Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Niinpä. Antaisiko Ankkojen tiedottaja? EMPK asiasta jonkinlaista selvitystä. Missä mennään asian suhteen? Tuleeko kuvaa tällä kaudella vai milloin?
Mitään fanikameraa en ole vielä nähnyt. Ilman fanikameraa ei pysty edes yrittämään fanikameralähetystä. Minulla ei ole tarvittavaa tietoutta, että voisin ruveta ennustajaksi tulevista fanikameralähetyksistä. Sen verran ymmärrän fanikamerasta, että se on kännykkä, joka välittää lähetystä.

Mitään fanikameraa en ole vielä nähnyt. Ilman fanikameraa ei pysty edes yrittämään fanikameralähetystä. Minulla ei ole tarvittavaa tietoutta, että voisin ruveta ennustajaksi tulevista fanikameralähetyksistä. Sen verran ymmärrän fanikamerasta, että se on kännykkä, joka välittää lähetystä.
No niin. Tämä selvitti asiaa. Jostain luin että kamerat olisi jo lähetetty joukkueille. Kiitos vastauksesta.

Rovaniemellekkin kamerat ovat jo tiensä löytäneet. Valitettavasti pohjoisesta ei ole vielä löytynyt osaavaa henkilöä niiden käyttämiseen. Onko ohjeistus puutteellinen vai eikö seurat koe vastuuksensa laitteiden käyttöönottoa, kun liiton puolta ei ole tarpeeksi vaadittu?

Mielenkiintoista löysäilyä kuitenkin liitolta ja ruudulta. Karataan vastuuta sillä, että "ton piti hoitaa" ja ei itse osata viedä asioita eteenpäin vaatimalla ja muistuttelemalla. Homma voisi toimia pikkasen paremmin, jos päättäjillä olisi tässäkin tulosvastuuta tai edes jotain kiinnostusta asioiden hoitamiseen mallikkaasti.

Tämä on edelleen vain ja ainoastaan lajissa nimeltä lentopallo mahdollista vuonna 2019- Siis tämä amatöörimäinen puuhastelu fanikamera-asiassa. Vihaksi alkaa väkisin pistämään:mad:
Onhan se ennen kuulumatonta, että vaikka Ruutu-kanavan ja liiton palkkaa saavat henkilöt ovat luvanneet katsojille fanikamerapalvelun ja seuran palkatta toimivat talkoita tekevät vapaaehtoiset eivät ryntää tukka putkella pyörittämään tätä luvattua palvelua. Tämähän on ihan kauheaa. Ainakin ennenkuulumattoman pöyristyttävää. Missä on aito kökkäperinne? Missä talkoolaisten moraali?

Onhan se ennen kuulumatonta, että vaikka Ruutu-kanavan ja liiton palkkaa saavat henkilöt ovat luvanneet katsojille fanikamerapalvelun ja seuran palkatta toimivat talkoita tekevät vapaaehtoiset eivät ryntää tukka putkella pyörittämään tätä luvattua palvelua. Tämähän on ihan kauheaa. Ainakin ennenkuulumattoman pöyristyttävää. Missä on aito kökkäperinne? Missä talkoolaisten moraali?
Ei kait tässä kukaan talkoolaisia syytäkkään? Enemmän sitä liittoa, kun on kerran luvattu pelien näkyvän fanikameralla, niin sillon pitäis kyllä näkyäkkin!

Miten sinä nyt tulkitset että minä talkoolaisia syytän tästä.En todellakaan.Kuten itse kirjoitit olisi tosi kiva että ne kamerat olisi edes lähetetty kaikille paikkakunnille että olisi edes mahdollisuus tuottaa tätä palvelua