Verkkovirhe

Finaalit: VaLePa - Etta

Viestejä
5,688

Mielenkiintoista. Mikähän olisi seura suomesta, jonne Kurttila menisi valmentamaan? Onko sille Gacicille tehty nyt jatkosopimus, kun en enää aivan varma asiasta ole? Ettahan olisi ollut loistava paikka Kurttilalle, jos Kuoksa olisi maajoukkueen peräsimeen mennyt, mutta nyt ei ilmeisesti olekkaan ehdolla siihen enää. Tiedä sitten miten asiat oikeasti ovat.
 
Viestejä
4,687
Varmaan maailman paras, koska eihän muualla osata mitään. Ainoastaan vaan Sastamalassa.
Ei
Varmaan maailman paras, koska eihän muualla osata mitään. Ainoastaan vaan Sastamalassa.
Täytyy pikkuisen vetää takaisin. Olen itse käyttänyt monesti periferiasanaa, mutta ei tää niin syrjäinen ole. On keskellä. Eikä vaikeasti tavoitettavissa. On usean valtaväylän risteymässä. Eikä köyhä. Kaupungilla ei ole juurikaan velkaa. Vielä. 😃
 
Viestejä
23
Mielenkiintoista. Mikähän olisi seura suomesta, jonne Kurttila menisi valmentamaan? Onko sille Gacicille tehty nyt jatkosopimus, kun en enää aivan varma asiasta ole? Ettahan olisi ollut loistava paikka Kurttilalle, jos Kuoksa olisi maajoukkueen peräsimeen mennyt, mutta nyt ei ilmeisesti olekkaan ehdolla siihen enää. Tiedä sitten miten asiat oikeasti ovat.
Aivan puhdas mutu-veikkaus: Kuoksa jatkaa Etassa, Kurttila suurSavo Volleyssa ja uusi maajoukkueen ulkki-valkku Valepassa. Laitan tähän osastoon, vaikka taitaa kuulua toisaalle
 
Viestejä
5,688
Aivan puhdas mutu-veikkaus: Kuoksa jatkaa Etassa, Kurttila suurSavo Volleyssa ja uusi maajoukkueen ulkki-valkku Valepassa. Laitan tähän osastoon, vaikka taitaa kuulua toisaalle

Tai sitten Kurttila Ettaan ja Kuoksa Valepan peräsimeen? Tai Kuoksa Savo Volleyhyn. Eihän näitä tiedä.
 
Viestejä
340
Onnittelut Waltsulle, palstan analyyttisin ja asiantuntevin VaLePan fani, joka kunnioittaa myös muiden joukkueiden tekemistä.
Tietenkin pientä piikkiä aina välillä pitää heittää, mutta ei mitään asiatonta.
Niin...ja onnittelut VaLePalle!
 
Viestejä
5,688
Nyt kyllä Etta kusi pelin aivan itse. No, olihan Kunnari mies paikallaan toki syöttöruudussa ja Arvis Greene toi piristystä peliin eikä Kaurtolle saanu tänään Etta mitään. Onnittelut siis Valepalle.
 
Viestejä
4,687
Nyt kyllä Etta kusi pelin aivan itse. No, olihan Kunnari mies paikallaan toki syöttöruudussa ja Arvis Greene toi piristystä peliin eikä Kaurtolle saanu tänään Etta mitään. Onnittelut siis Valepalle.
En tiedä kusiko. Ei se erän voittaminen ole helppoa, kun kuitenkin kokoajan joutuu pelaamaan äärirajoilla. Tai vähän yli
 
Viestejä
4,687
No, totta tämäkin, mutta silti se erä olisi pitänyt hoitaan. Niin hyvin se lähti liikkeellekkin.
Varmaankin. Ehkä Kuoksa siinä neljän pinnan johtoasemassa, aikalisällä, liikaa korosti vaihtopallopelaamista, ja sen riittämistä voittoon. Nää on mielenkiintoisia juttuja pelaajan nupissa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös