Verkkovirhe

Akaa-Volley 2023-24

Viestejä
535
Kyllä näiden Akaan passareiden varaan ei kannata paljoa laskea. Ei näillä mitaleista kyllä pelata. Nämä molemmat on selvästi heikompia kuin jopa Välimaa. Tällaisetkin liikkeet kertoo jostain. Ehkä sponsorirahaa on liian vähän.
mikä seura tällä hetkellä voi sanoa, että rahaa on tarpeeksi. Ei kai sitä liikaa oo kellään. Tuli sellainen mieleen, että ens kausi, kun on monelle taloudellisesti raskas, niin osallistumiset noihin ulkomaanpeleihin vois jättää väliin. Mitä ne oikeasti antaa muuta kuin isoja kuluja.
 
Viestejä
109
Eikö nimenomaan suomalais seurojen pitäis mennä Euroopan kentille tehdä itseä tunnetuksi ja pelaajille näyteikkuna kovempiin sarjoihin ja joukkueisiin .
 
Viestejä
535
Eikö nimenomaan suomalais seurojen pitäis mennä Euroopan kentille tehdä itseä tunnetuksi ja pelaajille näyteikkuna kovempiin sarjoihin ja joukkueisiin .
jos ei ole taloudellisia resursseja niin pitääkö seuran pärjäys asettaa vaakalaudalle siitä syystä että toimii pelaajille näyteikkunana kovempiin sarjoihin. Mun mielestä ei
 
Viestejä
535
Kirjoitin siis että toimittas näin kun on taloudellisesti raskas hetki menossa. Ei kai mikään oo kiveen hakattu. Yks välivuosi jotta talouksia saatais balanssiin
 
Viestejä
535
Tää on vähän kakspiippunen juttu. Jotta tulis näkyvyyttä niin pitäis pärjätä siellä ja tosiaankin päästä niin pitkälle että enempi ku pari peliä. Mutta sitten se taas edellyttäisi aika lailla isompaa panostusta pelaajamateriaalin suhteen jolloin taas ne ns kotimaiset pelaajat ei ilmeisen isosti ole joukkueessa edustettuna että pääsis taitojaan maailmalla esitteleen. Kyllä kotimaan pelaajista kasatulla seurajoukkueella näen menestysmahdollisuudet kansainvälisillä areenoilla heikoksi.
 
Viestejä
1,259
Kannatan lämmöllä kv.peleihin osallistumista, mutta toki talouden ehdoilla.
Muistelen, että esim VaLePa ja Hurrikaani tekivät 'oman' budjettinsa europeleihin ja VaLePa-Hannan lausuneen, ettei se ole ollut koskaan alijäämäinen.
Siksi nähdään näitä 'hirvityksiä' Ford store sitäsuntätä.
Itse olen tykännyt vuosien saatossa käydä europeleissä, kyllä näitä omien keskinäisiä näkee 3kpl/vuosi.
 
Viestejä
535
Kannatan lämmöllä kv.peleihin osallistumista, mutta toki talouden ehdoilla.
Muistelen, että esim VaLePa ja Hurrikaani tekivät 'oman' budjettinsa europeleihin ja VaLePa-Hannan lausuneen, ettei se ole ollut koskaan alijäämäinen.
Siksi nähdään näitä 'hirvityksiä' Ford store sitäsuntätä.
Itse olen tykännyt vuosien saatossa käydä europeleissä, kyllä näitä omien keskinäisiä näkee 3kpl/vuosi.
Kyllä, taloudellisten resurssien puitteissa, näinhän sen muotoilin. Kv pelit on kalliita seuroille, tiedän sen faktasti. Ja olen samaa mieltä, niihin tulee osallistua. Tilanne on vaan se, että seuratoiminnan talouden turvaaminen on tärkeämpää kuin että tarjotaan leipää ja sirkushuveja. Priorisoisin asiat näin. En näe tärkeänä sitä että motiivi olisi antaa näytönpaikkoja pelaajille kv kentillä. Ja ehdotukseni oli välivuoden pitäminen. Ensi kaudelle rahoituksen kerääminen on haaste kailille, ei Valepa ole sen kummempi ku muutkaan. Sponsoriraha tulee olemaan tiukassa. Mikä sitten pitäisi asettaa tavoitteeksi? Realistisesti yksikään kotimainen seurajoukkue ei sieltä menestystä saa ja ne muutamat hassut pelit on todella kallista huvia. Minäkin haluaisin kyydin Bentleyllä töihin joka aamu, olis hulppeeta, mutta ei mitään järkeä. Mutta jokaisella seuralla on tietty näkemyksensä, velvoite ei osallistuminen saisi olla tai sitten velvoittajan tulisi rahoittaa
 
Viestejä
1,259
Noh, tämä menee Akaa-osion ulkopuolelle,mutta juu: jos kv-pelit tekevät seuraruumiin, niin pois niistä.
Ilolla silti seuraan niitä,useimmiten innokkaammiin kuin normirunkosarjan matsia.
Ja, kiva kun Akaa on kv.kentillä mukana.
 
Viestejä
1,259
Heiskasen tuloo Akaaseen vahvistettiin.
Akaalla paljon nuorta pitentiaalia: Ivanov, Pozo, Räsänen, Heiskanen, Tikkala, Tyynismaa, Taponen....
Kunnarilla hedelmällinen työmaa.
Miellyttävä linja verrattuna viime kauden 'muukalaislegioonaan'.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös