Verkkovirhe

HSI-liiga, kausi 2016-2017

Viestejä
10,872
Minusta tämä HSI-liiga on mukava kisa. Tällä kaudella saatan näyttää porukalle jos ei nyt närhenmunia, niin Einomiehen tukikohdan lähellä viihtyvän supikoiran munat. Tänäänkin veikkaus ihan nappiin.
 
Viestejä
444
metriheikki kirjoitti: Tulkitsenko oikein tuota pistelaskusysteemiä että täysin oikeasta tuloksesta saa 5 pojoo ja oikeasta voittajasta 3 pojoo? Jos näin on niin aika outo systeemi. Mutta hällä väliä. Se asia on kaikille sama :)
Niin se näkyy toimivan. Pisteitä tulee kuin markkinamieheltä kampoja.

En pääse muuttelemaan asetuksia, joten näillä mennään.
 
Viestejä
329
Hei
Näkeekö tuolta HSI Liiga sivulta mistään miten on itse veikannut jo pelatut ottelut. (kun ei enään muista)
Viime vuonna. kun likkas nimimerkkiä näki tulokset.
Neuvokaa, jos minä en vaan osaa.
 
Viestejä
1,519
TöröTarpinen kirjoitti: Hei
Näkeekö tuolta HSI Liiga sivulta mistään miten on itse veikannut jo pelatut ottelut. (kun ei enään muista)
Viime vuonna. kun likkas nimimerkkiä näki tulokset.
Neuvokaa, jos minä en vaan osaa.
Ota välilehti ottelutulokset ja valitse haluamasi viikko, jonka pelejä haluat tarkastella kohdasta "match day"
 
Viestejä
329
mikko laurell kirjoitti:
TöröTarpinen sanoi:
Hei
Näkeekö tuolta HSI Liiga sivulta mistään miten on itse veikannut jo pelatut ottelut. (kun ei enään muista)
Viime vuonna. kun likkas nimimerkkiä näki tulokset.
Neuvokaa, jos minä en vaan osaa.
Ota välilehti ottelutulokset ja valitse haluamasi viikko, jonka pelejä haluat tarkastella kohdasta "match day"
Kiitos; sieltähän ne löytyi.
Huonolla enkulla en osannut kääntää että "match day" tarkottaa viikoa eikä päivää :p
 
Viestejä
444
TöröTarpinen kirjoitti: Hei
Näkeekö tuolta HSI Liiga sivulta mistään miten on itse veikannut jo pelatut ottelut. (kun ei enään muista)
Viime vuonna. kun likkas nimimerkkiä näki tulokset.
Neuvokaa, jos minä en vaan osaa.
Viitaten kintaalla seuraavaan juttuuni:
http://www.hotsport.info/foorumi/index.php/foorumi/lentopallo/186-hsi-liiga-kausi-2016-2017?limitstart=0&start=8#31430
 
Viestejä
10,872
Jäsen ja varajäsen ovat olleet oudon hiljaa. Nimimerkki Konkarin alku on ollut oudon tahmea, jopa yllättävän nihkeähkö.
 
Viestejä
3,429
PÖÖ joko EMPK:lla löysät housussa :)

Mutta ihan aikuisten oikeasti, jos ankat ovat vielä sarjajohdossa helmikuussa EMPK johtaa tätä kisaa yli 50 pisteellä
 
Viestejä
2,971
No jos ei ihan sarjajohdossa niin korkealla kumminkin.
Kyllä Einomies on nykäissyt minuunkin nyt selvän johdon.
Piti tulla joku peli ihan Lumoon saakka katsomaan mutta tuli esteitä joten jää vähän myöhemmäksi mutta kyllä minä vielä sinne tulen.
Nyt vähän masennus painaa Einomiehen johtoaseman johdosta minuun mutta täytyy käydä korkeanpaikan leirillä,huulirasvaa ei arvaa käyttää.
Joka tapauksessa onnittelut tietäjälle.
 
Viestejä
10,872
varajäsen kirjoitti: PÖÖ joko EMPK:lla löysät housussa :)

Mutta ihan aikuisten oikeasti, jos ankat ovat vielä sarjajohdossa helmikuussa EMPK johtaa tätä kisaa yli 50 pisteellä
Tuntuu olevan muilla veikkaukseen osallistuvilla löysät housussa, kun keskustelu on jollain tavalla vaimeaa. Vantaa Ducksin nousukiidossa kohti piikkipaikkaa meikäläinenkin yrittää levittää siipensä ja nousta kärkipaikoille. Nyt podiumpaikka vielä yhden askelman päässä.
 
Viestejä
444
Jussi Juonio kirjoitti: 26.10 Sampo - Tiikerit klo 18.30 Tiikerit -loimu eivarmasti ole 25.10.'
Joo, ao. peli on 25.01.2017.
Toinenkin tammikuussa (kk=01) pelattava peli oli kirjautunut lokakuulle (kk=10).
Hanskavirhe on nyt korjattu.
Kiitos vinkistä Jussi Juonio!
 
Viestejä
10,872
Tänään Etta-tappio vei meikäläisen alas kymppipaikalle. PLH ja Spede huohottavat niskaan ja Konkarikin näkyy jo horisontin sumun takaa.
 
Viestejä
2,533
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Tänään Etta-tappio vei meikäläisen alas kymppipaikalle. PLH ja Spede huohottavat niskaan ja Konkarikin näkyy jo horisontin sumun takaa.
T'ss'h'n tilanteet vaihtelle mukavasti minäkin jo kyttään kärkikolmikkoa :cheer:
 
Viestejä
10,872
Tiikerit yllätti minut housut kintuissa. Putosin jo kymppisakista sijalle 11. Nyt on pakko ryhdistäytyä.
 
Viestejä
3,429
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Tiikerit yllätti minut housut kintuissa. Putosin jo kymppisakista sijalle 11. Nyt on pakko ryhdistäytyä.
ai niin EMPK:n pitää veikata muitakin otteluja kuin Duksksien :p

Mutta itselläni on tavoite nousta kesken sarjakauden league 2:sta sarjaporrasta ylöspäin. Oletteko huomioineet NfB ja Slowhahdsin sijoitukset? Taas nimimerkki Passista näyttää vaaralliselta. :woohoo: :pinch:
 
Viestejä
1,795
Saako luovutaa jo tässä vaiheessa...Joka kausi sama meininki; jos ei viimeisenä niin ainakin melkein. Toi NFB:n taaperrus on ainoa mikä lohduttaa.

Meikäläinen sopisi haluatko miljonääriksi- ohjelmaan. Ekaan sadan euron kysymykseen vois käyttää kaikki oljenkorret ja vastata silti väärin, veikkaamalla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös