Verkkovirhe

Akaa-Volley 19-20

Viestejä
4,684
Akaa on kyllä aika valmis pudottelemaan joukkueita jos toisiakin. Penkki on vankka. Keskarit rallattelee. Upilla on kotiasiat kunnossa. Passari on kehittynyt, kuten liberokin. Valkun, joskus varsin radikaalit peluutukset, ovat tiivistäneet ryhmän joukkueeksi. Finaaliainesta?
 
Viestejä
359
Voi hyvinkin olla, sillä todennäköisesti välttää Valepan välierässä. Hieman ekan kierroksen yli toki katselen. 🙄

Vedänpä takaisin voihan se Valepa sieltä tullakin.
 
Viestejä
4,684
Suurinpiirtein vuodesta 2002 on tunnettu hokema: Upi hoitaa. Taitaa olla niin, että Upi hoitaa Akaan ainakin välieriin. Eikä finaalikaan olisi mikään ihme yllätys.
 
Viestejä
4,684
Akaan vo. prosentit. Köykkä 67. Pennanen 62 ja Herrera 60.
Hankala on tehdä syöttösuunnitelmaa tuohon vo. ryhmään. Herreraa Valepa hiillosti, yli 40 vastaanottoa. Silti ehti tiukkaan tempopassiin mukaan. Pennasen paippi on aivan hemmetin tehokas ja vieläpä näyttävä. Jotenkin tuntuu, että Akaassa ollaan valmiita pudottelupeleihin.

Joku taisi mainita, että seura on kokematon näihin ympyröihin. Varmaan onkin, mutta joukkueessa on riittävästi erilaisia kokemuksia, miten mestaruuksia juhlitaan.
 

Ryynäsen Topi

Pientä kevennystä tähän surkeaan tilanteeseen, jossa ykköspuheenaihe on Korona ja sen aiheuttama pysähtyneisyyden tila.

Kymppi-mämmi on minulle aina ollut se ainoa ja paras mämmi. Tiedän, että makuasioista ei sovi kiistellä. Minulle Kymppi mämmi on aina ollut paras. Niin, että on niitä muitakin kuin Mietaa, joka arvostaa hyvää mämmiä. En tosin jaksa syödä aivan niin mahdottomia määriä, kuin mitä Jussi tekee.

Nyt pääsiäisen portilla poika toi kaupasta sitä minulle alkajaisiksi kolme ropposta. (Itse olen kotona karanteenissa). Juuri äsken ruokapöydässä kerman kanssa nautin Kympin taivaallisesta mausta. Uteliaisuudesta aloin tutkimaan, missä päin Suomenniemeä tälläistä herkkua tehdään. Mämmiropposen kyljessä luki "Valmistettu perinteisesti imellyttämällä rukiista ja ruismaltaasta jo vuodesta 1966 Akaan Toijalassa."

Akaasta tuli kertaheitolla minun suosikkijoukkue jos oma seurani jätetään ulkopuolelle. Onko Kymppi-mämmillä tähän mitään osuutta? Voi olla vähän....heh...heh... Mutta kaikki ne Akaa-Volleyn staffiporukan jäsenet, joihin olen tutustunut ovat mainiota ja mukavaa porukkaa. Ja vielä, kun toisivat joskus Kymppi-mämmiä tuliaisina, kun tulevat seuraavan kerran Hollihakaan.
 
Viestejä
10,895
Pientä kevennystä tähän surkeaan tilanteeseen, jossa ykköspuheenaihe on Korona ja sen aiheuttama pysähtyneisyyden tila.

Kymppi-mämmi on minulle aina ollut se ainoa ja paras mämmi. Tiedän, että makuasioista ei sovi kiistellä. Minulle Kymppi mämmi on aina ollut paras. Niin, että on niitä muitakin kuin Mietaa, joka arvostaa hyvää mämmiä. En tosin jaksa syödä aivan niin mahdottomia määriä, kuin mitä Jussi tekee.

Nyt pääsiäisen portilla poika toi kaupasta sitä minulle alkajaisiksi kolme ropposta. (Itse olen kotona karanteenissa). Juuri äsken ruokapöydässä kerman kanssa nautin Kympin taivaallisesta mausta. Uteliaisuudesta aloin tutkimaan, missä päin Suomenniemeä tälläistä herkkua tehdään. Mämmiropposen kyljessä luki "Valmistettu perinteisesti imellyttämällä rukiista ja ruismaltaasta jo vuodesta 1966 Akaan Toijalassa."

Akaasta tuli kertaheitolla minun suosikkijoukkue jos oma seurani jätetään ulkopuolelle. Onko Kymppi-mämmillä tähän mitään osuutta? Voi olla vähän....heh...heh... Mutta kaikki ne Akaa-Volleyn staffiporukan jäsenet, joihin olen tutustunut ovat mainiota ja mukavaa porukkaa. Ja vielä, kun toisivat joskus Kymppi-mämmiä tuliaisina, kun tulevat seuraavan kerran Hollihakaan.

Olen vankkumaton Kymppi-mämmin ystävä. Vuodenaikaan katsomatta mämmi maistuu. Hyvä Akaa.
 

Kymppi

Pientä kevennystä tähän surkeaan tilanteeseen, jossa ykköspuheenaihe on Korona ja sen aiheuttama pysähtyneisyyden tila.

Kymppi-mämmi on minulle aina ollut se ainoa ja paras mämmi. Tiedän, että makuasioista ei sovi kiistellä. Minulle Kymppi mämmi on aina ollut paras. Niin, että on niitä muitakin kuin Mietaa, joka arvostaa hyvää mämmiä. En tosin jaksa syödä aivan niin mahdottomia määriä, kuin mitä Jussi tekee.

Nyt pääsiäisen portilla poika toi kaupasta sitä minulle alkajaisiksi kolme ropposta. (Itse olen kotona karanteenissa). Juuri äsken ruokapöydässä kerman kanssa nautin Kympin taivaallisesta mausta. Uteliaisuudesta aloin tutkimaan, missä päin Suomenniemeä tälläistä herkkua tehdään. Mämmiropposen kyljessä luki "Valmistettu perinteisesti imellyttämällä rukiista ja ruismaltaasta jo vuodesta 1966 Akaan Toijalassa."

Akaasta tuli kertaheitolla minun suosikkijoukkue jos oma seurani jätetään ulkopuolelle. Onko Kymppi-mämmillä tähän mitään osuutta? Voi olla vähän....heh...heh... Mutta kaikki ne Akaa-Volleyn staffiporukan jäsenet, joihin olen tutustunut ovat mainiota ja mukavaa porukkaa. Ja vielä, kun toisivat joskus Kymppi-mämmiä tuliaisina, kun tulevat seuraavan kerran Hollihakaan.
Saakos tätä päivitystäsi lainata seuran somekanaviin?
 
Viestejä
4,684
Positiivista.
 

Liitteet

  • IMG_20200409_091621.jpg
    IMG_20200409_091621.jpg
    3.7 MB · kertaa luettu: 518
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös