Verkkovirhe

HSI-liiga, pudotuspelit, kausi 2017-2018

Viestejä
444
Kolme ensimmäistä puolivälieräpeliä kirjattu systeemiin ottelupareilta:
- VaLePa ja Vantaa Ducks,
- Lentopalloseura ja Team Lakkapää sekä
- Hurrikaani-Loimaa ja LEKA Volley.
Kunhan Sampo Volleyn ja Raision Loimun otteluaikataulu julkistetaan, lisään nekin.

"Tarvittaessa-ottelut" (eli mahdolliset 4. ja 5. ottelut) ilmantuvat, kun niitä varmasti pelataan.

Lykkyä pyttyyn!

- - - -

Lisäys:
Nyt mukana on myös Sampo Volleyn ja Raision Loimun kolme ensimmäistä puolivälierää.
 
Viestejä
44
Kiitän ja kumarran kolleegoita kovasta ja tiukasta vastuksesta ja iso käsi FUBB:lle kun on jaksannut pitää yllä tätä kisaa :) ens kauden alussa tulen FUBB:n juttusille ensimäisessä Tiikereiden pelissä minne pääsen ja otamma kahvit :) ja tsemppiä kaikille pudotuspeleihin vedot jo pantu vetämään
 
Viestejä
2,970
Kiitoksia Sponssori mutta täytyy sanoa että tuurilla menee.
Täyttäisikö lotoltakin huomenna.
 

Sponsori

Lottoa vaan. Jos pudotuspeliliigan voitat niin palkinto on muutakin kuin mainetta ja kunniaa. Herrasmiehen lupaus ;)
 
Viestejä
2,970
Täysin pieleen peli tänään.
Minnekkä Etan peli on kadonnut.
Huomenna useita pelejä täytyy miettiä yö miten pelit päättyy.
 
Viestejä
916
spede kirjoitti: Täysin pieleen peli tänään.
Minnekkä Etan peli on kadonnut.
Huomenna useita pelejä täytyy miettiä yö miten pelit päättyy.
Ettan nuorisoketjulle on aika haastavaa, kun ollaan pelattu hyvin ja nyt sitten pitäisi edelleen pelata hyvin, mutta kun tähän asti on saanut voittaa ja on saanut hävitä, mutta nyt kun ei saisikaan enää hävitä...

Klassinen tilanne ja lentopallossa niin tuttu monelle.
 
Viestejä
605
Nyt on muuten Einomies johdossa ja selvästi! Ensimmäisenä ja muilla ei ole 2 liigassa mitään jakoa:) No nyt tsemiä Eikka ja takaisin 1 liigaan:)
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: rupesin katselee miten kaukana (takana) jäsen on :unsure:

tottumuksesta :whistle:
Ja minä olen antanut kaikki tasoitukset eteen Lakkapään peleissä. Kehitin oman winwin-teorian :woohoo:
 
Viestejä
221
Ottelupari Sampo Volley-Hurrikaani 2. ja 3. pelin ajankohdassa näyttäisi olevan HSI-liigassa virhe. Mestaruusliigan sivuilla 2. peli on 28.3. ja 3. peli 29.3. HSI-liigassa pelipäivät ovat 27. ja 28.3. Onko tarpeen korjata?
 
Viestejä
444
Matti K kirjoitti: Ottelupari Sampo Volley-Hurrikaani 2. ja 3. pelin ajankohdassa näyttäisi olevan HSI-liigassa virhe. Mestaruusliigan sivuilla 2. peli on 28.3. ja 3. peli 29.3. HSI-liigassa pelipäivät ovat 27. ja 28.3. Onko tarpeen korjata?
On!

Korjattu, kiitos.
 
Viestejä
1,500
EMPK hyppäsi heti ladulta syrjään, kun huomasi myös minun ilmestyneen kevään yhteislähtökisaan. Ymmärrän toki. :)
 

Sponsori

Vaadin dopingtestejä !!! Epäilen nimittäin että Konkarilla on edelleen Kiteeläistä Hartsportia ja vaikka se ei olisikaan kiellettyjen aineiden listalla, niin varmasti antaa säännöllisesti käytettynä pientä etua muihin nähden.
Minä douppaan pelkällä Sandelsilla ja sarjataulukosta voi itse kukin katsoa mihin se riittää
 
Viestejä
2,970
Epäilen samaa Konkarin kohdalla kun Sponssorikin.
Ainakin näytti kevät talvella Kuopiossa kun oli tulossa sieltä itä-rajalta etelää kohti että ei ollut puhtaat jauhot pussissa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös