Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
10,872
Sen verran on Oulusta pitkä matka tänne Tikkurilaan, että ääni ei meinaa millään kantaa kuvan mukana perille Etta vs VaLePa Tv-lähetyksessä.
 
Viestejä
3,429
....eikä mitään teknopaskaa!

Sitähän pitäisi tulla, JOS (suurin osa) yleisö sellaista kaipaisi? Taitaa lentopallokentillä vielä olla yleisön keski-ikä yli 50 v? Joskus kun olen kuunnellut musiikkia mitä tauolla tulee, niin olen miettinyt kenelle tätä tulee?
 
Viestejä
10,872
Niinpä. Antaisiko Ankkojen tiedottaja? EMPK asiasta jonkinlaista selvitystä. Missä mennään asian suhteen? Tuleeko kuvaa tällä kaudella vai milloin?

Mitään fanikameraa en ole vielä nähnyt. Ilman fanikameraa ei pysty edes yrittämään fanikameralähetystä. Minulla ei ole tarvittavaa tietoutta, että voisin ruveta ennustajaksi tulevista fanikameralähetyksistä. Sen verran ymmärrän fanikamerasta, että se on kännykkä, joka välittää lähetystä.
 
Viestejä
305
Mitään fanikameraa en ole vielä nähnyt. Ilman fanikameraa ei pysty edes yrittämään fanikameralähetystä. Minulla ei ole tarvittavaa tietoutta, että voisin ruveta ennustajaksi tulevista fanikameralähetyksistä. Sen verran ymmärrän fanikamerasta, että se on kännykkä, joka välittää lähetystä.
No niin. Tämä selvitti asiaa. Jostain luin että kamerat olisi jo lähetetty joukkueille. Kiitos vastauksesta.
 
Viestejä
184
Rovaniemellekkin kamerat ovat jo tiensä löytäneet. Valitettavasti pohjoisesta ei ole vielä löytynyt osaavaa henkilöä niiden käyttämiseen. Onko ohjeistus puutteellinen vai eikö seurat koe vastuuksensa laitteiden käyttöönottoa, kun liiton puolta ei ole tarpeeksi vaadittu?

Mielenkiintoista löysäilyä kuitenkin liitolta ja ruudulta. Karataan vastuuta sillä, että "ton piti hoitaa" ja ei itse osata viedä asioita eteenpäin vaatimalla ja muistuttelemalla. Homma voisi toimia pikkasen paremmin, jos päättäjillä olisi tässäkin tulosvastuuta tai edes jotain kiinnostusta asioiden hoitamiseen mallikkaasti.
 
Viestejä
10,872
Tämä on edelleen vain ja ainoastaan lajissa nimeltä lentopallo mahdollista vuonna 2019- Siis tämä amatöörimäinen puuhastelu fanikamera-asiassa. Vihaksi alkaa väkisin pistämään:mad:

Onhan se ennen kuulumatonta, että vaikka Ruutu-kanavan ja liiton palkkaa saavat henkilöt ovat luvanneet katsojille fanikamerapalvelun ja seuran palkatta toimivat talkoita tekevät vapaaehtoiset eivät ryntää tukka putkella pyörittämään tätä luvattua palvelua. Tämähän on ihan kauheaa. Ainakin ennenkuulumattoman pöyristyttävää. Missä on aito kökkäperinne? Missä talkoolaisten moraali?
 
Viestejä
5,650
Onhan se ennen kuulumatonta, että vaikka Ruutu-kanavan ja liiton palkkaa saavat henkilöt ovat luvanneet katsojille fanikamerapalvelun ja seuran palkatta toimivat talkoita tekevät vapaaehtoiset eivät ryntää tukka putkella pyörittämään tätä luvattua palvelua. Tämähän on ihan kauheaa. Ainakin ennenkuulumattoman pöyristyttävää. Missä on aito kökkäperinne? Missä talkoolaisten moraali?

Ei kait tässä kukaan talkoolaisia syytäkkään? Enemmän sitä liittoa, kun on kerran luvattu pelien näkyvän fanikameralla, niin sillon pitäis kyllä näkyäkkin!
 
Viestejä
4,778
Onhan se ennen kuulumatonta, että vaikka Ruutu-kanavan ja liiton palkkaa saavat henkilöt ovat luvanneet katsojille fanikamerapalvelun ja seuran palkatta toimivat talkoita tekevät vapaaehtoiset eivät ryntää tukka putkella pyörittämään tätä luvattua palvelua. Tämähän on ihan kauheaa. Ainakin ennenkuulumattoman pöyristyttävää. Missä on aito kökkäperinne? Missä talkoolaisten moraali?
Miten sinä nyt tulkitset että minä talkoolaisia syytän tästä.En todellakaan.Kuten itse kirjoitit olisi tosi kiva että ne kamerat olisi edes lähetetty kaikille paikkakunnille että olisi edes mahdollisuus tuottaa tätä palvelua
 
Viestejä
4,778
Ja siitä tiedotteesta että fanikameralähetykset alkaa on kulunut 1,5 kk. Kyllä tuossa ajassa jopa Suomen Postinkin touhulla luulisi olevan saatu kamerat lähetettyä pelipaikoille
 
Viestejä
184
Tästä asiasta on keskusteltu pitkään. On kritisoitu liittoa ja ruutua. Joka kerta Einomies vetää herneen nenäänsä talkoolaisten puolesta. Joka kerta on myös selvennetty, että kritisoidaan ruudun ja liiton (Ei seuroja tai talkoolaisia) lupauksia ja epäonnistunutta totetutusta.

Mielenkiintoista toimintaa, että loukkaannutaan vaikka asia ei itseään edes koske. Mutta itse koetaan olevan jotenkin jumalan asemassa, kun muita voidaan rauhassa sit taas arvostella. Talkootöissä yleensä ollaan rakkaudesta lajiin, eikä sen takia että saisi ylistystä ja kiitosta työstänsä. Joskus vanhat papat talkootöissä ovat enemmän tiellä kuin apuna.
 
Viestejä
10,872
Tästä asiasta on keskusteltu pitkään. On kritisoitu liittoa ja ruutua. Joka kerta Einomies vetää herneen nenäänsä talkoolaisten puolesta. Joka kerta on myös selvennetty, että kritisoidaan ruudun ja liiton (Ei seuroja tai talkoolaisia) lupauksia ja epäonnistunutta totetutusta.

Mielenkiintoista toimintaa, että loukkaannutaan vaikka asia ei itseään edes koske. Mutta itse koetaan olevan jotenkin jumalan asemassa, kun muita voidaan rauhassa sit taas arvostella. Talkootöissä yleensä ollaan rakkaudesta lajiin, eikä sen takia että saisi ylistystä ja kiitosta työstänsä. Joskus vanhat papat talkootöissä ovat enemmän tiellä kuin apuna.

Kyllä me vanhat papat aikanaan väistymme talkootöistä. Johan tässä on keikuttu. On myös hyvä, että joka seuran ovella on katkeamaton jono nuoria, jotka vain odottavat pappojen ja mammojen viimeistä korahtelua ja pääsevät rakkaudesta lajiin virittelemään fanikameraa lähetystä varten.

Korahtelevat papat ja mammat saavat sitten kappelissa aikanaan tammiarkun päälle Ruutu-kanavan ja liiton yhteisen sähkeen, jonka laskee seuran elossa oleva korahteleva pappa tai mamma, jos rollaattoriillaan pääsee puikkelehtimaan kappeliin sisään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös