Olisikoko aika avata tämä palsta-
Näinpä. Vastaanotto kunnolla kohdilleen niin saa lähteä Lukan perässä saapasmaahanSe on vielä sanottava ettei Muukkosesta kannata väkisin yleispelaajaa tehdä, koska ei meillä kovia hakkureitakaan aivan liikaa ole. Toki, jos homma onnistuu, niin oikein hyvä!
Mäkinen hyppi pituutta tällä kertaa, Muukkonen torjunnasta alas kengän päälle. Ei ollut ns. kenenkään vika, näytti molemmat olleen sallitusti keskirajalla.Eipä ole ihme,Muukkonen hyppii pituutta,tosi monta kertaa jalat keskirajan yli...vaara kasvaa loukkaantua.
Tässä yksi typerimmistä kommenteista jota olen ikinä lukenut edes tällä "asiantuntijoiden"foorumilla😖. Syyllisiä on turha etsiä. Nilkkavammat kuuluu lajiin, onneksi niistä toipuu usein melko nopeasti. Etupaterille muuten tiedoksi että torjuja tosi harvoin hyppii toiselle puolelle, varsinkin pääsarjatasolla. Puulaakissa sekin on mahdollista.Eipä ole ihme,Muukkonen hyppii pituutta,tosi monta kertaa jalat keskirajan yli...vaara kasvaa loukkaantua.
Olen tuon jannun pelejä tuomaroinut D-ikäisestä asti ja hyökätessään tosi usein menee keskirajan yli.Mikä tuossa kommentissa on typerää,kun on faktaa asiasta.Tässä yksi typerimmistä kommenteista jota olen ikinä lukenut edes tällä "asiantuntijoiden"foorumilla😖. Syyllisiä on turha etsiä. Nilkkavammat kuuluu lajiin, onneksi niistä toipuu usein melko nopeasti. Etupaterille muuten tiedoksi että torjuja tosi harvoin hyppii toiselle puolelle, varsinkin pääsarjatasolla. Puulaakissa sekin on mahdollista.
No jollain on nyt vamma jalassa, toisella korvien välissä. Jalkavammat onneksi paranevat nopeammin.😉Olen tuon jannun pelejä tuomaroinut D-ikäisestä asti ja hyökätessään tosi usein menee keskirajan yli.Mikä tuossa kommentissa on typerää,kun on faktaa asiasta.
Joo,torjuja harvoin menee yli,mutta pari minuuttia ennen tuota tapahtumaa...molemmat jalat hiton vaarallisesti yli.
Omatpahan ovat jalkansa.