Verkkovirhe

Kokkolan Tiikerit 2021-2022

Ryynäsen Topi

Ei se ainakaan tänään pelissä näkynyt, siellähän ne miehet punnitaan😁

Aina tulee kuitenkin uusi peli niin kauan kuin sarja kestää.

Ja kuten jo kirjoitin, niin katsotaan lisää, 13.12. kun Akaa tulee Hollihakaan.

Siinä pelissä on muutakin panosta kuin pelkät sarjapisteet.
 

Ryynäsen Topi

Suomen yksi eturivin lentopallotoimittaja Jari Perkiö oli kirjoittanut Aamulehteen aivan kuin olisi Akaan ja Olli Kunnarin mainosmies. Jutun sävy muistutti kovasti ns. paikallislehtien tyyliä.

Jutussa päivitellään myös, että Akaa pelaa edellisiltana Rovaniemellä ja joutuu tulemaan Kokkolaan, missä on peli jo seuraavana iltana.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
466
Kylläh
Suomen yksi eturivin lentopallotoimittaja Jari Perkiö oli kirjoittanut Aamulehteen aivan kuin olisi Akaan ja Olli Kunnarin mainosmies. Jutun sävy muistutti kovasti ns. paikallilehtien tyyliä.

Jutussa päivitellään myös, että Akaa pelaa edellisiltana Rovaniemellä ja joutuu tulemaan Kokkolaan, missä on peli jo seuraavana iltana.
Kyllähän ne kavereita on
 
Viestejä
3,812
Pasma tuntuu kyllä tietävän mistä tahansa mitä vaan, mutta tuskin lentopallosta ja erityisesti valmennuksesta 😄
Olen tästä täysin samaa mieltä, pienellä lisäyksellä; nämä Mikkot ei ollut edes syntyneetkään kun me jo pelattiin vähän vaihtelevasti eri sarjatasoilla. Vähemmän tullut valmennettua, ainakaan lentisliigassa ;)
Ikä on semmonen juttu että kun on jo kaikki nähnyt , mikään ei yllätä
.Edelleen kuitenkin osaaminen näkyy kevään vinaalipeleissä, kaikesta kohkaamisesta huolimatta.
Tsemppiä Mikkolle(y)
 
Viestejä
10,895
Mistä syystä muuten se Cupin paikka siirrettiin Kokkolaan pelattavaksi?

Sanansäilä heiluu. "Piipitys" on kielikuva, jota ei usein tule luettua urheilusivuilta. Toki lintubongarit käyttävät tuota termiä. Olisiko Keskisipilällä vielä äänenmurros? Hollihaassa on edessä kuumahko Suomen Cupin koitos. Pallotuuppijat kohtaavat Akaa-Volleyn.
 

Ryynäsen Topi

Olen tästä täysin samaa mieltä, pienellä lisäyksellä; nämä Mikkot ei ollut edes syntyneetkään kun me jo pelattiin vähän vaihtelevasti eri sarjatasoilla. Vähemmän tullut valmennettua, ainakaan lentisliigassa ;)
Ikä on semmonen juttu että kun on jo kaikki nähnyt , mikään ei yllätä
.Edelleen kuitenkin osaaminen näkyy kevään vinaalipeleissä, kaikesta kohkaamisesta huolimatta.
Tsemppiä Mikkolle(y)

Se, että joku ei ollut edes syntynyt, kun sinä jo pelasit "vähän vaihtelevasti eri sarjatasoilla" ei tarkoita sitä, että olet nyt asiantuntija miten ei saisi "palloa tökkiä".

Tiikerit menetti viime kauden (josta tuli pronssimitali) jälkeen kolme kovaa pelimiestä ja ainoastaan nuori 17-vuotia poika alasarjoista tuli Tiikereihin tilalle. Monet "asiantuntijat" Rapakunto etunenässä rankkasivat Tiikerit sarjan jumbojoukkueeksi. Rapakunto arvioi kyllä, että todennäköisesti paikka pääsärjassa kuitenkin säilyy karsintojen kautta.

Mikko on saanut joukkueen pelaamaan juuri sillä tavalla, missä joukkueen potentiaali tulee parhaiten esiin.

Ja mitä ikään tulee, niin sillä ei kannata rehvastella. Moni on jämähtänyt ajatuksineen sinne "menneisyyden poteroihin."

Itse olen todennäköisesti ollut lentopallotoiminnassa mukana vielä kauemmin kuin Pasma. Sen tiedän kuitenkin satavarmasti, että Mikko tietää moninkertaisesti enenmmän miten ja millä taktiikalla joukkue menestyy parhaiten.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
3,812
Se, että joku ei ollut edes syntynyt, kun sinä jo pelasit "vähän vaihtelevasti eri sarjatasoilla" ei tarkoita sitä, että olet nyt asiantuntija miten ei saisi "palloa tökkiä".

Tiikerit menetti viime kauden (josta tuli pronssimitali) jälkeen kolme kovaa pelimiestä ja ainoastaan nuori 17-vuotia poika alasarjoista tuli Tiikereihin tilalle. Monet "asiantuntijat" Rapakunto etunenässä rankkasivat Tiikerit sarjan jumbojoukkueeksi. Rapakunto arvioi kyllä, että todennäköisesti paikka pääsärjassa kuitenkin säilyy karsintojen kautta.

Mikko on saanut joukkueen pelaamaan juuri sillä tavalla, missä joukkueen potentiaali tulee parhaiten esiin.

Ja mitä ikään tulee, niin sillä ei kannata rehvastella. Moni on jämähtänyt ajatuksineen sinne "menneisyyden poteroihin."

Itse olen todennäköisesti ollut lentopallotoiminnassa mukana vielä kauemmin kuin Pasma. Sen tiedän kuitenkin satavarmasti, että Mikko tietää moninkertaisesti enenmmän miten ja millä taktiikalla joukkue menestyy parhaiten.
Ai kai tällä palstalla tarvi osoittaa faktoja mistä tietää ja mitä tietää? Olen ymmärtänyt että täällä voi esittää mielipiteitä, ajatuksia ja ehkä vähän haastaakin joissain kohdin ilman että tarvii paljastaa tietolähteitään tai omaa historiaansa.
Kyllähän tästä helposti saa vinoon menevän keskustelun jos paljastetaan kaikki kortit. Sanon vaan että liigalentopallosta päättäjänä olen ollut 90-luvulta lähtien ja luulen tietäväni jotain lajista, kustannuksista ja pelaajahankinnoista.
Valmentajien edesottamuksia olen seurannut Kutilan ajoista lähtien ja arvioin niitä siltä pohjalta, pelin kautta. Keskisipilän arviointi perustuu ainoastaan siihen miten pelissä menestyy, ei vakuuta.
 
Viestejä
45
Muutama iloinen fakta meidän itsenäisyyspäivään:
1. Pasma ei ole valmentaja
2. Lentopallo elää ja voi hyvin Kokkolassa, vaikka se tuntuu muutamia ärsyttävän
3. Joukkue, joka monen mielestä piti olla tällä kaudella häntäpäässä, on tällä hetkellä sarja neljäntenä
4. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa :)
 
Viestejä
1,318
Sanansäilä heiluu. "Piipitys" on kielikuva, jota ei usein tule luettua urheilusivuilta. Toki lintubongarit käyttävät tuota termiä. Olisiko Keskisipilällä vielä äänenmurros? Hollihaassa on edessä kuumahko Suomen Cupin koitos. Pallotuuppijat kohtaavat Akaa-Volleyn.
Artikkelin myötä seuran nimeksi vaihtuu Kokkolan Kalifornianjuoksukäet. "Piip! Piip!". Kelju K. Kojootin seuraavaa vierailua odotellessa...
 
Viestejä
5
Sanansäilä heiluu. "Piipitys" on kielikuva, jota ei usein tule luettua urheilusivuilta. Toki lintubongarit käyttävät tuota termiä. Olisiko Keskisipilällä vielä äänenmurros? Hollihaassa on edessä kuumahko Suomen Cupin koitos. Pallotuuppijat kohtaavat Akaa-Volleyn.

Saammepa nähdä, mitä Akaan lintubongari loihtii Hollihaassa. No, se on varma että parempi ja menestyksekkäämmin lentopalloa pelaava joukkue voittaa.
 
Viestejä
3,543
No, se on varma että parempi ja menestyksekkäämmin lentopalloa pelaava joukkue voittaa.
Sattuu niitä pöljiä päiviä välillä ja yllätys on valmis. Väitän että pelin parempi voittaa yleensä, joskus toki trillerit kääntyy pelin kokonaisuutta katsoen pelin huonommin pelanneelle joukkueelle..
 

Ryynäsen Topi

Laitetetaan Keski-Pohjanmaan murteella.

"Hyvä meijän pojat."

Kalavelat on maksettu.

Joska Förstillä jälleen hyvä passaripäivä.

Vastaanotto%

Ville 77/62
Jere 60/40
Teemu 69/25

Yht:
Tiikerit 67/41

Loimu 40/24
 

Ryynäsen Topi

Tiikereiltä hieno voitto!

Erittäin hieno.

Kerttula on aina ollut Tiikereille paha pelipaikka.

Tiikerien vastaanotto oli niin paljon isäntiä parempi, että sieltä ammennettiin voiton alkutahdit.

Joskalta erinomainen esitys passarin tontilla.

Ville Sihvonen vastaanotossa myös täysi kunkku.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös