Verkkovirhe

Uuden alustan testipostaukset/harjoittelu

Viestejä
53
Avasin aiheen, jossa voi testata sivuston ominaisuuksia tai harjoitella ominaisuuksien käyttämistä. (sama ketju oli myös edellisessä). Kommentit kuitenkin tuonne adminin aloitusketjuun.

Jos koetaan tarpeettomana, niin voi poistaa.
 
Viestejä
720
koko päivän oli ylikuormittunut :( ei ollut mitään asiaa päästä sisään hotsporttiin :( että pienellä ylikuormittuu :eek:hmy:
 
Viestejä
10,872
rike kirjoitti: koko päivän oli ylikuormittunut :( ei ollut mitään asiaa päästä sisään hotsporttiin :( että pienellä ylikuormittuu :eek:hmy:
Pannaan nettiin joku seinä, jossa on vuorolista. Rike ap, Sakke ip ja minä illalla ;). No admin on saanut muutkin asiat reilaan, niin eiköhän tämäkin onnistu. Oma serverihalli Haminaan Googlen viereen.
 
Viestejä
4,548
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
rike sanoi:
koko päivän oli ylikuormittunut :( ei ollut mitään asiaa päästä sisään hotsporttiin :( että pienellä ylikuormittuu :eek:hmy:
Pannaan nettiin joku seinä, jossa on vuorolista. Rike ap, Sakke ip ja minä illalla ;). No admin on saanut muutkin asiat reilaan, niin eiköhän tämäkin onnistu. Oma serverihalli Haminaan Googlen viereen.
Muuten hyvä, mutta mä haluun aamuvuoron. Ennen seitsemää mieluusti. :whistle:
 
Viestejä
18
Hyvä pohja, mutta näin aikas uutena hotsport jäsenenä en oikein tiedä asioista. Eli tuleeko tänne ollenkaan sitä jotaki veikkaus hommaa missä sai oikeasta veikkauksesta pisteitä? Vai onko muussa osoitteessa?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös