Verkkovirhe

Ärsyttävää

Viestejä
720
jep,meikkiksellä tulee kanssa vähän sokkina kaikki mutta ei vielä ole haitannut niin hirveesti kun on ittekin vähän sekasin tosta vuodenvaihteesta :p
 
Viestejä
720
näyttää siltä että ei näy areenat sarvikuonojen maiden ulkopuolella :( täytynee siirtyä taas turvattuun laolaan kele :eek:hmy:
 
Viestejä
302
Yle pätkii koko ajan. Olis pitäny ottaa ääni vaikka kännykkään yleltä ja kuva laolalta. No, kohta tv:n puolelle.
 
Viestejä
63
Tainnut olla internetoperaatorin pätkimistä, minulla ottelun alku näkyi Areenan kautta moitteettomasti.
 
Viestejä
10,870
Joe Hoss kirjoitti: Tainnut olla internetoperaatorin pätkimistä, minulla ottelun alku näkyi Areenan kautta moitteettomasti.

Mulla näky lähetys Areenasta täysin moitteettomasti, kun sitten ihan ottelun lopussa löi testikuvalle. Onneksi lähetys TV:stä näkyi häiriöttömästi.
 
Viestejä
1,518
Tallensin Areenasta ottelun. :cheer:
Tänään katsoin sen uudestaan. Kuva oli kuin hidastetusta elokuvasta. Täysin 2.laatua! :(
 
Viestejä
10,870
Nyt laukes meikäläisellä Yle Areena näkymästä. No mennään livescoren käsikopelolla, kunnes TV pääsee mukaan.
 
Viestejä
302
Minun piti ottaa pelkkä yle puhe netistä. Vaikka yhteys 40-60mb tienoilla niin ei saa sujuvaa kuvaa aikaan.
 
Viestejä
916
200/10 ei myöskään riitä.

Eilen pelitti paremmin.
 
Viestejä
10,870
Ilmeisesti tämä nykyinen veron taso ei Ylelle vielä riitä. On se kumma, että ei saa kuvaa näkymään. Yhteys toimi aluksi pätkivänä ja sitten löi poikki kokonaan. Tämä mikään Areena ole vaan Umpikuja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös