Verkkovirhe

HSI-liiga, pudotuspelit, kausi 2017-2018

Viestejä
3,441
Sponsori kirjoitti: Enää 10 pistettä Spedeä jäljessä, mut hei varajäsen, tavoittelemasi sijoitus 17 ei nyt oikein näytä toteutuvan. Pitäiskö tehdä asialle jotain :p
elähän hättäile ja se oli runkosarjan tavoite.

Pudotuspelien tavoite on tietää yli puolet peleistä kuka voittaa :) Näköjään sillä tiedolla on vahvoilla tässä porukassa :evil:
 
Viestejä
2,999
Katsele Ponssori vaan tarkemmin Konkarin suuntaan minun suunta on.jyrkästi laskeva mutta Konkari on tietääkseni taas hakemassa itä-rajalta sitä erästä doobinki ainetta jonka nimeä en uskalla tässä julkaista.
Konkari nousee loppupeleissä mitaleille vielä.
 
Viestejä
1,502
spede kirjoitti: Katsele Ponssori vaan tarkemmin Konkarin suuntaan minun suunta on.jyrkästi laskeva mutta Konkari on tietääkseni taas hakemassa itä-rajalta sitä erästä doobinki ainetta jonka nimeä en uskalla tässä julkaista.
Konkari nousee loppupeleissä mitaleille vielä.
Vedin parin helpon veikkausmatsin aikana itärajalla henkeä, että jaksaa loppuun saakka taistella. Itänaapuri ei ole ehtinyt järjestellä kunnon nettiyhteyksiä hermomyrkkykiireidensä vaivaamana, jäi veikkaamatta. Samalla tiputtelin itselleni vähän korpikuusen kyyneliä loppukirin varalle. :)
 
Viestejä
2,999
Konkari kirjoitti:
spede sanoi:
Katsele Ponssori vaan tarkemmin Konkarin suuntaan minun suunta on.jyrkästi laskeva mutta Konkari on tietääkseni taas hakemassa itä-rajalta sitä erästä doobinki ainetta jonka nimeä en uskalla tässä julkaista.
Konkari nousee loppupeleissä mitaleille vielä.
Vedin parin helpon veikkausmatsin aikana itärajalla henkeä, että jaksaa loppuun saakka taistella. Itänaapuri ei ole ehtinyt järjestellä kunnon nettiyhteyksiä hermomyrkkykiireidensä vaivaamana, jäi veikkaamatta. Samalla tiputtelin itselleni vähän korpikuusen kyyneliä loppukirin varalle. :)
Saattaa käydä Konkarilla doopinki käry jos alkaa liian paljon tippua pisteitä.
Ilman tuota korpikuusen kyynel dobinkia Konkari pysyisi kaukana takana.
 

Sponsori

Alan rakenteleen jo kuntopohjaa ensi kaudeksi. Tavoitteeksi asetan sijoituksen kympin sakkiin. Olen kerännyt asiantuntevaa väkeä ympärilleni sparraamaan ja spekuloimaan. Olen myös valmis satsaamaan tuohon dooppinkiin. Olvin Sandels ei riittänyt tällä kaudella ja niimpä olen ensi kaudeksi tehnyt uuden sopparin Johnnie Walkerin kanssa. Luja usko on että tämä uusi yhteistyökumppani siivittää sellaiseen menestykseen että saa Spede ja Konkari tosissaan tehdä töitä minun voittamisen eteen.
 
Viestejä
2,999
Sponsori kirjoitti: Alan rakenteleen jo kuntopohjaa ensi kaudeksi. Tavoitteeksi asetan sijoituksen kympin sakkiin. Olen kerännyt asiantuntevaa väkeä ympärilleni sparraamaan ja spekuloimaan. Olen myös valmis satsaamaan tuohon dooppinkiin. Olvin Sandels ei riittänyt tällä kaudella ja niimpä olen ensi kaudeksi tehnyt uuden sopparin Johnnie Walkerin kanssa. Luja usko on että tämä uusi yhteistyökumppani siivittää sellaiseen menestykseen että saa Spede ja Konkari tosissaan tehdä töitä minun voittamisen eteen.
On siinä se vaara kun aloittaa näin varhain että ajautuu pahaan ylikuntoon.
Sponssorille ja Konkarilla kun on tuo doopinkikin apuna Sponssorilla jopa jalot aineet.
Minä raukka kun olen alerginen noille aineille ja joutunut jo yli 30v olemaan ilman niitä niin joudun antamaan valtavan tasoituksen.
Noo tässä on kesä aikaa miettiä uusia kikkoja.
Täytyy miettiä lahjontaa, kiristystä ja sensemmoisia juttuja.
 
Viestejä
3,441
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
rupesin katselee miten kaukana (takana) jäsen on :unsure:

tottumuksesta :whistle:
Ja minä olen antanut kaikki tasoitukset eteen Lakkapään peleissä. Kehitin oman winwin-teorian :woohoo:
go jäsen go :woohoo: :evil: ;)
taistele jäsen taistele ! :evil: :woohoo:
oi niitä aikoja ;) Tänään Lakkapää voittaa?
 
Viestejä
3,441
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
rupesin katselee miten kaukana (takana) jäsen on :unsure:

tottumuksesta :whistle:
Ja minä olen antanut kaikki tasoitukset eteen Lakkapään peleissä. Kehitin oman winwin-teorian :woohoo:
go jäsen go :woohoo: :evil: ;)
taistele jäsen taistele ! :evil: :woohoo:
oi niitä aikoja ;) Tänään Lakkapää voittaa?
Jos haluaa olla top 3 ssa niin kai se on Lakkapäälle veikattava (loput liian helppoja) :whistle:
 

Sponsori

Olen joskus voittanut Pitkävetokupongilla 8 euroo. Menestykseni Veikkauksen vedonlyönneissä korreloi suuresti menestystäni HSI liigassa.
 
Viestejä
444
varajäsen kirjoitti: jaettu nelossija ja se ei muuksi muutu? :) :whistle: :pinch:
Eikös tuo ole jaettu kolmossija, kun ykkössijakin on jaettu.

Odotellaan yllätyksiä, joskin pienellä todennäköisyydellä.
 
Viestejä
4,870
Nyt on riskinottajien paikka. Hurrikaanille voittoja tai jopa 2 voittoerää veikkaamalla kisan voittoon. Näin se taitaa mennä.
 
Viestejä
3,441
FUBB kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jaettu nelossija ja se ei muuksi muutu? :) :whistle: :pinch:
Eikös tuo ole jaettu kolmossija, kun ykkössijakin on jaettu.

Odotellaan yllätyksiä, joskin pienellä todennäköisyydellä.
Ainakin minun taulukossa ralo, Matti K ja makelia on meitä kolmea 1-3 pistettä edellä. :pinch:
 
Viestejä
2,999
Tässä on pakko ottaa jo riskiä ja luottaa vähän hurreihinkin.
Kai he nyt edes vähän pystyvät parantamaan peliään.
 
Viestejä
221
metriheikki kirjoitti: Nyt on riskinottajien paikka. Hurrikaanille voittoja tai jopa 2 voittoerää veikkaamalla kisan voittoon. Näin se taitaa mennä.
Tuntuu todennäköiseltä, että Hurrikaani vielä yhden erän voittaa. Mutta pitäisi vielä tietää, tapahtuuko se tänään vai tiistaina. Tuskinpa rohkeinkaan riskinottaja veikkaa yhtä erävoittoa /peli enempää Hurrikaanille.

Lisäys: Loppuottelusarjan voitto ilman yhtään erätappiota lienee aika harvinaista. Ainakin vuonna 2001 näin tapahtui, kun Loimu voitti Sammon 3-0 häviämättä erääkään. Nyt tällainen harvinainen tapahtuma näyttäisi olevan mahdollinen.
 
Viestejä
221
Siinä se Hurrikaanin erävoitto sitten tuli ja samalla ratkesi suurella varmuudella HSI-liigan pudotuspelien voitto!
 
Viestejä
2,999
Niinhän tuo tuli se erävoitto, ja minä kun laskeskelin että vasta kotipelissä tulee erävoitto mutta laskin pieleen, no se siitä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös