Huono, huonompi ja Porkkakoski
Koita Eikka välillä järjestelmää niin kuin Jussi käytti Isku-Loimu pelissä! Tulos ei varmaan ollut kuitenkaan toivottu...Einomies Porkkakoski kirjoitti: Huono, huonompi ja Porkkakoski
Kirottu I-pad :woohoo:mikko laurell kirjoitti:Koita Eikka välillä järjestelmää niin kuin Jussi käytti Isku-Loimu pelissä! Tulos ei varmaan ollut kuitenkaan toivottu...Einomies Porkkakoski sanoi:Huono, huonompi ja Porkkakoski![]()
Huono, Waltsu ja Porkkakoski.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Huono, huonompi ja Porkkakoski
säälittävää selittelyäjäsen kirjoitti: Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.
Jaaha, vai heittää varajäsen pyyhkeen kehään.varajäsen kirjoitti:säälittävää selittelyäjäsen sanoi:Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.![]()
jos toisella on mennyt huonosti niin pitäisi vielä toisen pahanolon tunne kantaa.
Ei jaksa iloita sijasta n. 19 ja jos vaikka sillä (todennäköisesti) kauden lopussa voittaa jäseneninch:
Siis, jos arvoisa jäsen jaksaa lukea kirjoituksia (katalysaattori) olen tosiaan aikoja sitten heittänyt pyyhkeen kehään.jäsen kirjoitti:Jaaha, vai heittää varajäsen pyyhkeen kehään.varajäsen sanoi:säälittävää selittelyäjäsen sanoi:Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.![]()
jos toisella on mennyt huonosti niin pitäisi vielä toisen pahanolon tunne kantaa.
Ei jaksa iloita sijasta n. 19 ja jos vaikka sillä (todennäköisesti) kauden lopussa voittaa jäseneninch:
No siinä tapauksessa näytetäänpä varajäsenelle kanan munat ja mistä närhi pissii.
Koetahan nyt tulla ensin vähän lähemmäs, inise sitten.varajäsen kirjoitti: Tätävauhtia jäsen on kiinni jo tässä kuussa :woohoo:
Mistä sitten motivaatio loppukauden numeroiden laittamiseen?![]()
Jäsen herää pahvi![]()
No et tuolla taktiikalla, että veikkaat koko ajan samalla tavalla kuin minä.varajäsen kirjoitti: NFB näköjään lukee näitä tekstejäja repäisi taas turvallisen johdon.
Loin uuden taktiikan: "Tasoitan ja menen ohi jäsenestä ihan lopussa, ettei se voi reakoida kuin mestarit" :S
Olen tuon saman niin monesti ja pisteiden menetyksellä kokenut tällä kaudella.jäsen kirjoitti: prkl ei pitäisi muutella tuloksiaan.
valkoista laikkaa siellä on varajäsenelläkin ja ei se noin toimi, että pelaat samalla tavalla koko ajan väärin kuin minäkin.varajäsen kirjoitti: olenko mangneetti?
Pysyn paikallani ja jäsen vaan lähenee![]()
ps muistaakseni kärki sai 300 p helmikuun alussa eli kuukausi jäljessä :silly: