Verkkovirhe

HSI-liiga, kausi 2017-2018

Viestejä
10,870
Sponsori kirjoitti: Ettalla eilen pitkä peli ja tänään ottelu alkaa hyvissä ajoin. Pitäiskö laittaa 3-0 ankoille ?
Ettalaiset olleet Oulussa yöpuulla siinä 02.00 - 03.00 välissä. Kyllä tänään voi jalka viisieräinen jälkeen painaa. Edellinen ottelu päättyi Lumossa ankkojen voittoon, joten Että väsyneenäkin tulee täysillä ankkojen kimppuun. 1 - 3 ankoille?
 
Viestejä
3,429
Volmari Kuulapää kirjoitti: tiukaksi näyttää menevän ennen kun loppuu saapi nähä jaksaako pitää johtoa loppuun saakka paljon on kinkkisiä pelejä vielä edessä :)
Historiaa kun muistelee, niin runkosarjanvoitto ei näissä piireissä tunnu missään ja arvostus on mitätön ;) :p :side:
 

Sponsori

Kyllä Kuulapäällä taitaa olla sellainen etumatka ettei kiinni saa kukaan. Itse sössin omat mahdollisuudet kympin sakkiin kun yritin pikkusella riskillä muutamaa peliä. Onnistuessaan olis tietty tuonu hyvät pojot mut joo kai se on myönnettävä että kokeneemmat vie parhaat sijoitukset. Ens kaudella uudestaan.
 
Viestejä
2,970
Sponsori kirjoitti: Kyllä Kuulapäällä taitaa olla sellainen etumatka ettei kiinni saa kukaan. Itse sössin omat mahdollisuudet kympin sakkiin kun yritin pikkusella riskillä muutamaa peliä. Onnistuessaan olis tietty tuonu hyvät pojot mut joo kai se on myönnettävä että kokeneemmat vie parhaat sijoitukset. Ens kaudella uudestaan.
Sponsoria myötäillen täytyy nostaa hattua Kuulapäälle kova on hänellä tietämys.
Itse kun olen tällainen "arvailia" enkä tietäjä
Täytyy heittää pyyhe kehään ja jäädä jo pikkuhiljaa odottelemaan ensi kautta.
 

Sponsori

Mutta ajoitit Spede kuntopiikkisi oivasti kevääseen. Olit pitkään yli 20 sijoituksilla ja nousit sitten pikkuhiljaa rinnalle ja reippaasti ohitseni. Oma käyrä osoittanu alamäkeen jo pitkään. Hienosti tsempattu jotem älä ole turhan vaatimaton. Noille kärkipään kavereille ei pärjää. Mitähän laittavat aamupuuroonsa
 
Viestejä
2,970
Sponsori kirjoitti: Mutta ajoitit Spede kuntopiikkisi oivasti kevääseen. Olit pitkään yli 20 sijoituksilla ja nousit sitten pikkuhiljaa rinnalle ja reippaasti ohitseni. Oma käyrä osoittanu alamäkeen jo pitkään. Hienosti tsempattu jotem älä ole turhan vaatimaton. Noille kärkipään kavereille ei pärjää. Mitähän laittavat aamupuuroonsa
Epäilen että ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Saattavat ottaa oppia lähinaapureista ja käyttää astmalääkettä reilusti.
 
Viestejä
2,970
Jyrkkä alamäki alkoi ja jatkunee tänään ja huomenna.
Einomiestä mukaillen on faniseuroja pitänyt veikata voittoon.
Saattaa kolahtaa omaan nilkkaan ja Sponssori livahtaa taas ohi.
 

Sponsori

Riskillä taas mennään ja saatan ampua omaan nilkkaan mutta 3-2 ajattelin laittaa Hurrikaanille. Onkohan ankkajoukkueen suurin stressi ja puristamisen tarve ohi ja näkyy tekemisessä. Leka käyttää kyllä tilaisuuden hyväkseen. Katotaan sitten illalla mihin keskinäinen tilanne Speden kanssa asettuu. EMPK vetää satavarmasti peesauksen Speden riville. Ei pysty veikkaan muuta ku Ducks ja Sampo voittoja :) Jos Kuulapää tämän viikonlopun jälkeen saa pitää tuon hajuraon muihin niin voipi ilmeisesti jo onnitella voitosta.
 
Viestejä
2,970
Sponsori kirjoitti: Riskillä taas mennään ja saatan ampua omaan nilkkaan mutta 3-2 ajattelin laittaa Hurrikaanille. Onkohan ankkajoukkueen suurin stressi ja puristamisen tarve ohi ja näkyy tekemisessä. Leka käyttää kyllä tilaisuuden hyväkseen. Katotaan sitten illalla mihin keskinäinen tilanne Speden kanssa asettuu. EMPK vetää satavarmasti peesauksen Speden riville. Ei pysty veikkaan muuta ku Ducks ja Sampo voittoja :) Jos Kuulapää tämän viikonlopun jälkeen saa pitää tuon hajuraon muihin niin voipi ilmeisesti jo onnitella voitosta.
Täytynee tarkistella omia veikkauksia tai Sponsori menee heittämällä ohi.
Saattaa olla että ankat jättää paukkuja pudotuspeleihin kun paikka vaikuttaa jo varmalta.
 
Viestejä
3,429
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
ei uutta tällä rintamalla. Hyvin pystyy suojamaaan noin sijaa 17 :pinch:

Vuosikausiin ei ole ollut käressä noin tasaista. Mahahaavan toimoisesta sais, jos ois mukana :blink:
samat tarinat kuin tasan kaksi kuukautta sitten :pinch: :)
:blink:
Sponsori ja spede menkää pelamaan muille sijoille tuota omaa peliänne ;) :silly:
 

Sponsori

:cheer: Katos vaan, varajäsen näkyykin jo huohottavan niskaan.
Koukkupolvella 6 peliä vähemmän pelattuna ja silti edellä.
Onneks olkoon.
 
Viestejä
3,429
Sponsori kirjoitti: :cheer: Katos vaan, varajäsen näkyykin jo huohottavan niskaan.
Koukkupolvella 6 peliä vähemmän pelattuna ja silti edellä.
Onneks olkoon.
se on ollut just toisinpäin (paitsi kun aluksi olin käressä ;) ) olen "juuttunut" sijanne 17 :woohoo:

Häipykää siitä minun luvuilta hus hel.....n :angry: :) lupasin jäsenelle että se on minun tämän kauden tulos jo viime vuoden puolella :S
 
Viestejä
916
Katohan, sataset paukkunu. Melkein varajäsenen perskavoissa kiinni. En kyllä yhtään lähemmäs haluaisikaan...
 
Viestejä
3,429
jäsen kirjoitti: Katohan, sataset paukkunu. Melkein varajäsenen perskavoissa kiinni. En kyllä yhtään lähemmäs haluaisikaan...
eli vähän yli viikon jäljessä ;) ja olen varma että haluasit etupuolen karvotuksen puolelle :lol: :oops:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös