Verkkovirhe

Hurrikaani Loimaa 2018-19

Viestejä
4,775
Keltamustat joukkueet ottavat yhteen tänään Loimaalla. Pitäisiköhän sitä oikeen lähtee tuonne tuuleen ja tuiskuun paikan päälle katseleen?
 
Viestejä
2,970
Keltamustat joukkueet ottavat yhteen tänään Loimaalla. Pitäisiköhän sitä oikeen lähtee tuonne tuuleen ja tuiskuun paikan päälle katseleen?

Kannattaa mennä, minulla liian pitkä matka, luultavasti tulossa tasainen vääntö. Savolla pitkä aika viime ottelustaan lukuunottamatta lelua ja silliä.
 
Viestejä
10,871
Vahva esitys eilen Hurrikaanilta. Matti Oivanen jatkoi siitä mihin Lumossa jäi. Savo Volleyn vaihtolaikat heiluivat tiuhaan tahtiin, mutta mikään ei auttanut. Taisi osittain laikkashow vain sekoittaa savolaisten pasmat. Ivanovilla ei myös ihan paras päivänsä ja otettiinko Penttinen liian myöhään kentälle.
 
Viestejä
1,473
Savon ja Hurrikaanin välillä saadaan todennäköisesti mielenkiintoinen välierätaistelu keväällä. Kotietu saattaa nousta arvoon arvaamattomaan.
 
Viestejä
3,429
katselin Hurrikaani - Savo pelin jälkikäteen, niin tämmöinen huomio: "Maajoukkueeseen tyrkyllä olevat Kouki ja Porkka saa laittaa parastaan, että Heino päästää kentälle 😉😈"
 
Viestejä
421
Vahva esitys eilen Hurrikaanilta. Matti Oivanen jatkoi siitä mihin Lumossa jäi. Savo Volleyn vaihtolaikat heiluivat tiuhaan tahtiin, mutta mikään ei auttanut. Taisi osittain laikkashow vain sekoittaa savolaisten pasmat. Ivanovilla ei myös ihan paras päivänsä ja otettiinko Penttinen liian myöhään kentälle.

ihmettelen sitä neljännen erän lopun tuplavaihtoa - lelu ja ivanov penkille / häyrinen ja penttinen sisään. ja muutaman pallon jälkeen vaihto takaisin...olen samaa mieltä, että ivanov olisi voinut tulla penkille jo kolmannessa erässä.
 
Viestejä
5,649
ihmettelen sitä neljännen erän lopun tuplavaihtoa - lelu ja ivanov penkille / häyrinen ja penttinen sisään. ja muutaman pallon jälkeen vaihto takaisin...olen samaa mieltä, että ivanov olisi voinut tulla penkille jo kolmannessa erässä.

Juu Ivanov ei onnistunut kyllä Hurrikaania vastaan ollenkaan. Lähes aina pelannut kuitenkin kohtalaisesti mitä olen otteita nähnyt.
 
Viestejä
2,970
Juu Ivanov ei onnistunut kyllä Hurrikaania vastaan ollenkaan. Lähes aina pelannut kuitenkin kohtalaisesti mitä olen otteita nähnyt.

Ei nyt ehkä yhden ottelun perusteella kannata vielä tehdä kovin pitkälle meneviä johopäätöksiä.
Hurrikaani on hyvä joukkue mutta kun Raadit saadaan takaisin kentälle niin puntit tasoituvat kummasti.
Toivotaan että kummatkin joukueet pysyvät terveenä niin saadaan seyraavaksi taas kova peli Hurrikaania vastaan.
 
Viestejä
5,649
Ei nyt ehkä yhden ottelun perusteella kannata vielä tehdä kovin pitkälle meneviä johopäätöksiä.
Hurrikaani on hyvä joukkue mutta kun Raadit saadaan takaisin kentälle niin puntit tasoituvat kummasti.
Toivotaan että kummatkin joukueet pysyvät terveenä niin saadaan seyraavaksi taas kova peli Hurrikaania vastaan.

Juu ei mitään johtopäätöksiä tarkoitus ollut tehdäkkään. Lähinnä se, että Ivanov epäonnistui viime pelissä, vaikka yleensä ollut vähintään kohtalaista peliä häneltä.
 
Viestejä
421
ei tietoa, mutta 3-0 ja Rumpunen/Oivanen vieneet tilastojen mukaan. Ropponen miinuksella 😕

Rumpuselta hyvä peli. Paljon tärkeitä tappoja. Oivanen ja Porkka hoitivat keskarihommat hyvin, varsinkin Oivanen. Tasapainoinen, rento esitys. Lupaa ihan hyvää Cup-finaaliin.
 
Viestejä
421
Tämän illan jälkeen ei ole epäselvyyttä siitä kumpi kantaa ennakkosuosikin viittaa harteillaan ensi lauantaina Cupin finaalissa

ennakkosuosikin asema voi olla joskus raskas. ja onhan valepalla vetää kentälle vielä ainakin greene. mutta jännä mutsi tulossa. tänään tykkäsin hurrikaanin ilmeestä ja sykkeestä. pelistä nautittiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös