Verkkovirhe

Karelian Hurmoksen toiminta on vaarassa loppua

Viestejä
3,017
Heh.. Jos tulisikin, niin tuskin Hurmokseen. Eiköhän tavoittele vielä paikkaa ulkomailla kuitenkin ensisijaisesti.
En tainnut kertoa että tulossa Hurmokseen vaan että ehkä tulossa Suomeen.
Pelaili aikoinaan Sammossa jaSavossa nuorena eli A,B,ja C pojissa Sammossa ja sitten myös Savossa aikuisempana kelpaisi varmaan nyky Savoonkin.
 
Viestejä
3,017
En tainnut kertoa että tulossa Hurmokseen vaan että ehkä tulossa Suomeen.
Pelaili aikoinaan Sammossa jaSavossa nuorena eli A,B,ja C pojissa Sammossa ja sitten myös Savossa aikuisempana kelpaisi varmaan nyky Savoonkin.
Juuri kuulin että Jere tulee kesällä käymään tuossa naapurissakin kylässä, ensitavoite vielä ulkomaat kuulema, Jere on hyvinkin tuttumies täällä.
 
Viestejä
3,557
En tainnut kertoa että tulossa Hurmokseen vaan että ehkä tulossa Suomeen.
Pelaili aikoinaan Sammossa jaSavossa nuorena eli A,B,ja C pojissa Sammossa ja sitten myös Savossa aikuisempana kelpaisi varmaan nyky Savoonkin.
Taitaa tuo Kunu72 olla Jeren asioista kartalla melkein yhtä hyvin kuin Jere itse.. 😉
 
Viestejä
3,017
Taitaa tuo Kunu72 olla Jeren asioista kartalla melkein yhtä hyvin kuin Jere itse.. 😉
Varmaankin on kiva kuitenkin että Jereä nähdään täällä käymässä kesällä.
Kunu 72:della varmaan tietoa myös
Hurmoksen tulevasta joukkueesta minulla vaan muititieto että Rissanen saataa jatkaa miten lie Tiikereitä tulee veljekset.
Olisi kiva tietää minkälaisen joukkueen Hurmos saa tosi kiva että jatkaa.
 
Viestejä
420
Varmaankin on kiva kuitenkin että Jereä nähdään täällä käymässä kesällä.
Kunu 72:della varmaan tietoa myös
Hurmoksen tulevasta joukkueesta minulla vaan muititieto että Rissanen saataa jatkaa miten lie Tiikereitä tulee veljekset.
Olisi kiva tietää minkälaisen joukkueen Hurmos saa tosi kiva että jatkaa.
Karjalaisen jutussa mainittu jatkaviksi pelaajiksi Rissanen, Marttila, Hakkarainen ja Puhakka. Haapakosken kanssa neuvotellaan, muuta tietoa ei ole
 
Viestejä
3,017
Karjalaisen jutussa mainittu jatkaviksi pelaajiksi Rissanen, Marttila, Hakkarainen ja Puhakka. Haapakosken kanssa neuvotellaan, muuta tietoa ei ole
Juu Puhakkahan on kehittyvä pelaaja väläytteli jo Samossa ykkös sarjassa saattaa kehittyä kovakin pelaaja yp osastolle eikö Jylhät jatka.
 
Viestejä
271
Jokos seuran toiminta on ajettu alas vai milloin alkaa tippua ensimmäisiä virallisia tiedotteita joukkueesta?

Ennen oli takaraja kun täytyi ilmoittaa X verran pelaajia juhannukseen (?) mennessä. Joko tästä on luovuttu, vai eikö ole liigatason seuralla vieläkään tiedotettavaa?
 
Viestejä
271
Jokos seuran toiminta on ajettu alas vai milloin alkaa tippua ensimmäisiä virallisia tiedotteita joukkueesta?

Ennen oli takaraja kun täytyi ilmoittaa X verran pelaajia juhannukseen (?) mennessä. Joko tästä on luovuttu, vai eikö ole liigatason seuralla vieläkään tiedotettavaa?

Hätäisenä kaverina en käynytkään katsomassa oliko kotisivut jo päivitetty. Löytyi kuusi pelaajaa + valmentaja. Ehkäpä Karjalassa odotellaan isoa vonkaletta haaviin....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös