Verkkovirhe

Hurrikaani 2023-2024

Viestejä
1,501
Kova on buumi Loimaalla päällä lehdistötilaisuudenkin perusteella. Josko se tänä vuonna... runkosarjavoitto näyttää hyvältä, mutta mutta...
 
Viestejä
97
Kova on buumi Loimaalla päällä lehdistötilaisuudenkin perusteella. Josko se tänä vuonna... runkosarjavoitto näyttää hyvältä, mutta mutta...
Mutta muttaan.... Olenko ainoa joka tuota materiaalin kapeutta miettii. Tai onhan siellä leveyttä, mutta eipä siellä paljoa penkkimiehet kentällä käy. Jaksaako esim. Petty lyödä palloa, kun aletaan pelaamaan pudotuspelejä ja ottelutahti on ihan eri mitä se nyt on.
Hyvältä näyttää, mutta mutta...
 
Viestejä
44
Mutta muttaan.... Olenko ainoa joka tuota materiaalin kapeutta miettii. Tai onhan siellä leveyttä, mutta eipä siellä paljoa penkkimiehet kentällä käy. Jaksaako esim. Petty lyödä palloa, kun aletaan pelaamaan pudotuspelejä ja ottelutahti on ihan eri mitä se nyt on.
Hyvältä näyttää, mutta mutta...
Kapeutta on keskipelaaja osastolla, ja hakkuri on liian raakile tosi paikan tullen. Muuten näen kyllä joukkueen riittävän laajana kirkkaimman palkinnon taistoon.

Vaihtopelaajat on suht paljon käyneet kentällä, itse kaipaisin kentälle kakkospassaria ja kakkosliberoa enemmän, tai edes muutaman pallon verran. Tilanteita on kuitenkin ollut kauden mittaan.
 
Viestejä
1,501
Petty nyt nähtiin jo viime pudotuspeleissä ettei kunto riittänyt. Olisko nyt Kuoksan reeneissä se noussut, sen kevät näyttää.
 
Viestejä
44
Petty nyt nähtiin jo viime pudotuspeleissä ettei kunto riittänyt. Olisko nyt Kuoksan reeneissä se noussut, sen kevät näyttää.
Eikös ollut niin, että Petty oli kipeänä kevään viimeisissä peleissä. Eli puolikuntoisena meni loppu kausi.

Viime kauteen on myös turha vertailla, tämä on kokonaan uusi kausi ja uudet tilanteet ja kuormitukset kauden mittaan.
 
Viestejä
1,501
Niin. Onko se sitten turhaa? Vanha sanonta "historia toistaa itseään" on lentopallo nimisessäkin lajissa viime vuosina pitänyt paikkaansa, valitettavasti.
 
Viestejä
1,298
Eikös ollut niin, että Petty oli kipeänä kevään viimeisissä peleissä. Eli puolikuntoisena meni loppu kausi.

Viime kauteen on myös turha vertailla, tämä on kokonaan uusi kausi ja uudet tilanteet ja kuormitukset kauden mittaan.
Ei Pettyn kuorma ainakaan vähentynyt ole viime kauteen verrattuna. Europelit vielä mukana , näytti eilen kyllä freesimmältä kuin viime keväänä...
Pettyllä kyllä voitetaan ja hävitään, on kova naama. Ykkönen pelipaikallaan
 
Viestejä
4,716
Ei Pettyn kuorma ainakaan vähentynyt ole viime kauteen verrattuna. Europelit vielä mukana , näytti eilen kyllä freesimmältä kuin viime keväänä...
Pettyllä kyllä voitetaan ja hävitään, on kova naama. Ykkönen pelipaikallaan
Ulkonäkö tosissaan pettää. Ei tuo juhta väsy, jos saa terveenä touhuta.
 
Viestejä
4,716
En ymmärrä näitä ulkonäkö kommentteja pelaajista, vaikka ”positiivisia”, oisko peiliin katsomisen paikka niitä kirjoittavilla..
En tiedä oliko minulle, mutta Petty on ihan oikea pelimies tontillaan. Harmaakarhuksi Ruudun selostaja nimitteli.
 
Viestejä
1,435
En ymmärrä näitä ulkonäkö kommentteja pelaajista, vaikka ”positiivisia”, oisko peiliin katsomisen paikka niitä kirjoittavilla..

Ei oikein tännekään aukea, miten joku voi kokea hyväksyttäväksi kirjoittaa ammattiurheilijasta että "laiskanpulskean oloinen". Kehojen kommentointi on yhtä turhaa ja asiatonta miestenkin kohdalla.
 
Viestejä
3,834
Ei oikein tännekään aukea, miten joku voi kokea hyväksyttäväksi kirjoittaa ammattiurheilijasta että "laiskanpulskean oloinen". Kehojen kommentointi on yhtä turhaa ja asiatonta miestenkin kohdalla.
Tekopyhyyttä havaittavissa....ei nyt kannata ihan noin herkällä olla. On sentään Petty raavas mies eikä kyse ole loukkauksista ollenkaan , päinvastoin.
 
Viestejä
1,435
Tekopyhyyttä havaittavissa....ei nyt kannata ihan noin herkällä olla. On sentään Petty raavas mies eikä kyse ole loukkauksista ollenkaan , päinvastoin.

Lupaan, että olen ja tulen tästä lähtien myös olemaan ihan varmasti herkällä, mitä tulee muiden ihmisten ulkonäön parjaamiseen. Oli kyseessä sitten nainen joka "ihan itse laittoi noin lyhyet shortsit" tai nelikymppinen miespelaaja jonka "ulkonäkö pettää". :)
 
Viestejä
4,716
Lupaan, että olen ja tulen tästä lähtien myös olemaan ihan varmasti herkällä, mitä tulee muiden ihmisten ulkonäön parjaamiseen. Oli kyseessä sitten nainen joka "ihan itse laittoi noin lyhyet shortsit" tai nelikymppinen miespelaaja jonka "ulkonäkö pettää". :)
Otetaanpa hiukan takaisin. Petty on kolmekymppinen, upealla tekniikalla palloa tarafleksiin pistävä yleispelaaja. Ikärasismia havaittavissa. 🙄
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,435
Selvennetään vähän kommentointiani.

Itse haluan olla tekemässä lajikulttuuria, jossa kenenkään - ei naispelaajan, miespelaajan, ei valmentajan, urheilutoimenjohtajan, ei huoltajan, ei tilastojan eikä katsojan - ulkonäkö ole asia, jota on vapaus kommentoida. "Eikö saa kehua", no sen kuin kehut!

Mutta sillä tavalla olen ikävä, ja aion olla jatkossakin, että tartun naisia vähätteleviin kommentteihin, tartun siihen kun heitetään stereotypisia hyvä jätkä- vitsejä, tartun "ei näytä urheilijalta"- kommentteihin, ja tartun ihan varmasti vaikka kuinka palstalla leimattaisiin herkkänahkaiseksi.

Petty on kiistatta elintärkeä palanen joukkueessaan ja urheilee pääsarjatasolla fyysisesti vaativassa lajissa, joten kyllä, mielestäni edeltävät kommentit joissa viitataan epäsuorasti ulkonäköön ovat olleet turhia ja typeriä.

Keskustelu päättyy osaltani tähän.
 
Viestejä
97
Ei oikein tännekään aukea, miten joku voi kokea hyväksyttäväksi kirjoittaa ammattiurheilijasta että "laiskanpulskean oloinen". Kehojen kommentointi on yhtä turhaa ja asiatonta miestenkin kohdalla.
Menipä tunteisiin jollain. Jos tai siis KUN loukkasin jonkun herkkiä tunteita, niin laitan itse itseni jäähylle määrittelemättömäksi ajaksi. Palaan Hurrikaaniin liittyvään asiaan ehkä joskus.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös