Verkkovirhe

HSI-liiga, kausi 2017-2018

Viestejä
444
motors kirjoitti: hsi liiga minne jäi mun eiliset pinnat? 1-3
Tietokannasta löytyy, muiden muassa seuraava viimeaikainen veikkauksesi:

2017-10-29 13:52:04
Akaa-Volley - Raision Loimu
Kokkolan Tiikerit - VaLePa
Kokkolan Tiikerit - Team Lakkapää

Eli veikkauksesi on tallentunut tietokantaan ja vielä oikein veikattuna. Master-League laskee sarjataulukon automaattisesti, kun olen syöttänyt ottelutuloksen. Tarkistin, etten ole mokannut tuloksen syöttämisessä. Tulos vastaa totuutta.

Kadonneita pisteitä en pysty selittämään, koska en voi vaikuttaa pistelaskentaan. Syötän vain ottelut otteluohjelman mukaisesti ja sitten pelien päätyttyä niiden tulokset. Sori!

- - -

Ai niin, muista virkistää selaimen näyttö, jos se sarjataulukko on ollut koko ajan auki. Se saattaa näyttää aiemman taulukon, ellei muista virkistää (refresh) näkymää. Useissa selaimissa virkistäminen tehdään funktionäppäimellä F5, tai ponnahdusvalikosta.
 
Viestejä
4,707
No jopas. Mulla on L sarakkeessa tuloksena 0. Ainoana. Ja jo yheksän peliä taputeltu. :)

Onneksi tuommoinen ei voi enää montaa matsia kestää.
 
Viestejä
4,879
motors kirjoitti: hsi liiga minne jäi mun eiliset pinnat? 1-3
Kun minä katson sinun veikkaustasi niin olet veikannut Tiikerit-Lakkapää 3-1. Ensin klikkasin sarjataulukko,sitten nimimerkkisi kohdalta ja peliviikko 44. En tiedä sit mitä tässä asiassa ihmetttelet?
 
Viestejä
444
metriheikki kirjoitti:
motors sanoi:
hsi liiga minne jäi mun eiliset pinnat? 1-3
Kun minä katson sinun veikkaustasi niin olet veikannut Tiikerit-Lakkapää 3-1. Ensin klikkasin sarjataulukko,sitten nimimerkkisi kohdalta ja peliviikko 44. En tiedä sit mitä tässä asiassa ihmetttelet?
No hups. Ylläpitäjäkään ei ole huomannut kuinka kätevästi voi kurkkia toisten veikkauksia täällä julkipuolellakin. Itse pengoin tietokantaa ja taisin jopa lukea veikkauksenkin nurinperin sieltä kannasta. No, asia selvä. Kiitos nimimerkki metriheikin.
 
Viestejä
3,445
varajäsen kirjoitti: taitaa taas olla kausi, jossa taistellaan sijasta 22 jäsenen kanssa :pinch:
maailman iloisin pessimisti miettii, että taitaakin sija mistä taistellaan onkin 17 :woohoo:
 
Viestejä
10,895
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
taitaa taas olla kausi, jossa taistellaan sijasta 22 jäsenen kanssa :pinch:
maailman iloisin pessimisti miettii, että taitaakin sija mistä taistellaan onkin 17 :woohoo:

Meikäläinen aloittanut loppukirin. Kohta heilahdan league-ykköseen ja siitä helmikuun loppuun mennessä varajäsenen iholle.
 
Viestejä
3,445
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
taitaa taas olla kausi, jossa taistellaan sijasta 22 jäsenen kanssa :pinch:
maailman iloisin pessimisti miettii, että taitaakin sija mistä taistellaan onkin 17 :woohoo:

Meikäläinen aloittanut loppukirin. Kohta heilahdan league-ykköseen ja siitä helmikuun loppuun mennessä varajäsenen iholle.
Ihoni on paksu :evil: , mutta taitaa olla EMPK osallistumassa noilla kirjoituksilla lasten Finlandiaan :silly:
 
Viestejä
3,445
ei uutta tällä rintamalla. Hyvin pystyy suojamaaan noin sijaa 17 :pinch:

Vuosikausiin ei ole ollut käressä noin tasaista. Mahahaavan toimoisesta sais, jos ois mukana :blink:
 

Sponsori

Haastavia pelejä tiedossa. Lähteeköhän Valepa ykkösrosterillaan pohjoisen kierrokselle ?
 
Viestejä
1,501
Sponsori kirjoitti: Haastavia pelejä tiedossa. Lähteeköhän Valepa ykkösrosterillaan pohjoisen kierrokselle ?
Keskiviikkona kärkikamppailu - tottakai lähtee. Keskareita kierrätetään, mutta se onkin ihan sama ketä siellä pelaa. Mäkinen aloittanee myös ainakin toisen peleistä.
 
Viestejä
444
Tiedoksi:
Olen viikonlopun ulkomaan reissulla, joten
viikonlopun otteluiden tulosten päivittäminen
HSI-liigaan viipynee maanantaihin saakka, mitä
todennäköisimmin.

Sori!
 
Viestejä
10,895
FUBB kirjoitti: Tiedoksi:
Olen viikonlopun ulkomaan reissulla, joten
viikonlopun otteluiden tulosten päivittäminen
HSI-liigaan viipynee maanantaihin saakka, mitä
todennäköisimmin.

Sori!

Kiitokset FUBB että jaksat hoitaa HSI-liigaa.
 
Viestejä
3,017
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Älkää ihmetelkö jos ilmestyn lähiviikkoina liiga ykkösen puolelle. Pientä nousukiitoa ilmassa.
Täytyy olla varuillaan itsellä viime pelit menneet totaalisesti pieleen.
Olisiko tyhjennysharjoittelu minulla epäonnistunut.
 

Sponsori

Einomies on yksi yltiöoptimistisimmista ja positiivisimmin ajattelevista henkilöistä joita täällä kirjoittelee. Tsemppiä kirille,pelejä riittää
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös