Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

Viestejä
3,448
Slowhand kirjoitti: Ja ilouutinen niin "Nollataan!" kuin "Ei nollata!" puolueillekin:

Admin lupautui yrittämään vielä kolmannen sarjataulukon lisäämistä HSI-liigan sivustolle. Pisteitä ei siis nollattaisi, vaan sarjataulukossa jatkettaisiin runkosarjan pisteiden pohjalta. Mutta koko kauden sarjataulukon ja kuukausikisan rinnalla olisi Playoff-sarjataulukko, jossa olisi mukana vain pudotuspelien ja liigakarsintaotteluiden pisteet.

Tässä on kuitenkin vielä se varaus, että ratkaisun tekninen toimivuus päästään testaamaan vasta ensimmäisten puolivälieräotteluiden jälkeen. Jos homma toimii, otetaan käyttöön.
jossa näkyy vaan kahdeksan kärki :evil: ei kun ihan tosissaan hieno homma ja heittää tuon kk kisan vaikka pois että toimii.
 
Viestejä
720
ei kele mikään kahdeksan kärki vaan yhdeksän kärki pitää näkyä ;) kysykää vaikka konkarilta :cheer:
 
Viestejä
916
Tässä vaiheessa ihan vaan periaatteesta pelaan illan pelin Lakkapäälle.
 
Viestejä
916
mikko laurell kirjoitti:
jäsen sanoi:
Tässä vaiheessa ihan vaan periaatteesta pelaan illan pelin Lakkapäälle.
Joo, ajoihan se Titanickin jäävuoreen ja täysillä! :cheer:
Mutta ei harkitusti. Täysillä kuitenkin.
Nyt ajetaan sata lasissa, silmät, suu ja korvat kiinni, keula ylhäällä ja pää pystyssä.
 
Viestejä
432
Voisko päättäväelin muuttaa tuon minun Valepa- lakkapäät veikkauksen 3-0 valepalle kun siinä on nyt 303-0 ?
 
Viestejä
160
jepjep kirjoitti: Voisko päättäväelin muuttaa tuon minun Valepa- lakkapäät veikkauksen 3-0 valepalle kun siinä on nyt 303-0 ?
Minulla on veikkauksiin tasan samat oikeudet kuin kaikilla muillakin. Eli en pysty muiden veikkauksia muuttamaan, enkä omianikaan kohteen sulkeutumisen jälkeen.
 
Viestejä
432
Slowhand kirjoitti:
jepjep sanoi:
Voisko päättäväelin muuttaa tuon minun Valepa- lakkapäät veikkauksen 3-0 valepalle kun siinä on nyt 303-0 ?
Minulla on veikkauksiin tasan samat oikeudet kuin kaikilla muillakin. Eli en pysty muiden veikkauksia muuttamaan, enkä omianikaan kohteen sulkeutumisen jälkeen.
Ei se mittää haittaa :) Huomasin vaan tuon heti sen jälkeen kun vastaukset lukittui :(
Ehkä minä selviän tästä :D Kiitos kuitenkin !
 
Viestejä
10,895
Tässähän on meikäläinenkin heräämässä pleijarikisassa henkiin - Konkari enää kahden pojon päässä ja varajäsenkin vain viiden pojon päässä.
 
Viestejä
3,448
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Tässähän on meikäläinenkin heräämässä pleijarikisassa henkiin - Konkari enää kahden pojon päässä ja varajäsenkin vain viiden pojon päässä.
:) Minä jo säikähdin olenko jo sijalla n 30
 
Viestejä
1,503
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Tässähän on meikäläinenkin heräämässä pleijarikisassa henkiin - Konkari enää kahden pojon päässä ja varajäsenkin vain viiden pojon päässä.
Sic transit gloria mundi :D
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
passista sanoi:
mun ehdoton toivevastus olis runkosarjan voittaja passista. Pääsis puskista paineettomasta tilasta passittaan ennakkosuosikin kesälaitumille
No eikös se valinta suoriteta toisin päin ;) Minäpä en sinua metriheikki valitsiskaan, ehkäpä vasta finaalissa pääsisimme vastakkain :whistle:

No mielestäni suotakoon kaikille HSI-liigalaisille, (EMPK:llekin mahdollisuus, kun KoVe ei ole sotkemassa veikkauksia) tilaisuus vielä näyttää. Voihan tietysti silti ohessa jatkaa millä systeemillä tahansa.

Siis kantani edelleenkin: aloitetaan vanhat pisteet nollaten ja kaikki halukkaat mukana uusi kisa!
Ei se käy, kun varajäsen menettäisi kasvonsa.[/quote]
ja miten sitten kävikään :)

(tai otetaan takaisin nyt sitten taas jännitellään jäsenen kanssa miten allekirjoittaneelle käy) :p
 
Viestejä
160
Maaliskuun kuukausikisan voitti korkmaz 94 pisteellään. Kovassa kevätvireessä oleva varajäsen kuittasi hopeatilan 91 pisteellä ja pronssille veikkasi rike 90 pisteellä. Onnittelut tietäjille!

Kokonaiskisassa passistan johtomarginaali kapeni hetkellisesti jo alle kymmeneen pisteeseen kolmansien puolivälieräotteluiden jälkeen, mutta nyt johto kakkostilalla pitkään viihtyneeseen varajäseneen on taas tukevan tuntuinen 11 pistettä.

Playoff-kisan kärjessä on Karhu, jolle 20 ottelussa on kertynyt vasta yksi huti.
 
Viestejä
1,527
Olin niin jäljessä, että unohdin kokonaan veikata päivän ottelut! :(

Onneksi se ei vaikuttanut tämän kuukauden sijoitukseen paljoakaan.
Nyt tavoitteena on huhtikuun kisan voitto ja sehän tarkoittaa samalla sitä että pokaali pysyy Suntin rannalla! :evil: :evil: :evil:

Sitäkin on pidettävä saavutuksena, että voitin Tussinkosken aikamiespojan kokonaisella pisteellä maaliskuun kuukausikisassa. Mutta sehän riittää! :cheer:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös