Verkkovirhe

Uusi foorumi: hitti vai floppi?

Arvosanasi uudesta foorumista

  • Kiitettävä: tämähän on ihan huippu!

    Ääniä: 4 28.6%
  • Tyydyttävä: kyllä tätä käyttämään pystyy

    Ääniä: 7 50.0%
  • Välttävä: kannattiko hyvin toimivaa mennä muuttamaan

    Ääniä: 2 14.3%
  • Heikko: pölvästit pilasivat kaiken

    Ääniä: 1 7.1%

  • Äänestäjiä
    14

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
759
Nyt kun olette ehtineet kotvan aikaa käyttää uutta foorumia, olisi mukava kuulla mielipiteitä siitä, miten uudistus onnistui.

Kiristääkö uusi värimaailma pinnaa? Onko uusi nimi hauska ja mieleenpainuva vai typerä? Pelittääkö keskustelu paremmin vai onko kaikki vaikeakäyttöistä?

Palaute on meille tärkeää, ja pystymme sen pohjalta sitten tekemään muutoksia ja korjausliikkeitä.
 
Viestejä
1,312
Itse kaipaan vanhasta foorumista päänäkymää, jossa kaikki topicit näkyivät samassa listassa ja viimeisimmän viestin mukaan lajiteltuna.
Nykyinen kolmiportainen jaottelu, esim. Kotimainen lentopallokeskustelu->Miesten Mestaruusliiga->Savo Volley on mielestäni turhan työläs.
Olisiko tästä mahdollista saada asetuksiin valintaa? Kuten myös vaihtoehtoa tummemmaksi värimaailmaksi.

Edit: Ja heti kun kerkesi valittamaan, niin sen vanhan kaltaisen näkymän saa esille Foorumit->Uudet viestit valinnalla :)
 

Sponsori

Tämä uusi sivusto on perseestä. Ei toimi iPadillä, ei ainakin minun laitteella. Ei tule tätä lokeroa johon voisi kirjoittaa.
Tulee kyllä tuo liitä tiedostoja ja lähetä vastaus palkki, mutta mitään ei voi kirjoittaa saati mihinkään vastata.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
759
Itse kaipaan vanhasta foorumista päänäkymää, jossa kaikki topicit näkyivät samassa listassa ja viimeisimmän viestin mukaan lajiteltuna.
Nykyinen kolmiportainen jaottelu, esim. Kotimainen lentopallokeskustelu->Miesten Mestaruusliiga->Savo Volley on mielestäni turhan työläs.
Olisiko tästä mahdollista saada asetuksiin valintaa? Kuten myös vaihtoehtoa tummemmaksi värimaailmaksi.

Edit: Ja heti kun kerkesi valittamaan, niin sen vanhan kaltaisen näkymän saa esille Foorumit->Uudet viestit valinnalla :)
Tosiaan tuo Uudet viestit -listaus tuottaa ne kaikki ketjut, missä uusia viestejä ja uutuusjärjestyksessä.

Lisäksi isommalla näytöllä (=tietokoneella) käytettäessä tuossa oikeassa sivupalkissa näkyvät viisi uusinta ketjua, mihin viestejä on kirjoitettu. Mobiililaitteilla se ei ihan yhtä hyödyllinen ole, kun se on vasta etusivun viimeisenä pohjalla.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
759
Tämä uusi sivusto on perseestä. Ei toimi iPadillä, ei ainakin minun laitteella. Ei tule tätä lokeroa johon voisi kirjoittaa.
Tulee kyllä tuo liitä tiedostoja ja lähetä vastaus palkki, mutta mitään ei voi kirjoittaa saati mihinkään vastata.
Mikä iPad-versio sinulla on käytössä, ja oliko käytössä mobiili- vai wlan-yhteys?

Täällä ainakin vanhemmallakin iPadilla tuo viestin kirjoittamisen laatikko tulee esille ihan normaalisti ja siihen voi kirjoittaa.
 

Sponsori

iPad3 ja ohjelmistoversioiOS 9.3.5. Käytän wlan -yhteydellä. Vanha hotsport toimi ok. Tätä lokeroa johon nyt kirjoitan, ei
tule iPadilla lukiessa. Vaalea alue jossa lukee liitä tiedostoja ja myös tuo lähetä vastaus löytyy mutta ei mitään mihin kirjoittaa. Siis tälläistä mkihin nyt tässä pöytäkoneella kirjoitan ja jossa näkyy nuo ylärivin symbolit. Ei myöskään tuota tekstiä ESIKATSELE
 

Sponsori

Nyt kirjoitan kännykällä. Tähän tulee tämä lokero johon kirjoittaa eli pöytäkone windows ja android puhelin toimii, iPad ei.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
759
iPad3 ja ohjelmistoversioiOS 9.3.5. Käytän wlan -yhteydellä. Vanha hotsport toimi ok. Tätä lokeroa johon nyt kirjoitan, ei
tule iPadilla lukiessa. Vaalea alue jossa lukee liitä tiedostoja ja myös tuo lähetä vastaus löytyy mutta ei mitään mihin kirjoittaa. Siis tälläistä mkihin nyt tässä pöytäkoneella kirjoitan ja jossa näkyy nuo ylärivin symbolit. Ei myöskään tuota tekstiä ESIKATSELE
Onpa erikoista. Kukaan ei ole täällä vastaavasta lähettänyt palautetta, eikä myöskään Koripallo.comissa, missä on identtinen alusta & sivusto ollut käytössä jo pari kuukautta.

Täytyy yrittää tutkia tarkemmin mistä tuo voisi aiheutua. Yritetään löytää ratkaisu.
 
Viestejä
210
Olisi kiva saada myös vastauksia ehdotuksiin... Itse toivoisin Tapatalk tukea joka XenForoon pitäisi onnistua heittämällä...
 
Viestejä
2,962
Eiköhän sieltä tule kommentteja kunhan Savo-volley alkaa julkaista pelaajasopimuksia.
Ainakin minun mielestä nämä on ihan toimivat.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
759
Olisi kiva saada myös vastauksia ehdotuksiin... Itse toivoisin Tapatalk tukea joka XenForoon pitäisi onnistua heittämällä...
Olimme kyllä tuossa toisessa ketjussa tuohon toiveeseesi vastanneet seuraavasti: "Noteerataan tämä toive. Toistaiseksi vielä on tässä päivityksen jäljiltä jonkin verran kaikkea siivoiltavaa, jotka laitetaan ainakin ensin kuntoon."
 
Viestejä
1,518
Aika hiljaiseksi on tämä lentopallofoorumi käynyt!
Toki täälläpäin nukutaan vielä viimekautista prinsessan unta.
Pari kolme viikkoo vielä ja sitten...
 
Viestejä
23
Aika hiljaiseksi on tämä lentopallofoorumi käynyt!
Toki täälläpäin nukutaan vielä viimekautista prinsessan unta.
Pari kolme viikkoo vielä ja sitten...
Seurasin itse tätä foorumia tapatalkin kautta enkä sieltä löytänyt mitään linkkiä tälle uudelle sivustolle. Googlen kautta etsimällä löysin tämän. Onkohan muillakin vaikeuksia löytää tätä uutta sivustoa ? Ehkä tää alkaa pikkuhiljaa vilkastuun. Mutta kehut tästä uudistuksesta, paljon selkeämpi kuin vanha, ainakin mobiilikäytössä.
 
Viestejä
210
Seurasin itse tätä foorumia tapatalkin kautta enkä sieltä löytänyt mitään linkkiä tälle uudelle sivustolle. Googlen kautta etsimällä löysin tämän. Onkohan muillakin vaikeuksia löytää tätä uutta sivustoa ? Ehkä tää alkaa pikkuhiljaa vilkastuun. Mutta kehut tästä uudistuksesta, paljon selkeämpi kuin vanha, ainakin mobiilikäytössä.

Juu ei Tapatalkin kautta pääse kun foorumille ei ole asennettu Tapatalkin plugaria (toivottavasti asentavat mahdollisimman pian).
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
759
Seurasin itse tätä foorumia tapatalkin kautta enkä sieltä löytänyt mitään linkkiä tälle uudelle sivustolle. Googlen kautta etsimällä löysin tämän. Onkohan muillakin vaikeuksia löytää tätä uutta sivustoa ? Ehkä tää alkaa pikkuhiljaa vilkastuun. Mutta kehut tästä uudistuksesta, paljon selkeämpi kuin vanha, ainakin mobiilikäytössä.
Kiitos kehuista.

Tapatalk on, toivottavasti, se ainoa väylä mitä kautta tänne ei löydä automaattisesti. Kaikki Hotsportin vanhan foorumin osoitteet on uudelleenohjattu tänne uudelle foorumille, eli kaikista niistä osoitteista päätyy tänne. Hotsportin etusivulla taas on linkki & info tänne. Samoin kaikille rekisteröityineille käyttäjille lähetettiin erikseen sähköpostiviesti muutosta.

Ainakin toistaiseksi kävijöitä & käyntejä on ollut saman verran, ja alkuun heti muuton jälkeen jopa enemmän, kuin vanhalla foorumilla. Keskustelun aktiivisuuteen vaikuttaa tietysti se, että kotimainen sarjakausi tuli päätökseensä ja maajoukkuepeleihin on vielä aikaa.

Noin pidemmällä tähtäimellä uskomme, että esimerkiksi "ristiinpölytys" eri lajien foorumeiden välillä tuo kaikille lisää näkyvyyttä ja käyttäjiä.

- Matti
 
Viestejä
5,615
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, hyvä on tämä foorumi nyt, kun on vähän aikaa tätä selaillut. Alkuun oli tosi omituinen, ja tuntui ettei tätä pysty kunnolla katsomaan. Onhan tämä lopulta paljon tyylikkäämpi ja selkeämpi, kuin edeltävä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös