Verkkovirhe

Akaa-Volley 2022-2023

Viestejä
1,286
Koronan jälkeen ihmisten "liikkeellelähtö" on ollut toivottua hitaampaa. Joillain toimialoilla valitetaan sitä, että työntekijöitä on vaikea saada jopa välttämättömille työmatkalle. Kiihtyvä inflaatio, talouden syöksy taantumaan vie lähitulevaisuudessa seuroilta sponsori ja yleisötuloja. Kyllä ruudun TV sopimuksesta on saatava enemmän tuloja, joko itse sopimuksesta tai hyödyntäen itse sen näkyvyyttä. ihmisten käytettävissä olevat tulot ja käytettävissä oleva vapaa-aika tuntuvat vaan vähenevän.
Olin Nokia areenalla nyt viikon välein kahdessa erilaisessa tapahtumassa. Molempiin ostin liput keväällä , taisivat olla loppuunmyytyjä suurinpiirtein, noin 13000 katsojaa. Ravintolat pelittää ja porukka hyvällä tuulella, täydellisiä tapahtumia. Paikalliset hotellit loppuunmyytyjä aikaa sitten taksitkin kiittävät.
En kaivannut yhtään Akaan areenan kirkonpenkkejä enkä Valepan tiukkaa järjestysmieskontrollia missä katsomossa ei saa nauttia minkäänsortin virvokkeita.Puitteet kuntoon niin vois saada ehkä muutaman sata henkeä lentispeleihinkin lisää.
Koronasta ei merkkiäkään yhtään missään tapahtumissa.
 
Viestejä
1,289
Olen käynyt Akaan uudessa hallissa kerran. Hyvä paikka katsella lentistä. Mieluummin peruspenkeillä, kun epäsopivissa kuppi-istuimissa, se ei ole ongelma.
Käsittääkseni Akaalla ollut n 600 liigassa keskiarvo, nyt ilmoitettiin 280. Läsnäollut arveli, että kohtuullisesti ilmaa siinäkin.
Markkinointi lieni samaa kuin ligassa, siis volyymiltaan.
Jos ensi sunnuntain kotipelissä PerPoa vastaan on yli 500, olen hämmentynyt.
 
Viestejä
1,286
Olen käynyt Akaan uudessa hallissa kerran. Hyvä paikka katsella lentistä. Mieluummin peruspenkeillä, kun epäsopivissa kuppi-istuimissa, se ei ole ongelma.
Käsittääkseni Akaalla ollut n 600 liigassa keskiarvo, nyt ilmoitettiin 280. Läsnäollut arveli, että kohtuullisesti ilmaa siinäkin.
Markkinointi lieni samaa kuin ligassa, siis volyymiltaan.
Jos ensi sunnuntain kotipelissä PerPoa vastaan on yli 500, olen hämmentynyt.
No eihän tässä sitten mitään hätää ole jos kaikki on kunnossa. Näillä mennään...
 
Viestejä
335
Akaa pelaa viikkoon kolme kotipeliä, ainakin omalle kukkarolle meinaa olla jo liikaa. Harmi ettei europeli vetänyt enempää, aiemmissa runkosarjan peleissä porukkaa ollut kyllä mukavasti ja hyvä tunnelma.
 
Viestejä
5,674
Diggaako akaalaiset enemmän Toijalasta kuin Viialasta? Ja mitä vaikuttaa, että uudella Areenalla ei ole kunnon katsomotuoleja joissa olisi selkänoja.

Omasta mielestäni vähän kummallisesti rakennettu areena, mutta mistäs minä mitään tiedän. Mielenkiintoista olisi tietää, että paljonko areena maksoi.
 
Viestejä
4,666
Omasta mielestäni vähän kummallisesti rakennettu areena, mutta mistäs minä mitään tiedän. Mielenkiintoista olisi tietää, että paljonko areena maksoi.
Ei minusta mikään kummallinen, eikä ne penkitkään ole sen kummempia kuin puuta. Pienellä ponnistelulla, jos tarvetta on, niin halliin näyttäisi saatavan myös päätykatsomot, ainakin siirrettävät sellaiset. Suunnitteluvaiheen hankekustannus oli pikkuisen alle 8 miljoonaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
5,674
Ei minusta mikään kummallinen, eikä ne penkitkään ole sen kummempia kuin puuta. Pienellä ponnistelulla, jos tarvetta on, niin halliin näyttäisi saatavan myös päätykatsomot, ainakin siirrettävät sellaiset. Suunnitteluvaiheen hankekustannus oli pikkuisen alle 8 miljoonaa.

Suosittelen ottamaan kyllä Kauhajoen Karhujen puolelta mallia miten rakennetaan todella hieno areena! En nyt muista paljonko maksoi, että saattoihan siinä olla kustannuksia paljon enemmän.
 
Viestejä
4,666
Suosittelen ottamaan kyllä Kauhajoen Karhujen puolelta mallia miten rakennetaan todella hieno areena! En nyt muista paljonko maksoi, että saattoihan siinä olla kustannuksia paljon enemmän.
IKH areena on hieno, yksityisellä rahoituksella tehty. Ei vaan tahdo löytyä joka kunnasta Suokkaita ja Alakorteksen tapaisia henkilöitä. Ovat laittaneet miljoonia kumpainenkin. Akaan projekti on kunnallinen, jolloin valtionapu on tärkeässä osassa ja samalla tulee rajoituksia.
 
Viestejä
1,289
No eihän tässä sitten mitään hätää ole jos kaikki on kunnossa. Näillä mennään...
Oman käsitykseni mukaan, ilmaisin huoleni europelin yleisöniukkuudesta. Ja ihmetykseni, jos esim PerPo vetää tuplamäärän enemmän.
Sori siis, jos ilmaisin huonosti mielipiteeni.
Eli; Ei, ei ole tältä osin kaikki kunnossa.
Areenaa kertakokemalla en osaa moittia. Vertaus Nokia-areenaan on,hmmm, no ehkä turhaa.
 
Viestejä
1,286
Oman käsitykseni mukaan, ilmaisin huoleni europelin yleisöniukkuudesta. Ja ihmetykseni, jos esim PerPo vetää tuplamäärän enemmän.
Sori siis, jos ilmaisin huonosti mielipiteeni.
Eli; Ei, ei ole tältä osin kaikki kunnossa.
Areenaa kertakokemalla en osaa moittia. Vertaus Nokia-areenaan on,hmmm, no ehkä turhaa.
Joo, näinpä. Pointtini oli lähinnä se että kun rakennellaan n. 8 miljoonan hallia, kannattaako tinkiä siitä katsojalle kaikista tärkeimmästä eli istuimista. Muutamalla sadalla tonnilla (arvio) voidaan heikentää katsojakokemusta olennaisesti.
Toinen "ongelma" liittyy näihin peltapahtuman oheistoimintoihin: ravintolapalvelut ym.Niiden pitää toimia, olla vaivattomia . Iso osa niistä katsojista joita tavoittelemme ei ole lentishemmoja, saattavat tulla peleihin muuten vaan viihtymään esim. työporukalla ym.
Makkarat, munkit, kahvit, oluet pitää olla tarjolla ja matalalla kynnyksellä nautittavissa. Niin tehdään muualla yleisötapahtumissa, myös urheilukisoissa.
Kilpailu on kovaa, turha tavotella katsojia jos tuote ei ole kunnossa.
 
Viestejä
544
alkaa sarjataulukko näyttään Akaalaisten kannalta suht hyvältä. Kelpaa valmistautua joulukinkun paistoon. Pysykäähän terveinä ja tsemppiä kevääseen
 
Viestejä
1,286
Jokohan alkaa palstapärinä tässäkin ketjussa tulevana lauantaina klo 22.27, jos sarjapisteet sattuu jäämään tyrwäälle🥳🤭
Nyt jo, sastamalalainen valmentajaOlli ei riitä tällä kertaa , tai ehkä se riittäis jos olis kentällä
Valepa alkaa olla kohtuutikissä, ei tarvittais ehkä kaikkia ykkösmiehiäkään, 😌
 
Viestejä
1,087
Akaalla näyttää olevan homma hanskassa. Taitaa olla paras tilanne liigaseuroista. Vielä pieni satsaus ja kunnon passari maailmalta niin saadaan keväällä vihdoin uusi mestari.
 
Viestejä
1,286
Akaalla näyttää olevan homma hanskassa. Taitaa olla paras tilanne liigaseuroista. Vielä pieni satsaus ja kunnon passari maailmalta niin saadaan keväällä vihdoin uusi mestari.
mukavaa jos vihdoin saatais kunnon jäsentenväliset Pirkanmaalle, vähän kyllä epäilen Akaan kisakuntoa. no se nähdään vkl, onko uusi ponsori sateentekijä...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös