Verkkovirhe

Valmentaja- sekä pelaajasopimukset LML miehet 2020-2021

Viestejä
1,766
Eipä haluttais vielä olla tässä tilanteessa. EI! Sarjat ohitse tältä kaudelta, surullista tuon ikävän maailmantilanteen johdosta.

Ainakin kaksi hyvin, hyvin merkittävää peliuraa taitaa olla lopussa. Tarkoitan Suomen tai kv liigatasoa.
VaLePan suunnalta lienee vahvistus tullut.
Kovasti kunnioitettavia pelaajia, tosiaan maailmanluokkaa, kuten artikkelit kertovat. Kiitoksiin yhtynevät monet. Minä ainakin ylistän!

Aukot täytynee paikata. Muidenkin joukkueiden, jos tällaisia ilmoituksia tulee.
Minä muiden joukossa toivon, että kausi 20-21 tulee olemaan entistäkin ehompi.
Kotimaisia pelaajia rinkiin lisää! Monet turvautuvat osaltaan entiseen tapaan ulkomaan apuihin.

Viettäkööt pelaajat ja valmentajat sekä päättäjät rauhassa viikonloppua ja aikaa senkin jälkeen, mutta väistämättömästi alkavat ajatukset (ja toimet) vieriä tulevassa.

Joten tänne tuloksia, mieluiten todenperäisiä ensi kaudesta. Arvailujakin saa kai heittää!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
5,694
Tarkistin vielä ja Esko teki joo 2019 kahden vuoden sopimuksen.

No kova ukko, kun jaksaa vielä painaa. Jännä nähdä, että tuleeko toiseksi passariksi Lehtimäkeä joku kovatasoisempi vai ei? Myöskin Kunnarin ja Oivasen paikkaajat mielenkiintoisia ja jos odotetaan, että Suihkonen häipyy ulkomaille ehkä. No, onhan siellä se Nikula nyt sitten hakkuroimassa.
 
Viestejä
229
Tämän päivän Kalevan mukaan ainakin Ettan avainpelaajat Helenius, Marttila ja Muukkonen ovat jatkamassa ellei yllätyksiä tule ja rahaakin on ensi kaudella ehkä enemmän käytössä pelaajabudjettiin. Hyvälle kuulostaa.
 
Viestejä
1,439
Tämän päivän Kalevan mukaan ainakin Ettan avainpelaajat Helenius, Marttila ja Muukkonen ovat jatkamassa ellei yllätyksiä tule ja rahaakin on ensi kaudella ehkä enemmän käytössä pelaajabudjettiin. Hyvälle kuulostaa.

Tämän mukaan sopimuksetkin olivat suoraan 2-vuotisia. Yleispelaajien tasosta tuskin ensikauden menestys jää kiinni. Muutama täsmävahvistus muilla paikoilla ja sijoitus parantunee tästä vuodesta. Mikähän on Sorvojan sopimustilanne.
 

Juhani K

Onko kenelläkään tietoa tai arvailua savon uudesta valmentajasta? Kurttila, Kuoksa, Tolvanen?
 

Ryynäsen Topi

Onko kenelläkään tietoa tai arvailua savon uudesta valmentajasta? Kurttila, Kuoksa, Tolvanen?

Kurttila ja Kuoksa eivät oikein istu savolaiseen lentopallukulttuuriin. Tolvanen puolestaan olisi kotikaupungissaan Kuopiossa kuin kala vedessä.

Eikös Kuoksalla ole voimassaoleva sopimus Ettan kanssa ensi kaudeksi?
 
Viestejä
3,017
Kurttila ja Kuoksa eivät oikein istu savolaiseen lentopallukulttuuriin. Tolvanen puolestaan olisi kotikaupungissaan Kuopiossa kuin kala vedessä.

Eikös Kuoksalla ole voimassaoleva sopimus Ettan kanssa ensi kaudeksi?

Olihan Kurttila Valepassakin valmentajana, valmensi Vapepan kultaan asti.
Tämä ei tarkoita että olisi Savoon tulossa, ainakaan minä en ole kuullut keneltäkään minkäänlaisia vihjeitä vaikka olen yrittänyt vähän udellakin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
3,824
Olihan Kurttila Valepassakin valmentajana, valmensi Vapepan kultaan asti.
Tämä ei tarkoita että olisi Savoon tulossa, ainakaan minä en ole kuullut keneltäkään minkäänlaisia vihjeitä vaikka olen yrittänyt vähän udellakin.
Siinä on vielä pieni ero, Valepa-Savo ;) , no Sami on kyllä loistava, avarakatseinen valmentaja. Valepassa ei ollut näitä piällysmiehiä ihan samalla tavalla kuin Savonmaalla.Isoja persoonia kyllä Upi,Mesko, Kunnari ym. mutta Kurttila löysi ammattimiehenä tiimityöskentelyn hengen , muuten olis lyönyt päätä seinään.
 
Viestejä
3,017
Siinä on vielä pieni ero, Valepa-Savo ;) , no Sami on kyllä loistava, avarakatseinen valmentaja. Valepassa ei ollut näitä piällysmiehiä ihan samalla tavalla kuin Savonmaalla.Isoja persoonia kyllä Upi,Mesko, Kunnari ym. mutta Kurttila löysi ammattimiehenä tiimityöskentelyn hengen , muuten olis lyönyt päätä seinään.

Ketähän piälysmiehiä tarkoitat, Savolla on Feden ja Lelun kanssa sopimukset joten ei kauheasti piälysmiehiä.
Sammon aikaan kuitenkin niin Upi kun Kunnari ja Oivasen Mattikin tällä pelaneet , ja Lelu nyt uudestaan.
Valmentajakin Sammossa useita muualtakin eli kyllä täällä muualtatulleet pelaajat ja valmentajat pärjää hyvin.
 
Viestejä
3,824
Ketähän piälysmiehiä tarkoitat, Savolla on Feden ja Lelun kanssa sopimukset joten ei kauheasti piälysmiehiä.
Sammon aikaan kuitenkin niin Upi kun Kunnari ja Oivasen Mattikin tällä pelaneet , ja Lelu nyt uudestaan.
Valmentajakin Sammossa useita muualtakin eli kyllä täällä muualtatulleet pelaajat ja valmentajat pärjää hyvin.
Joukkueessa on muitakin vaikuttajia kuin pelaajat....
 
Viestejä
3,017
Joukkueessa on muitakin vaikuttajia kuin pelaajat....


Tietenkin on mutta heistäkin osa muualta kun Savosta.
En ymmärrä kun Savolaisia moititaan päälysmiehiksi, olen ollut täältä pois 45v ja asunut sen ajan mm. Helsingissä, Vantaalla, pari vuotta Lahdessa ja Valkeakoskella ja voin omasta puolestani vakuuttaa että piälysmiehiä löytyy ihan tarpeeksi joka puolelta Suomea.
 
Viestejä
3,824
Tietenkin on mutta heistäkin osa muualta kun Savosta.
En ymmärrä kun Savolaisia moititaan päälysmiehiksi, olen ollut täältä pois 45v ja asunut sen ajan mm. Helsingissä, Vantaalla, pari vuotta Lahdessa ja Valkeakoskella ja voin omasta puolestani vakuuttaa että piälysmiehiä löytyy ihan tarpeeksi joka puolelta Suomea.
No kai se menee enempi kehujen puolelle, osoitetaan johtajuutta tiukoissa paikoissa, sillä lailla lupsaakkasti(y)
 
Viestejä
3,557
Eikös Kuoksalla ole voimassaoleva sopimus Ettan kanssa ensi kaudeksi?
Kuoksallahan on ollu vuosikausia toistaiseksi sopimus Ettan kanssa, aika harvinainen valmentajasopimus kun nopea purkaa kumman vain. Itse veikkaan Kurttilaa jos tuosta Kuoksa, Kurttila ja Tolvanen olisi valinta tehtävä. Kuka vaan kolmikosta kelpais meikäläiselle, Savon verkot voi olla myös ulkomaille viritettyinä..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös