Verkkovirhe

Ärsyttävää

Viestejä
105
Totta miksapoi. Mutta se on rakentava kritiikki mikä kehittää. Ei tämä meidän tyylimme haukkua ja kiukutella kehitä mitään se vaan vie seuroja etäämmälle toisistaan. Milloin joku joukkue voittaa osto porukalla, millon rikottaan herrasmiessopimuksia, millon joku saa hyötyä liitosta jne jne. Tämä ärsyttää! Onkohan jalkapallossa samanlaista ku joku voittaa mestarienliigan niin muut poraa, että niillä oli osto joukkue...
 
Viestejä
398
ihmettelijä kirjoitti: Totta miksapoi. Mutta se on rakentava kritiikki mikä kehittää. Ei tämä meidän tyylimme haukkua ja kiukutella kehitä mitään se vaan vie seuroja etäämmälle toisistaan. Milloin joku joukkue voittaa osto porukalla, millon rikottaan herrasmiessopimuksia, millon joku saa hyötyä liitosta jne jne. Tämä ärsyttää! Onkohan jalkapallossa samanlaista ku joku voittaa mestarienliigan niin muut poraa, että niillä oli osto joukkue...
Rakentavuus muodostuu vastaanottajan kyvystä käsitellä kritiikkiä. Ei kritiikkiä antavan palstalaisen tehtävänä voi olla muotoilla viestejä sillä tavalla, että niistä muodostuisi suoraan vaikkapa jonkin the Liiton työntekijän toimintaohjeet huomiselle. Herätys nyt taas!
 
Viestejä
453
Liiton tiedotukselle varmasti voidaan antaa risuja, mutta en silti vähennä sitä roska-shaibaa minkä voi Iltasanomien päätoimittajan päälle kaataa. Molemmista päistä aika heikko suoritus.

Toivottavasti tästä herätään edes tämän asian suhteen.
 
Viestejä
398
Nemo kirjoitti: Liiton tiedotukselle varmasti voidaan antaa risuja, mutta en silti vähennä sitä roska-shaibaa minkä voi Iltasanomien päätoimittajan päälle kaataa. Molemmista päistä aika heikko suoritus.

Toivottavasti tästä herätään edes tämän asian suhteen.
Vaikka tämäkin asia näyttäytyi tiedottamiskysymyksenä, niin se ei silti tarkoita, että kyseessä olisi tiedottamisongelma. Ongelma on paljon syvemmällä.
 
Viestejä
105
nyt meni mikasapojalla puurot ja vellit sekaisin. En tarkoittanut meillä sanalla tätä hotsporttia, enkä kuvitellut että joku liitosta tätä seuraisi ja toimisi sen mukaan. Mutta jos näin todellakin on, että liitto tekee päätöksiä hotsportin pohjalta niin silloin en ihmettelen enää mitään...
 
Viestejä
3,429
ihmettelijä kirjoitti: nyt meni mikasapojalla puurot ja vellit sekaisin. En tarkoittanut meillä sanalla tätä hotsporttia, enkä kuvitellut että joku liitosta tätä seuraisi ja toimisi sen mukaan. Mutta jos näin todellakin on, että liitto tekee päätöksiä hotsportin pohjalta niin silloin en ihmettelen enää mitään...
muuten seuraavat ja jopa erittäin tarkasti :whistle:
 
Viestejä
398
ihmettelijä kirjoitti: nyt meni mikasapojalla puurot ja vellit sekaisin. En tarkoittanut meillä sanalla tätä hotsporttia, enkä kuvitellut että joku liitosta tätä seuraisi ja toimisi sen mukaan. Mutta jos näin todellakin on, että liitto tekee päätöksiä hotsportin pohjalta niin silloin en ihmettelen enää mitään...
Se nyt olisi kaikkein hölmöintä jättää seuraamatra keskustelua siellä missä keskustelua käydään. Monet menestyvät organisaatiot jopa itse osallistuvat keskusteluihin, koska oppiminen ja kehittäminen. Toiset organisaatiot taas eivät osallistu, koska sirpaleinen mediakenttä.
 
Viestejä
367
Laitampa minäkin lusikkani soppaan, vaikka ei ehkä pitäisi.

Täällä on kritisoitu The Liiton toimintaa, useammin seurojen näkökulmasta. Sarjatoiminta on närästänyt monia, kuten myös sarjojen hiipuminen, sekä junnujoukkueiden matkustaminen yms. Tyytyväisiä taitaa saada hakea.

Eikä ihme, aikuisten sarjoihin voi ilmoittautua sarjaan kuin sarjaan ja mitä tekee meidän The Liitto asian korjaamiseksi? Nostaa maksuja. Seuroille lankeaa myös tuomari-, matka-, salikulut yms. Mutta mitä saa vastineeksi?
Koulutusta, mutta seurat/valmentajat maksavat itse koulutusmaksut, kulkemiset yms.
Seurat/valmentajat eivät saa edes lippuja mj-peleihin, ennemmin pelataan vaikka tyhjille saleille.

Seuratoimintaa ei tueta mitenkään ja joukkuemäärät ovat romahtaneet muutamassa vuodessa. Joukkueiden rahat kuluvat tämän rakkaan kotimaan maanteille. Kuuleman mukaan varsinkin junnujoukkueet kulkevat tuhansia kilometrejä.
Junnuseuroissa tehdään hyvää työtä ja saadaan pelaajanalkuja aikaiseksi. The Liiton "huippuvalmentajat" houkuttelevat pelajat umpikorpeen muka kehittymään ainoassa paikassa, jossa voi kehittyä pelaajana. :evil:

Tämän jälkeen voin antaa vinkin. Annetaan seurojen hoitaa valmentaminen ja The Liitto hoitaa resurssit muutamaan avainseuraan Suomessa.

Ugh olen puhunut!
 
Viestejä
10,871
MikasaBoy87 kirjoitti:
ihmettelijä sanoi:
nyt meni mikasapojalla puurot ja vellit sekaisin. En tarkoittanut meillä sanalla tätä hotsporttia, enkä kuvitellut että joku liitosta tätä seuraisi ja toimisi sen mukaan. Mutta jos näin todellakin on, että liitto tekee päätöksiä hotsportin pohjalta niin silloin en ihmettelen enää mitään...
Se nyt olisi kaikkein hölmöintä jättää seuraamatra keskustelua siellä missä keskustelua käydään. Monet menestyvät organisaatiot jopa itse osallistuvat keskusteluihin, koska oppiminen ja kehittäminen. Toiset organisaatiot taas eivät osallistu, koska sirpaleinen mediakenttä.

Jos itse olisin liitossa jossain roolissa (tosin täysin fiktiivinen yhtälö), niin kyllä minä seuraisin tätäkin palstaa. Ja onhan tänne aika ajoin, jopa joku liiton ihmisistä osallistunutkin omalla nimellään. Kauko Väinämönkin osallistuminen omalla nimellään Mestaruusliigan facebook-keskusteluun on minusta hatunnoston arvoinen suoritus. Välillä tulee varmasti "lokaakin" päälle, mutta kyllä kriittiseen keskusteluun osallistuminen antaa kaikille osapuolille uusia näkökulmia.
 
Viestejä
398
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
MikasaBoy87 sanoi:
ihmettelijä sanoi:
nyt meni mikasapojalla puurot ja vellit sekaisin. En tarkoittanut meillä sanalla tätä hotsporttia, enkä kuvitellut että joku liitosta tätä seuraisi ja toimisi sen mukaan. Mutta jos näin todellakin on, että liitto tekee päätöksiä hotsportin pohjalta niin silloin en ihmettelen enää mitään...
Se nyt olisi kaikkein hölmöintä jättää seuraamatra keskustelua siellä missä keskustelua käydään. Monet menestyvät organisaatiot jopa itse osallistuvat keskusteluihin, koska oppiminen ja kehittäminen. Toiset organisaatiot taas eivät osallistu, koska sirpaleinen mediakenttä.

Jos itse olisin liitossa jossain roolissa (tosin täysin fiktiivinen yhtälö), niin kyllä minä seuraisin tätäkin palstaa. Ja onhan tänne aika ajoin, jopa joku liiton ihmisistä osallistunutkin omalla nimellään. Kauko Väinämönkin osallistuminen omalla nimellään Mestaruusliigan facebook-keskusteluun on minusta hatunnoston arvoinen suoritus. Välillä tulee varmasti "lokaakin" päälle, mutta kyllä kriittiseen keskusteluun osallistuminen antaa kaikille osapuolille uusia näkökulmia.
Tällaiset palstat ovat (tai siis ne pitäisi nähdä) kullan kalliita organisaation toiminnalle. Mikä onkaan sen arvokkaampaa kuin se, että on olemassa vakiintunut foorumi, jossa keskustellaan aktiivisesti ja vapaaehtoisvoimin organisaation toiminnasta ja sen vaikutuspiirissä tapahtuvista asioista. Siitä voi organisaatio peilata itseään.
 
Viestejä
1,795
Meikäläisen hottis jumittelee vähän väliä näinä kiihkeinä MM-kisapäivinä. Kaistaa pitäisi kyllä riittää. Onko muilla samoja vaikeuksia.
 
Viestejä
10,871
waltsu kirjoitti: Meikäläisen hottis jumittelee vähän väliä näinä kiihkeinä MM-kisapäivinä. Kaistaa pitäisi kyllä riittää. Onko muilla samoja vaikeuksia.

Ainakin täällä kotoisessa Suomessa on kuitu riittänyt. Mulla ei oo tökkinyt kuin puhe ja ajatus. Ja välillä toisin päin.
 
Viestejä
85
Mikko Hannula :sick:
 
Viestejä
85
Ensisijaisesti ääni, selostustyyli ja aivan saakelin huono huumorintaju. Lisäksi sellainen luonnoton yli-innokkuus selostustyylissä tai mitä se onkaan, en tiedä onko sille nimeä olemassakaan?!
Btw. sen mitä miehestä olen kuullut, tietää urheilusta ihan perkeleesti, mutta ei lentopallosta. Vaikkakin kehittynyt "alkuajoista" siinä.
 
Viestejä
10,871
Jansku kirjoitti: Ensisijaisesti ääni, selostustyyli ja aivan saakelin huono huumorintaju. Lisäksi sellainen luonnoton yli-innokkuus selostustyylissä tai mitä se onkaan, en tiedä onko sille nimeä olemassakaan?!
Btw. sen mitä miehestä olen kuullut, tietää urheilusta ihan perkeleesti, mutta ei lentopallosta. Vaikkakin kehittynyt "alkuajoista" siinä.
Periaatteessa ymmärrän Jansku ärsyyntymistäsi. Mertarannan jääkiekon MM-kisavoittoselostusten jälkeen moni selostaja on lähtenyt hakemaan hänen tyyliään ja siinä voi joko onnistua tai epäonnistua. Mikolla on varmasti se oma tyyli vielä hakusessa ja tuo huumorinkukka on vaikea kukka. Jotakin naurattaa kun toista itkettää. Itse en Mikosta niin ihmeemmin ärsyynny, mutta en toki ole myöskään hänelle perustamassa fanclubiakaan. Nykyinen taistelu kaikenlaisesta suosiosta saa myös osan selostajista hakemaan jo etukäteen käsikirjoitettuja sokka, tokka, kokka, rokka, pokka irti tyyppisiä tokaisuja, joita sitten joku Ylen verkkotoimituksessa kirjoittaa jo valmiiksi uutiseksi, jota sitten levitellään somessa. Mutta tää on nyt sitä nykytyyliä.
 
Viestejä
30
Mestaruusliigan nettisivut :unsure: Uudet sivut piti muistaakseni avata ekan kerran jo viikko sitten ja nyt sitten uudestaan tänään. Vaan eipä näytä olevan, toivottavasti kauden aikana asiat luontuu...
 
Viestejä
10,871
Webster kirjoitti: Mestaruusliigan nettisivut :unsure: Uudet sivut piti muistaakseni avata ekan kerran jo viikko sitten ja nyt sitten uudestaan tänään. Vaan eipä näytä olevan, toivottavasti kauden aikana asiat luontuu...
Eikös huomenna ole Mestaruusliigan tulevan kauden info, jos vaikka silloin tultaisiin ulos kaapista uusien sivujen kanssa.
 
Viestejä
453
Löytääkö joku Suomen cupin pelien tuloksia liiton sivuilta? Hetken etsin, muttei todellakaan mitään. Jos vika siellä päässä niin Herätkää!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös