielä, niin porukat ovat kaiketi kasassa ja tiedossa ...
 
Viestejä
1,766
No toivottavasti Savoltakin alkaa tulemaan soppari nimiä lähinnä liberon nimi kiinostaisi ja varmaan vielä on tulossa yksi sentteri ehkä ja yleispelaajiakaan en tiedä varmasti kun kahden nimet, jotain hajua minulla on joukkueesta kyllä mutta ainkin kolmen pelaajan nimet on availujen varassa.
No eiköhän sieltä tule kun kesälomatkin alkaa olla ohi.

Niin, onkohan varmaksi toteutunut se keskitorjujan, brassi Rodrigo Leitzken siirto Savo Volleyhyn? Kai se piankin tiedetään - ja muut siirrot.
 
Viestejä
1,766
Määttänen jatkaa Savo Volleyssä!

Hyvä juttu! Hienoa, Miro on se kovakätisin ensikaudellakin.

Katselin muuten Venäjällä tapahtuneita siirtoja. Mestari Kuzbass Kemerovo oli pestannut venäläisliberon. Näinköhän hänestä tulee kakkoslibero? Vai ei kai sittenkään Kerminen lähde kotimaahansa ja Savoon? Täällä hän on paljolti kesäänsä viettänyt, milloin ei ole mj-leireillä.
Olispa se upeaa joskus saada LK tänne Savonmualle.
 
Viestejä
3,023
Hyvä juttu! Hienoa, Miro on se kovakätisin ensikaudellakin.

Katselin muuten Venäjällä tapahtuneita siirtoja. Mestari Kuzbass Kemerovo oli pestannut venäläisliberon. Näinköhän hänestä tulee kakkoslibero? Vai ei kai sittenkään Kerminen lähde kotimaahansa ja Savoon? Täällä hän on paljolti kesäänsä viettänyt, milloin ei ole mj-leireillä.
Olispa se upeaa joskus saada LK tänne Savonmualle.

Niin Miron jatkohan jo tiedossa, Kerminen en ihan vielä usko että Savon rahat Kermiseen riitää.
No enhän minä kyllä ole Savon rahapussista tietoinen, mutta jymy ylläri olisi minulle Kermisen tulo ja tietenkin mieleinen mies.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös