Verkkovirhe

Finaali 2022 Savo Volley - VaLePa

Viestejä
1,299
Nämä perättäiset pelipäivät tekevät tämän ottelusarjan mielenkiintoiseksi etenkin Savon peluutuksen osalta. Kuten viikolla nähtiin konkarit huilasivat ensimmäisen pelin ja toivat omalla rutiinillaan ja voitontahdollaan toiseen peliin tarvittavan lisäbuustin. Valepankin pelaajat ovat vain ihmisiä ja nämä ovat kovia pelejä joten ei se helppoa ole fyysisesti eikä mentaalisesti suorittaa todella kovalla tasolla kahta peliä putkeen. Siksi virheiden määrän kasvu ei ollut mikään isokaan yllätys.
Vähän osuvat limittäin; toisella hyvä päivä niin toisella sitten vähän huonompi.
 
Viestejä
1,766
Voisi laittaa tuonne TV ja netti -osioon, mutta YLE:n teksti-tv ei oikein ole ajan tasalla. Väittää VaLePan johtavan finaaleja 2-0 ja pronssiotteluissa voitot olisi 1-1.
 
Viestejä
1,099
Itse en usko että Valepa tuolla rosterilla pystyy ottamaan kahtena peräkkäisenä pelipäivänä voittoa Savosta.
Tuo SaVon edellinen 3-0 voitto on suurin piirtein sitä mikä tuolla materiaalilla pitääkin olla valepan vastaavaan verrattuna. Passarin tonttia lukuunottamatta SaVolla muille paikoille huomattavasti kovempi kaveri. Tosin pallo on pyöreä ja varsinkin näiden nestoreiden päivän tilanne voi muuttaa kaiken.
 
Viestejä
1,135
Valepan tappio on jokakerta kuin Moskva laivan tuho. Vastustajalla ei ole osaa eikä arpaa vaan itse söisivät.🤣
 
Viestejä
499
Valepan tappio on jokakerta kuin Moskva laivan tuho. Vastustajalla ei ole osaa eikä arpaa vaan itse söisivät.🤣
No näinhän se viime pelissä juuri meni, Mäkinen ja Hänninen tekivät virheen toisensa perään, samoin Rösler, eikä Ruoholakaan parhaimmillaan ollut, jos nyt vähääkään pelejä olet seurannut, niin ei se peli ollut lähelläkään sitä mihin Valepa normipäivänä pystyy, joten kyllä se ihan itse sössittiin, pari edellistä puolestaan sössi Savo, näihin sössimisiinhän nää pelit yleensä ratkee puoleen tai toiseen.
 
Viestejä
1,135
Monelle on tosi vaikeaa tunnustaa että vastustaja oli vaan yksinkertaisesti parempi. On jotenkin helpompaa todeta että itse sössittiin.😉
 
Viestejä
1,299
Monelle on tosi vaikeaa tunnustaa että vastustaja oli vaan yksinkertaisesti parempi. On jotenkin helpompaa todeta että itse sössittiin.😉
Mitäs analyysiä tai keskustelua semmonen on että keskustellaan itsestään selvistä asioista , kiitellään voittajia 😂 ? En ole vielä tässä elämässäni nähnyt peliä missä pelin häviävä olisi voittajaa parempi.
Edellisessä pelissä on taas seuraavan pelin siemen, voiton tai häviön .
 
Viestejä
1,795
Taisi olla Lelun selitykset pelikelvottomasta kädestä taktista puppua. Savolaista kieroutta vaikka Satakunnassa onkin syntynyt.
 
Viestejä
313
Ei VaLePA tuollaisella keskaripelillä voi pärjätä. Siis: ei uskottavaa, joten laiturit on pinteessä.

Miksi ei Karjarintaa avaukseen ? Rössler on .... 0.
 
Viestejä
5,708
Nyt pitää Valepan kolmanteen erään petrata paljon mikäli meinaavat, että peli kestää kolmea erää pitempään. Onneksi lentopallossa ei ole peliaikaa, vaan voi mennä erä kerrallaan.
 
Viestejä
338
Ivanovi juoksee rinkiä tehdyn pisteen jälkeen mutta taukohaastaytelussa ei meinaa saada sanaa suustaan. Nyt ymmärtää tuon juoksemisen paremmin kun puhuminen on vaikeaa.
 
Viestejä
1,303
Herravarjele, kun on yhtä maalia. Savo on loustava, VaLePa ihan neuvoton. Yllättävintä, että Vammalan vastaanotto ihan muruina.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös